خرید اینترنتی کفش بچه گانه دخترانه تابستانی

05 فروردين 1399
(1 رای)
اندازه قلم +

هر فصل از سال کفش مخصوص به خود را دارا می باشد کفشهای بچه گانه دخترانه صندل یا روباز از آن دست سبک هایی هستند که اغلب به در روزهای گرم سال و به عنوان مدل های تابستانی از این مرکز خرید اینترنتی به شکل عمده عرضه می گردند.


همان طور که والدین در فصل تابستان لباس های مناسب با آن را برای کودکان خود خریداری می نمایند نیاز است که کفش استاندارد و متناسب با آن را نیز تهیه نمایند.
یک مرکز خرید اینترنتی کفش بچه گانه معتبر که همواره به نیازها و خواسته های مشتریان خود توجه می نماید قبل از آغاز کامل فصل گرما به عرضه مدل های تابستانی می پردازد که هم از نظر قیمتی و هم از نظر کیفی و ظاهری تنوع کافی داشته باشند تا بتواند طیف وسیعی از نیازها را پوشش دهد و از دیگر سو فروشندگان با آمادگی کامل و محصولات متنوع وارد فصل فروش آنها گردند.
بسیاری از والدین انتخاب طرح و رنگ را به کودک خود واگذار می کنند چرا که باید کفش ها باید به گونه ای باشد که هنگام پوشاندن آن به کودک او احساس شادی و رغبت کافی داشته باشد.
از همین رو بسیاری از تولیدکنندگان کفش بچه گانه در ایران و جهان سعی می نماید که طرح ها و ترکیب رنگ های جذاب و چشم گیری تری را تولید نمایند که کودکان را به پوشیدن کفش ها ترغیب بیشتری نمایند مدل های عروسکی و کارتونی از محبوب ترین های این حوزه به شماره می آیند.

خرید اینترنتی کفش بچه گانه دخترانه
مدل کفش بچه گانه دخترانه تابستانی

نوع پاشنه، نوع رویه، نحوه بسته شدن، طراحی و قالب از جمله مواردی می باشند که سبب تنوع در کفش های دخترانه تابستانی می شوند.
در واقع آنچه که کفش های تابستانی را از دیگر سبک ها متمایز می سازد نوع رویه آن می باشد رویه کفش ممکن است بسیار باز باشد و تنها با یک یا دو بند به زیره کفش متصل شده باشد و یا ممکن است سوراخ دار بوده و یا یک قسمت آن باز باشد که این موارد به جهت این است که پاها خنک تر بماند و هوا در داخل آن به اندازه کافی جریان داشته باشد.
مدل های لژدار یا پاشنه دار معمولا در سبک های مجلسی دسته بندی می گردند و مدل های تخت می توانند هم مجلسی و هم اسپرت و راحتی باشند که بهترین آنها با توجه به اینکه همواره در حال رشد می باشد اقسام بدون پاشنه یا همان تخت می باشد که از سمت جلو و پشت بسته بوده تا به پاهای کودک آسیبی وارد نشود.

خرید اینترنتی کفش بچه گانه دخترانه
سایز کفش های بچه گانه دخترانه

سایزبندی کفش های بچه گانه دخترانه در ایران با مدل های پسرانه تقریبا یکی می باشد. هر کشوری سایزبندی مخصوص به خود را دارا می باشد و همچنین این سایزبندی بر اساس نوع برند نیز می تواند متفاوت باشد.
سایزبندی ایران تقریبا با سایزبندی اروپایی یکی می باشد و شامل 16 تا 36 می باشد. سایزبندی 16 برای کودکان نوزاد یعنی یک تا سه ماهه می باشد و سایزبندی 36 برای نوجوانان تا 15 سالگی طراحی می گردد.
کودکانی که سن پایین تری دارند رشد پاهای بیشتری دارند از این رو هر سه ماه ممکن است که به کفش جدیدتری نیاز داشته باشند که این عوامل سبب شده است که فروش کفش های بچه گانه در جهان در مقایسه با بزرگسالان بسیار قابل توجه باشد.
با توجه به اینکه کودکان یک تا یک و نیم سال هنوز به شکل کامل راه نمی روند از این رو والدین در انتخاب نوع کفش حساسیت کمتری دارند و معمولا ترجیح می دهند که کفش های ارزان تری را انتخاب کنند که سایزبندی مناسب برای این سنین 16 تا 21 می باشد.

خرید اینترنتی کفش بچه گانه دخترانه
قیمت عمده کفش بچه گانه تابستانی دخترانه نقلی

ارزان ترین کفش های بچه گانه ای که در وانیا به مشتریان معرفی می شوند مدل های نقلی که شامل سایزبندی 17 تا 21 می باشد. این سبک ها به شکلی می باشند که در تمام فصل های سال قابل استفاده می باشند و به عبارتی چهار فصل می باشند.
کیفیت بالای اینکار و طراحی جذاب و دوست داشنی در کنار قیمت بسیار آن، این مدل کفش ها را به محبوب ترین کفش های بچه گانه در وانیا تبدیل نموده است و در بسیاری از فصول سال عرضه آن به شکل گسترده در کشور و به صورت فروش اینترنتی انجام می شود.
این کفش ها گاها به شکل الوان یا تک رنگ بوده و در سری های دوازده تایی ارائه می گردند که نمونه ای از آن را می توانید در عکس زیر مشاهده نمایید.
این پاپوش ها در اقسام چسبی، بندی، رویه ساده و... ارائه می گردند. در زمان هایی از سال نیز به ویژه در آخر فصل برای انبار گردانی قیمت این کفش ها زیر ده هزار تومن نیز ارائه می گردند قیمت عمده اصلی آنها نیز اغلب حول و حوش 15 تا 17 هزار می باشد.
برای دیدن مدل های بیشتر از کفش های بچه گانه لوکس یا ارزان شما مشتریان عزیز را به عضویت در کانال کفش بچه گانه دعوت می نماییم.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا