تولید انواع کفش اسپرت شیک و جدید

29 دی 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولید انواع کفش های اسپرت جدید و شیک با بالاترین کیفیت برای طیف گسترده ای از سلایق در رنگ بندی های جذاب و شیک در این مرکز انجام می شود. این سبک ها در انواع چرم و غیرچرم در رنج های قیمتی مختلف تولید می شوند.


کفش های اسپرت در ایران تا همین اواخر از نظر کیفی و ظاهر چندان توسعه یافته نبوده تا اینکه با ورود نیروی کار کارآموخته و متخصص و ورود دستگاه های پیشرفته از جمله برش لیزری، تزریق مستقیم و... امکان طراحی و تولید مدل های خاص و جدید برای تولیدکنندگان فراهم شد.
با استفاده از دستگاه های مدرن یک کارگاه و کارخانه تولیدی می تواند در طول سال مدل های متعددی را طراحی و وارد بازار نماید اما در گذشته یک کارگاه تولیدی یا کارخانه تنها قادر به تولید طراحی چند مدل محدود را داشت.
امروزه شیک ترین و جذاب ترین کفش های اسپرت مربوط به اقسام زنانه هست که بخش اصلی آنها در تهران بخش باغ سپهسالار تولید می شوند. این مدل ها هر چند قیمت به نسبت بالاتری را دارند اما از نظر کیفی و ظاهری می توانند با برندهای خارجی لوکس رقابت نمایند.
هر چه مواد اولیه مورد استفاده در کفش های اسپرت بیشتر و با کیفیت تر باشد قیمت کفش بالاتر می رود به همین دلیل کفش های زمستانی از کفش های تابستانی از قیمت های بالاتری برخوردار هستند.

کفش اسپرت فشن و شیک
کفش اسپرت زنانه نیوبالانس جدیدترین مدل بازار

از جمله کفش های خاص و جدید که در مرکز پخش وانیا به مشتریان ارائه می شود انواع مدل های اسپرت زنانه نیوبالانس است که دارای طراحی خاص و بسیار با کیفیتی هستند.
این مدل ها اغلب به شکل لژدار تولید می شوند و دارای زیره پیو و رویه ترکیبی میکروسوییت و چرم مصنوعی هستند. سایزبندی آنها بین 37.40 است که در سری ده تایی ارائه می شود و هر سری ده تایی شامل یک رنگ است.
نیوبالانس زنانه دارای رنگ بندی جذاب و طراحی بسیار جوان پسندانه است راحتی و سبکی این کفش ها در کنار طراحی جدید و به روز آن را به یکی از کفش های پرفروش بازار تبدیل نموده است.

کفش اسپرت نیوبالانس در رنگ بندی
تولید کفش اسپرت فشن چسبی

مدل هایی که در این قسمت معرفی می نماییم تنها به منظور آشنایی بیشتر مشتریان با محصولات مرکز است کفش های اسپرتی که وانیا ارائه می نماید بسیار گسترده و در تنوع بسیار بالایی است که برای دیدن تمام مدل های آنها لازم است که مشتریان به کانال کفش وانیا مراجعه نمایند.
از جمله کفش های اسپرت زنانه وانیا مدلی با نام فشن چسبی با کد 1946 است که در رنگ های مشکی، طوسی، کالباسی، سفید زیره طوسی، آبی آسمانی وسبز تولید می شود.
این مدل از تولیدات شهر مشهد می باشد که با ظرافت خاص و توسط نیروی مجرب و حرفه ای تولید می شود و شامل سایزبندی 37 تا 40 با رویه پتینه، آستری سوزنی و زیره پیو است.

کفش فشن چسبی در 6 رنگ
تولید کفش زنانه اسپرت بروکس

کفش های زنانه اسپرت در کیفیت های مختلفی تولید می شوند اما آنچه که در تولید کفش اسپرت بااهمیت است ساخت آن به شکل استاندارد و متناسب با آرگونومی بدن است به عبارتی پاها در یک کفش نباید احساس ناراحتی داشته باشد و کفش تحمل وزن را داشته باشد و جلوی ضربات اضافی که به پاها وارد می شود بگیرد.
از جمله مدل های شیک و استاندارد که در ایران با درجه کیفی بالایی تولید می شود مدل بروکس است که دارای رنگ بندی بسیار بی نظیری است که برای بسیاری از سلایق می تواند خوشایند باشد.
مدل بروکس دارای رویه ترکیبی بیاله و پارچه با آستری خارجی و کف طبی است و شامل ده رنگبندی زیبا در سری ده تایی است. سایزبندی این مدل بین 37 تا 41 و دارای زیره پیو سبک با کیفیت است.

کفش زنانه اسپرت بروکس شیک

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا