قیمت انواع کفش بچه گانه شیک

11 فروردين 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

فضای آنلاین و نامحدود بودن انتخاب ها در آن این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که بتوانند انواع کفش بچه گانه را در طراحی های شیک و جذاب و با مناسب ترین قیمت ها از هر سوی از ایران زمین به راحتی انتخاب و خریداری نمایند.

قیمت کفش بچه گانه شیک
برای بسیاری از والدین بسیار اهمیت دارد که کفشی را که انتخاب می کنند از طراحی شیک و زیبایی برخوردار باشد از این رو اگر حتی قیمت و کیفیت کفشی مناسب باشد اما مورد پسند آنها نباشد احتمال بسیاری کمی وجود دارد که آن را انتخاب نمایند.
همین عامل بسیاری از طراحان و تولید کنندگان را به بررسی طرح ها و ایده هایی واداشته است که توسط افراد بسیاری مورد انتخاب قرار گیرد و بعد از آن به عواملی نظیر پایین بودن قیمت ها و مناسب بودن کیفیت ها اهمیت داده می شود.
از جمله انواع کفش های بچه گانه  که در وانیا به فروش می رسد اقسام کفش دخترانه مجلسی، کفش پسرانه مجلسی، کفش دخترانه و پسرانه اسپرت، کفش راحتی، کفش نیم بوت بچه گانه، کفش ساقدار بچه گانه و... می باشد که در درجه های کیفی مختلفی با قیمت های متفاوت قابل خریداری می باشد.
پاهای کودکان به ویژه کودکان زیر ده سال همواره در حال رشد و تغییر می باشد از این رو والدین تمایلی ندارند که هزینه و سرمایه زیادی را بابت کفش هایی که قرار است کمتر از یک سال بلااستفاده شود صرف نمایند.
خوشبختانه در سال های اخیر ایران در زمینه تولید کفش های بچه گانه پیشرفت قابل توجهی داشته است و توانسته است سبک های با کیفیتی و با قیمت های بسیار مناسبی ارائه نماید و به دلیل تنوع بالا اشخاص با سلایق مختلف می توانند سبکی را بر اساس نوع فصل و شرایطی که مد نظر دارند انتخاب نمایند.

انواع کفش بچه گانه ایرانی

انواع کفش بچه گانه ایرانی

کفش های مختلفی در یک مرکز پخش عمده کفش بچه گانه ارائه می شود که در زیر به متداول ترین آنها که در یک مرکز فروش عرضه می شود اشاره می نماییم.
کفش مجلسی: بسیاری از والدین زمانی که مهمانی رسمی یا نیمه رسمی برپا می شود ترجیح می دهند که پوشش و کفش کودکان خود را متناسب با آن محافل انتخاب کنند. کفش های مجلسی دخترانه معمولا پاشنه دار می باشد و مدل های پسرانه در سبک هایی نظیر کالج ورنی یا بندی رویه ساده تر هستند و مدل های مجلسی برای کودکان کوچک تر عروسکی و فانتزی تر می باشد.
کفش های مجلسی از راحتی و استاندارد کافی برای استفاده در ساعت های طولانی برخوردار نمی باشد و از همین رو اغلب در ساعات و ایام محدودی مورد استفاده قرار می گیرند.
کفش اسپرت: این کفش ها همانند مدل های بزرگسالان به دو سبک حرفه ای و غیر حرفه ای طبقه می شوند مدل های حرفه ای برای انجام ورزش های خاص به شکل تخصصی طراحی می شوند و مدل های غیرحرفه ای برای استفاده های مداوم روزانه می باشند.
این نوع کفش ها بسیار کاربردی می باشند و به عنوان کفش های همه کاره نیز معرفی می شوند و از مقاومت و کیفیت بالاتری برخوردار می باشند و مناسب ترین آنها اقسامی می باشند که از پارچه های نرم با زیره های منعطف نظیر پیو تولید شده باشند.
صندل مجلسی و غیر مجلسی: صندل های مجلسی مختص دختر بچه ها می باشد و در اقسام پاشنه دار نظیر لژ یا بدون پاشنه می باشند. صندل های غیر مجلسی هم دارای اقسام پسرانه و دخترانه می باشند و در حال حاضر مدل های مجلسی صندل پسرانه چندان در جامعه و کارگاه های تولیدی رواج ندارد.
کفش زمستانی: فرا رسیدن فصل سرما بسیاری از والدین را به خرید کفش های مخصوص این فصل از جمله بوت و نیم بوت مجبور می کند. بسیاری از مراکز فروش برای پاسخگویی به موقع به مشتریان خود خریدهای خود را قبل از آغاز این فصل انجام می دهند که همین امر سبب می شود که تولیدکنندگان از همان اواخر تابستان اقدام به تولید کفش های زمستانی نمایند.


دریافت لیست قیمت انواع کفش بچه گانه شیک

قیمت کفش بچه گانه شیک

وانیا سعی می نمایند که همواره شیک ترین و بهترین کفش های بچه گانه خود را به مشتریان معرفی کند با توجه به اینکه خدمات رسانی این مرکز به مشتریان خود به شکل فروش عمده کفش می باشد از این رو خرید عمده آنها به شکل مستقیم از سایت امکان پذیر نمی باشد و موجودی دائما و در هر لحظه در حال تغییر می باشد.
از این رو این مرکز همانند دیگر مراکز آنلاین خرید عمده کفش برای اطلاع رسانی در زمینه قیمت های کفش بچه گانه خود به شکل به روز اقدام به راه اندازی کانال کفش بچه گانه نموده است که با کلیک بر عکس زیر اقدام وارد شدن به آن و عضویت به راحتی در آن فراهم شده است.
وجود تولید کنندگان متخصص و بسیار در این زمینه برای وانیا امکان متنوع ترین و شیک ترین کفش های بچه گانه دخترانه و پسرانه در اقسام سبک ها و بر اساس نیاز مخاطبان خود به راحتی فراهم آورده است.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا