خرید کفش بچه گانه دخترانه مجلسی شیک

04 تیر 1398
(1 رای)
اندازه قلم +

کفش های بچه گانه دخترانه مجلسی در کیفیت های خوب و طراحی های زیبا می تواند دارای ظاهری شیک و مطلوبی در نظر بسیاری از خریداران باشد و آنها را در هر شهر و دیاری که باشند به شکل اینترنتی یا سنتی به خرید آنها تشویق نماید.


زیبایی و شیک بودن در کفش های مجلسی دخترانه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و این زیبایی و خاص بودن برای والدین بیش از کودکان مورد توجه است.
در واقع کفش های مجلسی دخترانه به خاطر زیبایی و خاص بودن آنها است که توسط والدین انتخاب می شوند و آنها همواره دغدغه این را دارند که برای کودک خود پوشش و ظاهری زیبا فراهم آورند.
این سبک کفش ها متناسب با هر فصل ارائه می شود از این رو در فصل های مختلف سال شاهد مدل های متفاوتی از این کفش ها با ساختار و قابلیت های متفاوت می باشیم.

خرید کفش بچه گانه مجلسی

خرید کفش بچه گانه دخترانه تابستانی

کفش هایی که در فصل تابستان تولید می شوند باید به شکلی باشند که پاها را خنک نگه داشته و تبادل هوا را بهتر نمایند و دارای ساختاری باشند که پاها در آنها عرق نکند.
مدل های کفش تابستانی دخترانه بیشتر در سبک های صندل فانتزی و مجلسی تولید می شوند و مدل های راحتی و اسپرت آنها نیز عموما دارای رویه های نازک و توری می باشد.
خرید عمده این کفش های تابستانی دخترانه مجلسی در انواع مدل های متنوع و قیمت مناسب از این مرکز برای تمام خریداران در کشور امکان پذیر است و با درخواست خریداران لیستی از انواع کفش های بچه گانه تابستانی به همراه قیمت ها در اختیار آنها قرار داده می شود.

خرید کفش بچه گانه مجلسی

تولید کفش بچه گانه دخترانه پاشنه بلند

کفش های دخترانه پاشنه بلند محبوب دختران کوچک می باشد آنها از همان بچگی دوست دارند کفش های پاشنه بلند مادران خود را به پا کنند از این رو همواره با دیدن کفش های پاشنه بلند هیجان زده می شوند.
کفش های پاشنه بلند همیشه به عنوان کفش های مجلسی شناخته می شوند و در اقسام صندل و کفش تابستانی و زمستانی ارائه می شوند.
کفش های پاشنه بلندی که برای کودکان طراحی می شود عموما برای سنین بالای 7 سال می باشد و دارای پاشنه های کوتاه تری در مقایسه با مدل های بزرگسالان می باشد.
مدل های لژدار آنها به جهت اینکه راحتی بیشتری برای پاها ایجاد می کند و در عین حال امنیت بیشتری نیز دارا می باشد مورد درخواست مشتریان می باشد که نمونه ای از آنها را در زیر مشاهده می کنید.

خرید کفش بچه گانه مجلسی

خرید عمده کفش بچه گانه دخترانه اسپرت مجلسی

کفش های بچه گانه دخترانه اسپرت این روزها دارای دنیای جدیدتر و متفاوت تری می باشد این کفش ها بیشتر با طراحی های فانتزی و بسیار خاص تولید می شوند که می توان از آنها برای بسیاری از موقعیت ها بهره برد.
کفش هایی که کودک با آنها احساس راحتی بیشتری دارد و هم به او ظاهر و پوشش زیبایی می بخشد.
مدل های فانتزی آنها با رویه های نظیر هولوگرامی، اکلیلی، پولک دار، پاپیونی، عروسکی و... تولید می شوند که کودکان را با پوشیدن آن به وجد می آورد.

فروش کفش بچه گانه دخترانه

سفارش عمده انواع کفش دخترانه مجلسی

سفارش انواع کفش های دخترانه مجلسی از وانیا به شکل عمده امکان پذیر می باشد و در هر هفته وانیا با مدل های جدیدی پذیرای مشتریان عزیز خود می باشد.
این سبک ها مطابق با نیازهای روز بازار کفش عرضه می شود و به دلیل همکاری با تولید کنندگان مختلف امکان ارائه انواع گوناگونی از آنها برای وانیا میسر شده است.
دیدن مدل های بیشتر و اطلاع همیشگی از کفش های به روز با ورود به کانال های این مرکز در هر زمان از روز و در کمترین زمان برای مشتریان در هر نقطه از کشور امکان پذیر می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر خریداران می توانند به شماره های این مرکز تماس حاصل فرمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا