خرید عمده کفش بچه گانه پسرانه تابستانی

03 خرداد 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

با رسیدن ایام گرم سال از اوایل بهار امکان خرید عمده کفش های بچه گانه تابستانی پسرانه و دخترانه در تنوع کافی و مناسب برای مشتریان به شکل اینترنتی و غیرحضوری فراهم شده است. تمام سعی این مرکز پاسخگوی به سلایق و نیازهای مختلف در سراسر کشور می باشد.


والدین همواره با آغاز فصل گرما برای حفظ سلامتی فرزندان خود پوشش مناسب با آن فصل را برای کودکان خود انتخاب می نمایند و با توجه به اینکه پاها قلب دوم هر انسانی به شمار می روند در این میان کفش نقش با اهمیتی را در پوشش ایفا می نماید. به ویژه اینکه کودکان در سنین رشد بوده و انتخاب کفش مناسب باید با دقت و وسواس بیشتری صورت گیرد.
کفش های پسرانه تابستانی در اقسام صندل و کفش تابستانی تولید می شوند که هر کدام فروش مخصوص به خود را دارا می باشند. همان طور که از نام این کفش ها مشخص هست این سبک ها تنها برای ایام گرم سال تولید می شوند از این رو در یک مرکز خرید عمده کفش بچه گانه تابستانی، عرضه آنها معمولا به شکل محدود از اوایل بهار تا اوایل شهریور انجام می گیرد و بعد از تولیدکنندگان، طراحی و تولید کفش های پاییزی را آغاز می کنند.

اقسام کفش تابستانی پسرانه

انواع کفش پسرانه تابستانی
در یک مرکز خرید عمده، کفش های بچه گانه تابستانی پسرانه دارای اقسام متنوع می باشند هر چند که در مقایسه با مدل های دخترانه از نظر تنوع پایین می باشند اما با این حال وجود تولیدکنندگان فعال بسیار در این عرصه سبب شده است که سبک های بسیاری متناسب با انواع سلایق تولید و عرضه گردد.
از جمله این مدل ها می توان به مدل های زیر اشاره نمود که هر کدام با توجه به کیفت مواد اولیه ای که در آنها به کار می رود قیمت گذاری می شوند از این رو از یک سبک کفش در بازار ممکن است قیمت های متفاوتی وجود داشته باشد.
• کفش طبی تابستانی
• کفش کالج تابستانی
کفش اسپرت تابستانی
• کفش راحتی تابستانی
• کفش صندل رکابدار یا بدون رکاب
• کفش سوراخ دار تابستانی
تولیدات در زمینه کفش های طبی تابستانی پسرانه در کشور به شکل محدودی انجام می گیرد و اغلب سبک ها در اقسام راحتی و اسپرت تولید می شوند. مدل های کفش اسپرت تابستانی دارای رویه های جوابی مانند و منفذدار می باشند تا هوا به خوبی بین محیط داخل و بیرون کفش جریان داشته باشد.

پرفروش ترین کفش تابستانی پسرانه

کفش صندل پسرانه تابستانی عمده
پرفروش کفش های تابستانی پسرانه مربوط به اقسامی است که در طراحی های صندل تولید می شوند که بهترین آنها به شکل تزریق مستقیم پیو تولید می شوند که هم راحتی بهتری دارند و هم از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار می باشند و ظرافت و تمیزی در این کفش ها بیشتر رعایت شده است.
صندل های تابستانی پسرانه در کارتن های ده جفتی، دوازده جفتی و در مواردی نیز به شکل 20 جفتی و بالاتر ارائه می شوند. مدل هایی که بالاتر از دوازده جفتی می باشند معمولا به شکل الوان می باشند یعنی از تمام رنگ بندی های معرفی شده در یک کارتن به مشتریان عرضه می شود. روش بسته شدن اغلب این صندل ها برای راحتی هر چه بیشتر کودکان به شکل چسبی یا کشی تولید می شوند.

خرید اینترنتی کفش های تابستانی به شکل عمده

کانال عمده فروشی کفش بچه گانه
با گسترده تر شدن کاربری اینترنت و وارد شدن آن به بسیاری از کسب و کارها، بخش اعظمی از خریداران امروزی به دنبال یک مرکز خرید عمده کفش بچه گانه ای می باشند که بتوانند به صورت اینترنتی و دورادور به تهیه سبک های مد نظر خود بپردازند.
با توجه به اینکه کفش های تابستانی تنها در ایام محدودی از سال ارائه می شوند از این رو برای فروشندگان اطلاع به موقع از سبک های جدید و ارائه به موقع آنها در مرکز فروش خود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
بخش اعظمی از خریدهای اینترنتی کفش بچه گانه که به صورت عمده انجام می گیرد از طریق کانال ها و صفحات مجازی صورت می گیرد که این به سبب کاربری بسیار راحت و ارتباط سریع با بخش فروش می باشد و از دیگر سو افراد با عضویت در این صفحات در اسرع وقت در جریان مدل های جدید و به روز از انواع کفش بچه گانه قرار می گیرند.

کانال عمده فروشی کفش بچه گانه تابستانی

کانال عمده فروشی کفش بچه گانه
در یک کانال عمده فروشی کفش بچه گانه تابستانی تنها سبک های فصلی قرار نمی گیرد بلکه در هر فصل مدل های متناسب با آن فصل به همراه قیمت کفش های بچه گانه و مشخصات در کانال بارگذاری می شود. در کنار کفش های تابستانی مدل های بسیار مختلفی از جمله اسپرت و مجلسی دخترانه و پسرانه نیز ارائه می شود که فروشندگان با توجه به نیاز فروشگاه خود می توانند مدل های مناسبی از آنها را برای فروشگاه خود انتخاب نمایند.
طرز کار با این قبیل کانال ها بسیار ساده می باشد و نیازمند تنها نصب و عضویت می باشد و بعد از آن لازم است که مدل های مد نظر انتخاب شده و به شکل مستقیم به بخش مدیریت کانال ارسال شود تا نسبت به وضعیت موجودی و آخرین قیمت های اعلامی به مشتریان اعلام گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا