بورس فروش کفش بچه گانه مجلسی

03 اسفند 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های بچه گانه مجلسی بخش مهمی از تولیدات بچه گانه را به خود اختصاص داده اند تقاقضای این سبک ها با نزدیک شدن به ایام عید به اوج خود می رسد با همکاری با یک مرکز فروش عمده که به عنوان بورس مدل های بچهگانه شناخته می شود می توان سبک های بسیار متنوعی را خریداری نمود.


تقاضا برای کفش های بچه گانه دخترانه بیش از موارد پسرانه می باشد چرا که والدین علاقه دارند که کودک آنها در بسیاری از موقعیت ها از کفش های مجلسی استفاده نماید.
والدین برای کودکان پسر به دلیل داشتن فعالیت بیشتر و سبک پوششی خاص ترجیح می دهند کفش های اسپرت یا ونس خریداری نمایند. کفش های اسپرت مقاومت بالایی دارند و در عین حال پاها در آنها احساس راحتی بیشتری دارد.
بخش بسیاری از کفش های بچه گانه مجلسی وانیا مربوط به اقسام مدل های دخترانه می باشد سطح تنوع اینکارها به شکلی می باشد که قدرت انتخابی خوبی را برای خریداران فراهم می نماید.
کودکان ذوق و شوق بسیاری در هنگام خرید کفش های بچه گانه از خود نشان می دهند و هر چقدر کفش رنگ شادتر و طراحی زیباتری داشته باشد به همان اندازه در اشتیاق کودکان در پوشیدن و در نتیجه تمایل والدین برای خریدن بیشتر می شود.
از همین رو تولیدکنندگان حرفه ای سعی می نمایند با استفاده از اصول روانشناسانه و بهره گیری از مدهای روز سبک های همواره سبک های جدید و جذابی را برای کودکان طراحی و تولید نمایند.

تولید کفش های بچه گانه مجلسی ایرانی

فروش کفش بچه گانه مجلسی

بخشی از محصولات بچه گانه که در بازار مشاهده می شود مربوط به تولیدات خارجی می باشد که اغلب آنها به شکل قاچاق وارد کشور می شوند و هر چقدر که کفش شهرت بیشتری داشته باشد به همان اندازه قیمت بالاتری را دارد.
تولیدات جذاب در زمینه کفش های بچه گانه مجلسی در ایران سبب شده است که فروشندگان تمایل بسیاری به خرید کفش های بچه گانه ایرانی از خود نشان دهند که این خود سبب رونق گرفتن هر چه بیشتری این صنعت در کشور شده است.
کفش های بچه گانه مجلسی ایرانی دارای درجه بندی های کیفی مخصوص به خود می باشند که با توجه به نیاز و بودجه خانوارهای مختلف طراحی و ارائه می شوند.

کفش بچه گانه مجلسی دخترانه

بورس کفش بچه گانه مجلسی دخترانه

برای کودکانی که تازه شروع به راه رفتن می نمایند کفش های مجلسی پاشنه دار انتخاب مناسبی نمی باشد مدل های ونس مجلسی یا سبک هایی که دارای کف راحتی و زیره تخت می باشند بهترین انتخاب می باشد.
کفش های مجلسی دخترانه نوپا معمولا دارای طراحی های عروسکی می باشند و برای سن های بالاتر طراحی ها و تزئینات رویه کفش ها اغلب با مواردی نظیر گل، پاپیون، اشکال پروانه و... انجام می شود.

مدل کفش بچه گانه مجلسی پسرانه

کفش بچه گانه پسرانه مجلسی شیک

کفش های بچه گانه مجلسی پسرانه که در تهران تولید می شوند اغلب در سبک کالج سگک دار طراحی می شوند و در تبریز نیز سبک های بچه گانه مجلسی در مدل های کلاسیک و در طرح های مردانه همچون لوفر، هشترک، کلاسیک و... نیز ارائه می شوند که دارای طرفداران بسیار در بین والدین می باشد.
سایزهای کفش بچه گانه بین 17 تا 36 می باشند که در هر بسته از یک رنگ قرار داده می شود که اغلب 10 جفتی و 12 جفتی ارائه می گردند.

فروش عمده انواع کفش بچه گانه مجلسی در کانال

کفش های بچه گانه مجلسی به همراه سبک های دیگر دخترانه و پسرانه در کانال کفش بچه گانه وانیا قرار داده شده است روند انتخاب و خرید از این قبیل کانال ها بسیار ساده می باشد تنها کافی است که عضو کانال شده و به بررسی مدل ها پرداخته شود.
تنوع کفش های بچه گانه در این کانال به اندازه ای می باشد که می تواند سطح وسیعی از درخواست های مشتریان در کشور را پوشش دهد. این مرکز خدمات فروش کفش های بچه گانه را در کنار دیگر سبک های خود به شکل عمده انجام می دهد از این رو به خرده فروشی خدمات به مشتریان انجام نمی گیرد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا