پخش کفش مردانه اسپرت راحتی

20 مهر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

اگر شما نیز به دنبال یک مرکز پخش مردانه اسپرت راحتی می باشید که در آن تنوع در مدل، سایزبندی و رنگ به اندازه کافی باشد و از دیگر سو قیمت های قابل قبولی نیز به شما پیشنهاد دهد این مجموعه در این زمینه خدمات گسترده و مناسبی را به مشتریان خود عرضه می نماید و می تواند انتخاب شما برای تامین اجناس مورد نیاز فروشگاه خود باشد.


کفش مردانه اسپرت راحتی یکی از نیازمندهای مهم در بازار می باشد که بخش بسیاری از خریداران با هدف خرید چنین سبک کفش هایی به آن مراجعه می نمایند. کفش های مردانه اسپرت راحتی اغلب دارای رویه های بافتی و زیره های سبک می باشند و مدل های ایرانی آنها معمولا قیمت های مقروبن به صرفه تری را دارا می باشند.
پخش کفش مردانه اسپرت راحتی به جهت پرطرفدار بودن آن در جامعه در میزان قابل توجهی صورت می گیرد. در واقع بسیاری از افراد ترجیح می دهند یک جفت از آن را برای انجام کارهای روزانه، خرید و پیاده روی در کمد کفش های خود داشته باشند. این مدل کفش ها تقریبا در اغلب ایام سال قابل استفاده می باشند به همین دلیل خرید آنها برای مردان مقرون به صرفه تر است.
کفش های مردانه اسپرت راحتی با برندهای مختلفی در بازار ایران عرضه می شوند که اغلب آنها به شکلی کپی یا هاکپی می باشند با این حال به سبب داشتن قیمت های ارزان تر از سبک های وارداتی اصل خود دارای مشتریان بسیاری می باشد.

پخش کفش مردانه اسکیچرز
مدل کفش مردانه اسپرت راحتی اسکیچرز

اسیکچرز یک برند معروف آمریکایی در زمینه تولید انواع کفش های اسپرت راحتی مردانه می باشد که مناسب پیاده روی و دویدن می باشند که تنفس پذیری و انعطاف پذیری بالا یکی از مهم ترین ویژگی چنین کفش هایی می باشند.
با یک جستجو ساده در اینترنت در زمینه کفش های اسپرت اسکیچرز اصل به راحتی متوجه می شوید که این مدل ها قیمت های بسیار بالایی دارند که خرید آنها از توان اغلب افراد جامعه خارج می باشد به همین دلیل تولیدکنندگان بسیاری برای رفع نیاز افراد و محبوب بودن این برند اقدام به کپی یا ایده گیری از این برند برای تولید انواع کفش راحتی مردانه اسپرت کرده اند.
از جمله مدل های کفش راحتی اسکیچرز مردانه ایرانی که در وانیا ارائه می شود مدلی با قالب زیر می باشد که در سه رنگ بندی مشکی، طوسی روشن و تیره و نوک مدادی تولید می شود که جزو رنگ های پرفروش به شمار می آیند.
رویه بافتی اعلا و زیره ایوا بسیار سبک این کفش را به یک کفش ایده آل روزمره و پیاده روی تبدیل نموده است به ویژه اینکه با وجود داشتن کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد این سبک در دو مدل رویه ساده و بندی تولید می شود.

مدل کفش مردانه اسکیچرز شیک

مدل کفش راحتی اسپرت چرم مردانه

کفش های راحتی اسپرت چرم مردانه در دو سبک کلاسیک و مدرن تولید می شوند که مدل اول اغلب بین کارمندان و مردان مسن پراستفاده می باشد و مدل دوم جوان پسند بوده و برای امور روزمره و پیاده روی استفاده می شود هر چند که مدل اول نیز در صورت داشتن ویژگی های لازم می تواند برای این منظور نیز استفاده شود.

در اینجا ما به معرفی یک مدل کفش راحتی اسپرت چرم کلاسیک می پردازیم که از در مقایسه با دیگر سبک های چرم مردانه از قیمت قابل قبولی برخوردار می باشد.
این مدل با نام مردانه راحتی گریدر در مرکز پخش کفش مردانه وانیا به فروش می رسد و در دو سبک بندی و غیربندی تولید می شود و در رنگ بندی مشکی، قهوه ای و عسلی در سری ده تایی عرضه می شود. داشتن زیره پیو تزریق مستقیم تنتاک، کف طبی و رویه چرم طبیعی آن را به یک کفش ایده آل راحتی و روزمره تبدیل نموده است.

مدل کفش مردانه چرم راحتی
مشخصات کفش مردانه گریدر
• مدل: راحتی گریدر مردانه
• سایز: 40.44
• رویه: چرم طبیعی
• زیره پیو تزریق تنتاک
• آستری: صنعتی
• کف: طبی
• تنوع رنگبندی بندی و بی بند
قیمت عمده (به روز): 250000 تومان

چرا یک مرکز پخش کفش مردانه پرطرفدار می باشد؟

برای این منظور می توان دلایل بسیاری را عنوان نمود که چرا یک خریدار جز یک بنکدار را به تولیدکننده ترجیح می دهد. از جمله مهم ترین آنها می توان به تنوع بالا، حساب و کتاب راحتتر، جستجو کمتر و درنتیجه صرفه جویی در زمان و... اشاره نمود. در صورتی یک مرکز پخش مردانه شرایط لازم را داشته باشد می تواند چالش کمتری در مقایسه با خرید از یک تولیدکننده داشته باشد.
هر چند که امروزه تولیدکنندگان نیز هستند که علاوه بر ارائه محصولات خود به فروش مدل های تولیدکنندگان دیگر اقدام می نمایند تا بدین صورت بتوانند نیازهای بیشتری از مشتریان خود را برطرف نمایند چرا که اغلب آنها نمی توانند مدل های متنوع در سال را تولید نمایند از این رو طرف حساب اغلب آنها با فروشندگان عمده می باشد.
یک مرکز پخش عمده کفش موفق سطح کیفی کفش، تنوع کافی، سود معقولانه، امتیازات مورد نیاز و... را برای فروش محصولات خود در نظر می گیرد و همواره سعی می نماید که به روز ترین و جدترین های بازار را در هر فصل خود عرضه نماید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا