فروش عمده کفش اسپرت مردانه و معرفی مدل ایربولینگ

11 آبان 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه اسپرت مردانه این روزها با طراحی های جذاب و ماندگار تولید می شوند که هر کدام از آنها حرفی برای گفتن دارند. فروش عمده سبک های متنوعی از آنها از جمله مدل هایی با نام های نظیر ایربولینگ، فرزین و... در این مرکز به شکل حرفه ای انجام می گیرد.


معرفی کفش مردانه اسپرت ایربولینگ و فرزین موضوعی است که در این بخش از مقاله به آن می پردازیم. مدل هایی که فروش عمده آنها به سبب کیفیت های مناسب توانسته است موفقیت های خوبی را در کشور نصیب خود نمایند.
کفش های اسپرت مردانه پرکاربردترین مدل ها در ایران و جهان می باشند و دارای جایگاه ویژه ای در بین نوجوانان و جوانان می باشد هر کدام از آنها حرف های ناگفته ای از هنر و تجارب اصیل دارند. کفش های مردانه اسپرت با رویه های پتینه نسل جدیدی از مدل های ایرانی می باشند که در ابتدا در هنر اصیل چرم سازی جلوه و بروز پیدا کردند.
رویه های کفش پتینه نوعی نقش و نگار جذاب و زیبایی می باشند که نظر بسیاری از را به خود جلب کرده است و اینک استفاده از آنها در تولیدات کفش زنانه و مردانه با استقبال فراوانی روبرو شده است که همین امر تولیدکنندگان را به ارائه مدل های جدیدتر و خاص تر بیش از بیش تشویق نموده است.
تنوع رنگ بندی و طرح از جمله ویژگی های کفش های رویه پتینه ای می باشد که امکان ارائه ایده های بیشتری را برای تولیدکنندگان فراهم ساخته است.

کفش مردانه اسپرت ایربولینگ

معرفی کفش اسپرت ایربولینگ مردانه

کفش ایربولینگ اسپرت مردانه از جمله مدل هایی نایک ایرانی می باشد که با کیفیت بالایی در کارگاه تهران تولید می شود. تهران مرکز اصلی تولیدات کفش اسپرت در کشور شناخته شده است و همواره سبک های جدید و جذابی برای معرفی دارد و روز به روز بر کیفیت و تنوع مدل های ارائه شده در این شهر افزوده می شود.
رویه کفش: مدل اسپرت ایربولینگ با رویه پتینه تولید می شود رویه پتنیه ای حالت مخمل گونه دارد و ترکیب آن با چرم مصنوعی فابلاک تی پیو زیبایی دوچندانی را در این مدل کفش ایجاد نموده است. تم اصلی کفش اسپرت ایروبولینگ مشکی و سفید است که با رنگ های نظیر طوسی، قرمز و فسفری زیبایی بصری بالایی را ایجاد نموده است.
زیره کفش: زیره کفش از مشهورترین زیره بازار یعنی پیو می باشد که می تواند انتخاب هوشمندانه ای در تولید این کفش به شمار آید. این مدل زیره از نوع سبک های با درجه کیفی بالا می باشد که به شکل کف دوخت به کفش متصل شده است. کف دوخت بودن مقاومت و کیفت کفش را بالا می برد و زیره به راحتی از آن جدا نمی شود.
سایر مشخصات: کفش اسپرت ایروبولینگ مردانه در سری 12 تایی با سایزبندی 41.44 تولید می شود و دارای رنگ بندی جذابی است. این کفش در مقایسه با کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. هر کارتن کفش دارای یک رنگ می باشد و امکان فروش چند رنگ در یک کارتن برای این مدل کفش امکان پذیر نمی باشد.

فروش عمده اسپرت ایربولینگ

معرفی کفش اسپرت اکو فرزین

کفش های اسپرت کلاسیک سال هاست که به عنوان کفش های اصیل در بین مردان شناخته شده است و به نظر می رسد قرار نیست از دایره مد خارج شوند و همچنان مهمان کمد کفش های مردان و پسران جوان می باشند.
کفش اسپرت اکو فرزین از جمله کفش های اسپرت اصیل ایرانی با رویه با کیفیت چرم طبیعی می باشد. رویه ای که از نظر کیفی بهترین نوع رویه برای استفاده در کفش های اسپرت کلاسیک به شمار می آید. کفش های چرم طبیعی هر چند دارای قیمت هایی بالایی می باشند اما کیفیت و جذابیت بالای آنها افراد بسیاری را به خرید آنها تشویق می نمایند.

کفش اسپرت چرم فرزین
رویه کفش: رویه کفش از نوع چرم طبیعی درجه یک است. که علاوه بر رویه آستری و کفی کفش نیز از نوع چرم طبیعی می باشد. چنین رویه ای جلوه و اصالت خاصی را در کفش ایجاد می نماید.
بسیاری از مردان حتی با داشتن توان مالی متوسط نیز ترجیح می دهند که چنین کفش هایی را برای خود انتخاب نمایند چرا که مدل ها بر اساس اصول استاندارد تولید شده اند و می توانند سلامتی پاها را حفظ نمایند و از دیگر سو امکان استفاده از آن برای مدت های بیشتری برای آنها فراهم می شود که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.
زیره کفش: زیره کفش از نوع پیو به روش تزریق مستقیم می باشد. تزریق مستقیم یکی از بهترین روش ها برای نصب زیره به کف کفش می باشد. روشی که بدون دخالت دست و با دستگاه های مدرن صورت می گیرد که سبب زیبایی و ظرافت بیشتر می شود و بر مقاومت و کیفیت کفش می افزاید.

سایر مشخصات: اکو فرزین در سری 12 تایی و در سایزبندی 40.45 با قالب استاندارد و کیفیت بی نظیر به مشتریان عزیز ارائه می شود. فروش این محصول به شکل عمده و تک انجام می گیرد.

فروش عمده کفش اسپرت کلاسیک مردانه

نحوه فروش عمده انواع کفش اسپرت در وانیا

فروش عمده انواع کفش های اسپرت مردانه در وانیا به روش اینترنتی انجام می گیرد و نحوه انتخاب آنها از طریق سایت به ویژه صفحات اجتماعی از جمله تلگرام می باشد. کفش های مردانه اسپرت در سبک های چرم و غیرچرم عرضه می گردند.
وانیا تلاش دارد که تمام سلایق و توان های مالی مختلف را در نظر بگیرد از این رو با راه اندازی کانال چرم، انواع کفش و جراجی سعی در برآورده نمودن هر چه بیشتر این نیازها در کشور می باشد. وجود چند کانال راحتی انتخاب بیشتری را برای خریداران فراهم می سازد و آنها می توانند مطابق با نوع مشتریان خود به انتخاب و خرید انواع کفش مردانه اسپرت اقدام نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا