تولید کفش صندل بچه گانه دخترانه

06 خرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش صندل های بچه گانه دخترانه با طراحی های زیبا و خاص خود در مدت زمان کوتاه توانسته اند رضایت مشتریان زیادی را بدست آورند این کفش ها طبق رنگ بندی درخواستی مشتریان تولید و به صورت عمده فروش آنها انجام می گیرد.


همان طور که در پاییز و زمستان والدین لباس های پوشیده تر و مناسب با فصل به کودکان خود می پوشانند و کفش های ساقدار برای این زمان برای آنها تهیه می نمایند در روزهای گرم سال نیز آنها از لباس ها و کفش های متناسب با این روزها استفاده می نمایند.
اولین انتخاب بسیاری از والدین خرید کفش های تابستانی یا صندل های بچه گانه می باشد چرا که با پوشش و شرایط فصل بسیار سازگار می باشد.
صندل های بچه گانه دخترانه همانند دیگر سبک های دخترانه دارای طراحی های زیباتر و متنوع تری می باشند و به نظر می رسد که مدل های فانتزی و عروسکی بیشتر از دیگر مدل ها نظر پدر و مادرها را جلب می نماید.
مرکز وانیا در تبریز به عنوان یک مرکز بزرگ در زمینه تولید و تامین انواع کفش و صندل های برای تمام گروه های سنی توانسته است در ارائه مدل های کفش صندل بچه گانه دخترانه به شکل موفقیت آمیز عمل نماید و اقسامی را باب میل مخاطبان خود عرضه نماید.

تولید کفش صندل دخترانه
تولید کفش صندل بچه گانه مجلسی

کفش صندل مجلسی دخترانه از آن دست سبک هایی هست است که همانند مدل های زنانه می تواند در هر فصلی مورد استفاده قرار گیرد چرا که بیشتر مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد و معمولا این مراسمات در محیط بسته انجام می گیرد.
اما در هر حال اوج تولید و فروش کفش های صندل دخترانه در فصل تابستان می باشد که هم از نظر تعداد و هم از نظر تنوع بی نظیر می باشد.
از جمله کفش های بچه گانه صندل مجلسی مدلی با کد 402-5 می باشد که در رنگ بندی که در عکس مشخص است تولید می شود که البته مشتریان می توانند هر ترکیب رنگی که مد نظر دارند به مرکز پیشنهاد دهند تا در صورت امکان تولید بر طبق سلیقه آنها انجام گیرد.
زیره کار پیو می باشد که این نوع زیره سبب می شود که کفش از وزن پایینی برخوردار باشد و از دیگر سو این زیره و وجود کف طبی و نرم سبب می شود که کودکان در هنگام استفاده از صندل راحتی بیشتری را احساس نماید.

فروش کفش صندل مجلسی دخترانه

فروش کفش صندل راحتی بچه گانه

فصل اصلی تولید و عرضه کفش های صندل راحتی بچه گانه بهار و تابستان می باشد و بعد از طی این دوره تولید کنندگان به تولید کفش های متناسب با روزهای سرد سال در اقسام ساق کوتاه و ساق بلند اقدام می نمایند.
کفش های صندل راحتی همان طور که از نام آنها پیداست زیره تختی دارند و دارای زیره نرم و کفی راحتی می باشد. انتظار می رود که کودکان بتوانند با آنها در زمان هایی که نیاز است که مسافت بیشتری را بپماید احساس راحتی کافی نمایند و در عین حال نیز پاهای آنها دیرتر دچار خستگی شود.
صندل های بچه گانه دخترانه امنیت کمتری در مقایسه با کفش های روی بسته دارد و از این رو برای مکان هایی که پاهای کودک بیشتر در معرض آسیب می باشد بهتر است که استفاده نشود و یا حداقل از مدل هایی دارای پنجه بسته تر می باشد استفاده شود.

فروش کفش صندل راحتی بچه گانه

پخش عمده کفش صندل بچه گانه دخترانه

این مرکز پخش طبق سفارش مشتریان تولید و پخش عمده کفش های بچه گانه را با همکاری با تولید کنندگان حرفه ای در شهرهایی نظیر تبریز، تهران و مشهد به شکل ویژه انجام می دهد.
مدل های عرضه شده در تبریز جزو مدل های خاص و لوکس می باشد و مدل های که از مشهد ارائه می شود معمولا جزو سبک های حراجی می باشد و با قیمت های بسیار نازلی به فروش می رود و معمولا مناسب فروش در حراجی ها و ارزان سراها می باشند.
مدل های تهران نیز ترکیبی می باشد و دارای درجه بندی مختلف می باشد همکاری گسترده با تولیدکنندگان در شهرهای مختلف امکان پخش عمده کفش ها در سطح وسیع تر و در سبک های مختلفی فراهم می سازد و بسیاری از خریداران متناسب با نیازهای خود می توانند انتخاب های مناسبی را از مرکز پخش کفش وانیا داشته باشند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا