مرکز فروش انواع کفش بچه گانه جدید

10 اسفند 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های بچه گانه از جمله محصولات اصلی این مرکز فروش عمده کفش می باشد که در طرح ها و رنگ های جدید با درجه های کیفی در بیشتر روزهای هفته به مشتریان معرفی و ارائه می شوند تا مشتریان همواره انتخاب های بهتر و رضایت بخش تری را تجربه نمایند.


کفش های بچه گانه جدید طرح ها و سبک های جذابی را دارا می باشند و تنوع بالای مدل های آن این امکان را به والدین می دهد که گزینه های بیشتری را برای انتخاب داشته باشند و طبق سلیقه و نیاز خود آنها را انتخاب نمایند.
کارگاه ها و کارخانه های بسیاری در کشور در زمینه تولید کفش های بچه گانه فعال می باشند که این عامل باعث شده است که هر روز انواع مدل های جدید وارد بازارهای کشور شود و بر خلاف گذشته بازار هر ماه و هر فصل مدل های خاص تر و به روزتری را به مشتریان خود عرضه نماید.
کفش های بچه گانه دارای اقسام مختلفی از انواع مجلسی، اسپرت و راحتی می باشند و با توجه به تغییرات فصلی طراحی های آنها نیز متناسب با آنها تغییر می کند.
شیک ترین کفش های بچه گانه از مواد اولیه با کیفیتی تولید می گردند از این رو قدر مسلم است که به نسبت قیمت بالاتری را دارا باشند. کفش های بچه گانه لوکس ایرانی در کشور در باغ سپهسالار تهران تولید می شوند که اغلب شامل مدل های دخترانه می باشد.

پرتیراژترین کفش های بچه گانه دخترانه و پسرانه

فروش عمده کفش بچه گانه اسپرت

بیشترین سهم تولید کفش بچه گانه جدید در ایران مربوط به مدل های اسپرت می باشد و علت آن می تواند مقرون به صرفه بودن خرید این سبک ها برای خانواده ها و از دیگر سو داشتن راحتی و طراحی های جذاب باشد.
کفش های اسپرت را در بسیاری از موقعیت ها و شرایط می توان استفاده نمود و پاهای کودکان آن در از حفاظت بهتری برخوردار می شود. این کفش ها نیز همانند اقسام بزرگسالان دارای درجه کیفی می باشند و مدل های با کیفیت و با دوام آنها دارای زیره تزریق مستقیم با رویه های ترکیبی چرم طبیعی و مصنوعی با حالت تنفس پذیر می باشند.
کفش های اسپرت استاندارد بچه گانه، سبک می باشند و دارای کف و زیره نرم بوده و دارای انعطاف پذیری کافی می باشند و پاهای کودک در آن احساس فشار و یا ناراحتی نمی کند.
تهران در زمینه تولید کفش های بچه گانه اسپرت با کیفیت و جذاب رتبه اول را دارا می باشد.

خرید عمده کفش بچه گانه ارزان قیمت

خرید کفش ارزان قیمت شیک

منظور از کفش های ارزان قیمت اغلب آن دست سبک هایی می باشند که به عنوان مدل های حراجی شناخته می شوند این کفش ها دارای مراحل تولید کمتری به نسبت دیگر کفش ها می باشند و از مواد اولیه با درجه های کیفی پایین در رویه، زیره و آستری آنها استفاده می شوند.
برخی از مدل های ارزان قیمت نیز از کیفیت های قابل قبولی برخوردار می باشند اما در کل بهتر است که این کفش ها برای زمان های محدودی مورد استفاده قرار گیرند و استفاده از آنها برای ساعت های طولانی توصیه نمی شود.
از جمله کفش های حراجی ارزان قیمت مدل های پاپوش نوزادی می باشند که دارای سایزبندی 17 تا 20 می باشند و بسیار سبک و نرم بوده و در طراحی های ونس و اسپرت تولید می شوند.

چگونه کفش بچه گانه را از مرکز فروش وانیا سفارش دهیم؟

کفش بچه گانه مجلسی جدید و شیک دخترانه

مراحل انتخاب و ثبت سفارش کفش های بچه گانه یا هر سبک کفش از طریق مجموعه وانیا بسیار راحت و سریع می باشد کافی است که وارد آدرس کانال کفش بچه گانه وانیا شده و بعد از عضویت در آن به بررسی سبک های معرفی شده در آن پرداخته شود.
این مرکز سعی می کند که در بیشتر ایام هفته سبک های بچه گانه در اقسام مختلفی عرضه نماید مدل ها با توجه به تغییرات فصلی و نیازهای روز بازار ارائه می شود و تقریبا تمام آنها از تولیدات کارگاه های ایرانی می باشند.
تولیدات ایرانی این امکان را به این مرکز داده است که سبک های ارزان تری را به مشتریان خود ارائه نماید.
محصولات با عکس و قیمت معرفی می شوند تا مشتری تصمیم گیری های سریع تر و راحتتری برای انتخاب کفش ها داشته باشد. بعد از انتخاب مشتریان می توانند آنها را برای درخواست موجودی و ثبت سفارش به بخش مدیریت فروش کانال ارسال نمایند.
بعد از بررسی و اعلام موجودی در صورت درخواست خریدار، فاکتور مربوطه ارسال می شود و بعد از واریز در اسرع وقت از طریق باربری های مجاز در کشور به محل درخواستی خریدار ارسال می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا