فروش عمده انواع کفش بچه گانه بازار تهران

16 دی 1397
(2 رای‌ها)
اندازه قلم +

مرکز فروش عمده وانیا امکان تامین انواع کفش بچه گانه شیک و زیبا از بازار تهران را بدون نیاز به حضور در محل برای مشتریان خود فراهم نموده است و تلاش زیادی را برای خدمات دهی با کیفیت به مشتریان خود در نقاط مختلف کشور انجام می دهد.


بازار تهران یکی از بزرگترین بازارهای کشور در زمینه تامین انواع کفش بچه گانه می باشد و خریداران بسیاری برای تامین جنس فروشگاه های خود به این شهر سفر می نمایند.
بخش بسیاری از کفش های بچه گانه بازار تهران تولید داخل می باشند و بخشی از آنها نیز از کشورهای نظیر چین به شکل عمده به فروش می رساند.
کفش های بچه گانه گروه های سنی مختلفی را از نوپایی تا نوجوانی در بر می گیرد که اغلب از سایز 17 تا 36 را شامل می شود.

در بورس عمده فروش کفش های بچه گانه که به شکل آنلاین خدمات رسانی می شود مشتریان می توانند در هر هفته از ماه بدون اینکه نیازی به تماس یا حضور در محل فروش داشته باشند از انواع مدل های جدید و به روز باخبر شوند و به راحتی در مدت زمان کوتاهی به انتخاب موارد مد نظر خود پرداخته و آن را در شهر اعلامی خود تحویل بگیرند.

کفش چرم طبیعی تبریز

انواع کفش بچه گانه بازار تهران

کفش های بچه گانه دخترانه بازار تهران شامل مدل های مجلسی، راحتی، فانتزی و اسپرت را شامل می شود و مدل های پسرانه بیشتر شامل مدل های کفش اسپرت می باشد و بعد از آن مدل های راحتی و مجلسی می باشد.
اغلب مدل هایی که در مرکز فروش عمده وانیا ارائه می گردد شامل مدل های ایرانی می باشد و در مواردی که در ایران تولید یا کمتر تولید می شود به عرضه مدل های خارجی می پردازند.
از جمله مدل های کفش بچه گانه خارجی که بیشتر مورد درخواست خریداران می باشد اقسام چراغ دار، سوتی، بوت و نیم بوت های دخترانه و پسرانه می باشد.

کفش چرم طبیعی تبریز

مدل کفش بچه گانه تابستانی دخترانه

کفش های بچه گانه دخترانه تابستانی کفش های با مدل های روباز می باشند که بورس فروش وانیا سبک های متفاوتی از هر سال را برای مشتریان خود فراهم آورده است. کفش بچه گانه دخترانه تابستانی در سبک های راحتی و مجلسی تولید می شوند که مدل های مجلسی پاشنه دار و یا بی پاشنه می باشند. کفش ها دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی هستند که می تواند زمینه های انتخاب بیشتری را برای خریداران فراهم آورد.
بسته به اینکه کفش ها دارای چه کیفیتی قیمت گذاری می گردند از این رو مدل های بچه گانه همانند سبک های بزرگسالان از تنوع قیمتی بسیاری برخوردار هستند. 

ز جمله کفش های پر فروش بچه گانه دخترانه تابستانی مدل های صندل تخت است که در شکل های مختلف تولید می گردند که مدل پاپیونی آن از جذابیت خاص تری برخوردار می باشند و در ترکیب رنگ های مختلفی  شامل رنگ های صورتی، سفید، مشکی و قرمز است به فروش می رود.
پرفروش ترین رنگ دخترانه رنگ کالباسی و صورتی می باشد که در تناژهای مختلفی تولید می شود کفش های دخترانه دارای سایز بندی های مختلف از جمله 15-19، 21-26،2-30، 30-35 هستند که در کارتن های مختلف 10 جفتی، 12 جفتی، 18 جفتی، 24 جفتی و... به فروش می روند.

مدل کفش بچه گانه تابستانی دخترانه

بورس کفش بچه گانه تهران

به دلیل عرضه مدل های متنوع و به شکل یکجا  کفش بچه گانه در تهران برای بسیاری از خریداران مراجعه به این شهر مقرون به صرفه تر می باشد.
اما با این حال در هر بار و در هر فصلی خریداران باید برای دیدن مدل های جدید پی در پی به این شهر مراجعه نمایند و در نتیجه زمان و هزینه های حاشیه زیادی برای این امر صرف نمایند.
اما با راه اندازی شدن بورس های آنلاین کفش به شکل سایت و کانال امر خرید کفش های بچه گانه تهران را به ویژه برای کسانی که بسیاری از این شهر دور می باشند ساده و راحت نموده است.
به عبارتی آنها به راحتی در محل زندگی خود در هر زمان که نیاز داشتند به کانال ها و سایت ها مراجعه نموده و در کمترین زمان به انتخاب موارد مد نظر خود اقدام می نمایند.
با آگاهی یافتن بسیای از افراد از مزایای این امر روزانه افراد بسیاری با استفاده از این روش به سفارشات خود اقدام می نمایند.

کفش چرم طبیعی تبریز

فروش عمده کفش بچه گانه جدید

وانیا به عنوان یک مرکز فروش عمده آنلاین انواع کفش همواره مدل های جدیدی از اقسام مختلفی از کفش های بچه گانه اسپرت، مجلسی و راحتی را به شکل اینترنتی به مشتریان خود معرفی می نماید.
معرفی و ارائه کفش ها از طریق سایت و به شکل کامل تر در کانال مربوطه کفش بچه گانه صورت می گیرد که استفاده از خدمات آن تنها نیازمند به عضویت در این کانال می باشد.
برای دریافت لینک کانال کفش بچه گانه می توانید به منو مربوطه مراجعه نموده و یا با شماره های زیر جهت دریافت آن تماس حاصل فرمایید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا