فروش عمده کفش اسپرت شیک و جدید

10 فروردين 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

ما برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان مجموعه ای از کفش های اسپرت شیک و جدید در اقسام زنانه و مردانه را جهت فروش عمده آماده نموده ایم و تمام تلاش خود را بر این داریم که محصولات را با قیمت های منصفانه تری به خریداران عزیز عرضه نماییم.


کفش های اسپرت این روزها با تنوع بسیار بالایی تولید می باشند و با توجه به مد روز نیز طرح ها و سبک های آنها نیز تغییر می کند این همه گوناگونی در تولید کفش های اسپرت سبب شده است که کار انتخاب این مدل ها کمی با دشواری روبرو شود.
کفش های اسپرت با توجه به جنس رویه، شکل زیره، طرز بسته شدن و برند دسته بندی می شوند. حتی امروزه مدل های اسپرت زنانه علاوه بر سبک های کلاسیک و روزمره در اقسام مجلسی و تابستانی تولید می شود که سبب شده است تنوع در عرضه آنها بالا رود.
وجود سبک های متنوع در زمینه کفش های اسپرت این امکان را فراهم ساخته است که در مرکز فروش عمده بتوان مدل های جذاب شیک و جدید از انواع سبک های زنانه و مردانه را با قیمت های متنوع به مشتریان عرضه نمود.
در مرکز فروش کفش وانیا انواع و اقسام از مدل های اسپرت زنانه، مردانه و بچه گانه به صورت عمده عرضه می شوند که در ذیل به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

کفش اسپرت بافتی سه رنگ

مدل اسپرت فشیون زنانه جدید

مدل اسپرت فشیون زنانه دارای سبک های مختلفی است که از جمله جدیدترین آنها با رویه ترکیبی سوییت و پتینه تولید می شود. طراحی شبکه ای بر رویه کفش زیبایی چشم نوازی را در کفش ایجاد نموده است.
زیره لژدار کفش راحتی کفش را افزایش داده است به ویژه اینکه جنس آن از زیره پیو سبک و درجه یک است. همان طور که در عکس مشخص است زیره کفش از دو رنگ سفید و مشکی تشکیل شده است. کفی کفش به شکل کف دوز یعنی اشتروبل است.
کفش فشیون زنانه در سری ده تایی و در سایزبندی 37.40 عرضه می شود و دارای رنگ بندی متنوع و بسیار شاد است که هر کس با توجه به نوع پوشش و سلیقه خود می تواند آن را انتخاب نماید.

کفش اسپرت فشیون زنانه
کف دوخت اشتروبل چیست؟

شاید برای برخی از مشتریان به ویژه کسانی که تازه وارد این بازار شده اند سوال پیش اید کف دوخت اشتروبل چیست؟
تولیدکنندگانی که کفش های اسپرت با کیفیت تولید می نمایند ترجیح می دهند که به جای استفاده از تکسون در کف کفش که نوعی مقوا است از کف کتانی استفاده نمایند و به جای چسباندن کف به زیره آن را به صورت دوختی به زیره متصل نمایند.
به عبارتی کف دوخت یعنی دوخت کف و زیره به یکدیگر که به اصلاح آن را تولیدکنندگان اشتروبل می گویند و معمولا این سبک از دوخت در تولید کفش های اسپرت استفاده می شود.
به دلیل اینکه کتان با آب حالت خود را از دست نمی دهد می توان چندین بار برای شستشو این کفش ها از لباسشویی استفاده نمود. مقاومت کفش های اشتروبل بالا است به همین دلیل در مقایسه با کفش های که دارای کف تسکون هستند قیمت بالاتری دارند.

مدل اسکیچرز جورابی زنانه

اسکیچرزهای جورابی زنانه نیز دارای تنوع گسترده ای هستند و اغلب برای پیاده روی و انجام امور روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و با بسیاری از لباس ها و پوشش ها هماهنگ هستند.
از جمله مدل هایی جورابی که برای استفاده در پاییز و بهار گزینه مناسبی هستند مدل جورابی است که در عکس مشاهده می نمایید. رویه بافتی این اینکار بسیار با کیفیت است و در زیره آن از ایوا فوق سبک استفاده شده است.
یکی از زیره های بی نظیر در تولید کفش های اسپرت و پیاده روی زیره ایوا است که در مقایسه با پیو سبک تر و با کیفیت تر است به همین دلیل برای تولید کفش های اسپرت گزینه بسیار مناسبی است.
کفش اسکیچرز جورابی تا بالای مچ رویه پاها را می پوشاند که همین زیبایی خاصی را در کفش ایجاد نموده است کپسول های کار شده در زیر کفش از فشار های اضافی که از زمین به بدن وارد می شود می کاهد تا پاها با انجام پیاده روی کمتر دچار خستگی شود این مدل کفش در سری ده تایی و در سایز بندی 37.40 و در رنگ بندی پرفروش مشکی و طوسی تولید و عرضه می شود.

زنانه اسکیچرز جوابی مشکی و طوسی

کفش اسپرت مردانه مدل اولترا چرم

کفش های مردانه و زنانه در اقسام چرم و غیرچرم تولید می شوند مدل های چرم به نسبت مدل های غیرچرم دارای تنوع کمتری در ایران هستند اما در عوض از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند از جمله این مدل ها می توان به مدل اولترا اشاره نمود که در سایزبندی 40 تا 45 عرضه می شود.
رویه کفش از چرم طبیعی است رویه ای که بالاترین سازگاری را با پوست بدن دارد و به خوبی با آن هوا داخل کفش جریان پیدا می کند و در نتیجه پاها با استفاده از آن بو نمی گیرد.
زیره کفش از نوع پیو تزریق مستقیم است زیره ای که برای کفش های چرم اسپرت به فراوانی استفاده می شود و به سبب وزن و انعطاف بالا دارای طرفداران زیادی این مدل  کفش از تولیدات شهر تبریز به شمار می آید و با قیمت عمده مناسبی ارائه می شود گرچه قیمت این مدل در مقایسه با مدل های مشابه خود بالاتر است اما خرید آن صرفه اقتصادی بالایی دارد و همچنین پاها در آن احساس راحتی و آرامش بیشتری را تجربه می کند. برای خرید عمده انواع کفش اسپرت و شیک به کانال های وانیا مراجعه نمایید.

کفش اسپرت مردانه چرم اولترا

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا