خرید کفش صندل بچه گانه دخترانه

08 ارديبهشت 1399
(1 رای)
اندازه قلم +

خرید کفش صندل های بچه گانه دخترانه در اقسام مجلسی و اسپرت این روزها با ابزار ارتباطی امروزی و آنلاین راحتتر و سریع تر از همیشه شده است و این فضا تامین عمده موارد مورد نظر فروشگاه های دور و نزدیک رو به خوبی انجام انجام می دهد.


با نزدیک شدن به روزهای گرم سال بسیاری از والدین ترجیح می دهند که برای فرزندان خود کفش صندل های بچه گانه مناسب خریداری نمایند که علاوه بر داشتن زیبایی کافی از راحتی مناسب نیز برخوردار باشد.
کفش صندل های بچه گانه دخترانه در متنوع ترین طرح ها و سبک ها در مقایسه با مدل های پسرانه در کشور ارائه می گردد صندل های دخترانه به دو دسته مجلسی، راحتی یا اسپرت طبقه بندی می گردند.
در حالی که در سبک های پسرانه این دسته بندی تنها به مدل های راحتی و اسپرت ختم می شود و از طرفی جذابیت آنها به اندازه مدل های دخترانه نمی تواند باشد.
ظرافت و خاص بودن صندل های دخترانه بسیاری از والدین را به خرید حداقل یک جفت از آنها در سال ترغیب می کند به ویژه اگر از قیمت مناسبی برخوردار باشند.

خرید کفش صندل دخترانه
مناسب ترین کفش صندل های بچه گانه دخترانه کدام است؟

مسلما کفش صندل های بچه گانه ای که به شکل اسپرت و راحتی و با ویژگی های طبی تولید می شوند مناسب ترین سبک ها می باشد.
زیره این قبیل صندل ها باید سبک و نرم باشد که از جمله این زیره ها که استفاده از آنها در ایران بسیار متداول می باشد زیره پیو می باشد.
البته باید توجه داشت زیره های پیو نیز برای خود درجه بندی دارند و در برخی موارد مدل های پشت یپو به عنوان پیو به مشتریان معرفی می گردند که به اندازه زیره های پیو اصل کیفیت کافی ندارند و سریع تر خراب می شوند.
داشتن رویه و بندهای کمتر بر روی صندل می تواند به سادگی به پاهای کودک آسیب بزند و بهتر است مدلی باشد که حداقل یک قسمت از آن پوشیده باشد.

خرید کفش صندل دخترانه مجلسی

تولید کفش صندل مجلسی دخترانه

کفش صندل های مجلسی هر چند که به اندازه مدل های اسپرت نمی توانند راحت باشند اما انتخاب درست آنها می تواند تا حدودی این مشکل را برطرف نماید.
کفش صندل های مجلسی دخترانه معمولا تخت یا پاشنه دار می باشند که به نظر می رسد دختران کوچک علاقه بیشتر به اقسام پاشنه دار آنها دارند.
مدل های پاشنه دخترانه معمولا کوتاه می باشد و یا به شکل لژدار تولید می گردند که مدل های لژدار به سبب فشار کمتری که به پاها می آورند گزینه مناسب تری به نظر می رسند.
بخش بسیاری از صندل های این مرکز آماده ارسال می باشند و تنها برخی از موارد به جهت سفارشی بودن ممکن است تحویل آنها چند روز زمان ببرد.
ما در این قسمت به معرفی دو مدل از کفش صندل های مجلسی راحتی به همراه عکس و ویژگی های آنها می پردازیم.

مدل صندل مجلسی دخترانه 545

خرید کفش صندل دخترانه مجلسی

از جمله مناسب ترین نوع کفش صندل های مجلسی نوعی بدون پاشنه با اندازه لژ بسیار کوتاه همچون زیر می باشد زیره این کفش ها بسیار نرم و سبک می باشد.
این صندل را می توان جزو صندل های مجلسی اسپرت دسته بندی نمود که در بسیاری از شرایط و موقعیت ها به راحتی قابل استفاده می باشد.
این سبک با ضمانت و کیفیت بالا ارائه می گردد و دارای بسته بندی زیبا و شکیلی بوده که می تواند در کسب رضایت مشتریان بسیار موثر باشد.
این کفش در دو سایزبندی 31-35 و 25-30 ارائه می گردد و امکان سفارش آنها به شکل 12 تایی و 6 تایی امکان پذیر می باشد. هر سری تک رنگ می باشد و سایزبندی های آنها تعریف شده است.
این کار با کد 545-4 و 545-5 تنها به شکل عمده از این مرکز قابل سفارش می باشد.
خرید این صندل ها در رنگ های متنوع و قرار دادن آنها در کنار هم در ویترین یا قفسه فروشگاه ها می تواند نمای خاصی را در نظر خریداران ایجاد نماید و آنها را به امتحان آنها ترغیب نماید.


مدل کفش صندل مجلسی فانتزی جدید

خرید کفش صندل فانتزی

این سبک از صندل برای اغلب گروه های سنی تولید می شود و برای فروشگاه هایی که همواره به دنبال خرید مدل های ست مادر دختری می باشند گزینه بسیار مناسبی می باشد.
این کفش دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد و مدل های بچه گانه آنها در سایزبندی های 26-30 و 31 تا 35 را شامل می شود و همانند مدل بالا در بسته بندی های شیک و شکیل و با قیمت مناسب به خریداران ارائه می گردد.
کف کار طبی و بسیار نرم می باشد و پاهای کودک با استفاده طولانی از آنها کمتر خسته می شود.
این صندل به شکلی است که هم به شکل مجلسی و هم به شکل روزمره و در بسیاری از شرایط قابل استفاده می شود.


خرید اینترنتی کفش صندل دخترانه

خرید کفش صندل های دخترانه در اقسام بچه گانه و میانه از این سایت به شکل عمده امکان پذیر می باشد و مشتریان با مراجعه به کانال عمده فروشی کفش بچه گانه می توانند از جدیدترین مدل های این مرکز مطلع شده و نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش اقدام نمایند.
کارها در صورت موجود بودن در اسرع وقت توسط باربری های مربوطه از جمله وطن به نقاط مورد نظر مشتریان ارسال می شود و در صورتی که باربری ها در همان روز حرکت به سمت مقصد انجام دهند کار بین یک تا سه روز به دست مشتریان خواهد رسید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا