فروش کفش بچه گانه دخترانه مجلسی

04 اسفند 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

بخش بسیاری از تولیدات در زمینه کفش های بچه گانه مجلسی در کشور مربوط به مدل های دخترانه می باشد که این نشان دهنده تقاضای بالا و تنوع کافی در بازار می باشد و این مرکز فروش تمام محصولات بچه گانه خود را در کشور به شکل عمده انجام می دهد.


فروشندگان کفش های بچه گانه در کشور همواره به دنبال به روزترین سبک ها در زمینه اقسام دخترانه مجلسی می باشند و این درخواست ها در ماه های بهمن و اسفند برای تامین بار شب عید به اوج خود می رسد.
کفش های بچه گانه دخترانه مجلسی که در این مرکز ارائه می شود ایرانی می باشند و خوشبختانه از کیفیت و طراحی های برخوردار می باشند که توانسته است نظر بسیاری از مشتریان در کشور جلب نماید.
در سال های اخیر بسیاری از فروشندگان بخش اعظم کفش های بچه گانه مورد نیاز خود را از طریق خرید از واردکنندگان تامین می کردند اما با ایجاد محدودیت های شدید در این زمینه و افزایش شدید نرخ ارز خرید سبک های بچه گانه از نظر اقتصادی چندان برای آنها به صرفه نبوده و از این رو آنها را به سمت سفارش کفش های ایرانی سوق داده است.

فروش کفش دخترانه مجلسی
مدل کفش بچه گانه دخترانه مجلسی جدید

هر سال از سال کفش های دخترانه مجلسی با رویه ها و سبک های جدیدتری وارد بازار می شوند که در سال 98 جدیدترین سبک ها با رویه های لمه ای، خزدار، سنگی و اکلیلی ارائه می شوند که به سبب داشتن جذابیت بسیار بالا طرفداران بسیاری در کشور پیدا نموده است.
زمانی که رویه یا سبکی پرطرفدار می شود کارگاه های بسیاری با الگوبرداری از آنها به تولید آنها می پردازند از این رو بعد از مدت کوتاهی در بازار سبک های بسیار متنوعی از آنها مشاهده می شود.
از جمله مدل های جدید کفش بچه گانه مدل پاشنه دار زیر با رویه سنگی می باشد که در سایزبندی 31.36 و 30.25 در بسته های 12 تایی عرضه می شود.

فروش کفش دخترانه مجلسی
قیمت عمده انواع کفش دخترانه مجلسی

اعلام قیمت عمده فروشی کفش های دخترانه مجلسی در وانیا اغلب از طریق کانال صورت می گیرد این به دلیل دسترسی راحتتر مشتریان عزیز به مدل های جدید و اطلاع از آخرین تغییرات می باشد.
قیمت ها با توجه به کیفیت ها بسیار متنوع می باشد به عبارتی این امکان برای خریداران ایجاد می شود که بتوانند بر اساس توان مالی مشتریان منطقه خود مدل های مد نظر خود را انتخاب نمایند.
مدل هایی که در سایت ارائه می شوند در صورت قیمت گذاری ممکن است بسیاری از قیمت ها در سال های بعد تغییر پیدا کند و یا دیگر تولید نگردند و به دلیل اینکه ویرایش و حذف آنها از طریق سایت کاری بسی وقت گیر می باشد از این رو بهترین منبع برای دسترسی به لیست آخرین قیمت مدل های جدید کفش دخترانه مجلسی عضویت در کنال عمده فروشی کفش بچه گانه وانیا می باشد.

فروش کفش دخترانه مجلسی
سفارش خرید کفش دخترانه بچه گانه

برای خرید کفش های دخترانه مجلسی بچه گانه بعد از عضویت در کانال مربوطه عکس های مورد نظر را به شماره تلفن بخش مدیریت یا آیدی ثبت سفارش ارسال نمایید تا نسبت به موجودی از انبار و تولیدی بررسی لازم انجام شود.
در صورتی که سبک ها و رنگ های مد نظر خریدار عزیز موجود باشد بعد از تایید و بنا به تقاضای او فاکتور مربوطه به او از طریق همان آیدی ارسال می شود.
لازم است برای ارسال محموله به شهر مشتریان، خریداران مبلغ ثبت شده در فاکتور را تسویه نموده و رسید آن را برای تایید به آیدی سفارش ارسال نمایند تا نسبت به آماده سازی محصول از انبار اقدام شود.
بخش بسیاری از کارها از طریق تهران به مشتریان ارسال می گردد و در مواردی و بسته به مدل مورد نظر از طریق تبریز یا مشهد نیز ارسال بار صورت می گیرد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا