همه چیز درباره روند فروش مستقیم انواع کفش بچه گانه

03 مهر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

این روزها بیشتر افراد برای تهیه انواع کفش کودکانه مراکز فروش مستقیم کفش بچه گانه را انتخاب می کنند این شیوه خرید مزایای بی شماری به دنبال دارد. در سال های اخیر تولید کنندگان محصولات خود را به شیوه های مختلفی عرضه کرده اند. در فروش مستقیم انواع کفش کودکانه، دست واسطه ها کوتاه می شود و شما به راحتی می توانید از خود تولید کننده محصول اورجینال را در سایزها و مدل های مختلف تهیه کنید.


معمولا عرضه مستقیم کفش مختص فروشندگانی است که به صورت عمده مدل های مختلفی را خریداری می کنند. در این عرضه خریدار قیمت کمتری پرداخت می کند و هر مدل کفشی را با سایزهای دلخواه و سفارشی، می تواند تهیه کند و می تواند مدل های انتخابی را با قیمت های به نسبت پایین تری به مشتریان خود ارائه دهد و در نتیجه سود بیشتری را نصیب خود نماید و از دیگر سو رضایت مشتریان را همزمان داشته باشد.

انواع روش های فروش مستقیم کفش بچه گانه

فروش مستقیم کفش بچه گانه
فروش مستقیم کفش بچه گانه از تولیدی، در تمامی سایزها و برای تمامی کودکان وجود دارد. معمولا فروشندگان در سراسر کشور برای خرید کفش های بچه گانه از دو روش حضوری و اینترنتی استفاده می کنند. در سال های اخیر به دلیل اپیدمی ویروس کرونا امکان خرید حضوری و مشاهده اجناس برای بیشتر فروشندگان میسر نبود و ان‌ها از شیوه آسانتر و بهتر خرید اینترنتی استفاده کردند.
امروزه بیشتر عرضه کنندگان کفش کودکانه از طریق وب سایت های شخصی اقدام به فروش محصولات خود می کنند. امکان مشاهده کلیه مدل ها همراه با قیمت و مشخصات محصول امکان خریدی بهتر را برای بیشتر خریداران فراهم کرده است. گاها بیشتر خانواده ها هم خریدهای خود را از این سایت ها انجام می دهند.
فروشگاه های عرضه حضوری هم، انواع مدل های تولیدی را به فروش می رساند. این فروشگاه ها در سطح بیشتر شهر ها فعال هستند و برای احترام به حقوق مصرف مصرف کننده انواع محصولات خود را به صورت عمده و تکی عرضه می کنند. قیمت عرضه کنندگان مستقیم نسبت به سایر عرضه کنندگان مقرون به صرفه است.
به طور معمول بیشتر تولید کنندگان مستقیما به صورت عمده مدل های متنوع کفش پسرانه و دخترانه به فروش می رسانند و خرید خرده باید توسط مجموعه های فروشنده در سطح شهر انجام شود.

فروش مستقیم انواع کفش بچه گانه

فروش مستقیم انواع کفش بچه گانه

کفش های بچه گانه در نمونه های پسرانه و دخترانه با تنوع فراوان توسط تولید کنندگان عرضه می شود. روش عرضه مستقیم کفش بچه گانه تا حد زیادی هزینه های دیگر را کاهش می دهد. فروش عمده و مستقیم فرصتی بسیار عالی برای خرده فروشان و مغازه داران است تا مدل های مناسب خود را مطابق سلیقه مشتریانشان خریداری کنند و قیمت کمتری هم پرداخت کنند. معمولا تولید کنندگان با درصد سود پایینی عرضه اولیه محصولات را انجام می دهند تا با فروش محصولات، وجه خود را بالا ببرند و برند خود را در بازار هدف به مشتریان بشناسانند.
کفش های بچه گانه که امروزه در بازار عرضه می شود دارای تنوع زیادی است که هر کدام برای سن و جنس خاص و برای کاربری مختلف طراحی شده اند. بیشتر برندهای تولید کننده کفش کودکانه در کیفیت ها و جنس های مختلفی محصولات خود را تولید می کنند تا بازار خرید و رقابتی بهتری ایجاد کنند. هر چه اجناس مرغوب برای این گروه سنی متنوع تر باشد در واقع نیازها و سلایق مختلفی را جوابگو است.

ارزان ترین کفش بچه گانه در ایران

ارزان ترین کفش بچه گانه در ایران

کفش های بچه گانه حراجی بسیاری در ایران تولید می شوند که علارغم داشتن قیمت بسیار پایین کیفیت قابل قبولی را دارند که همین امر سبب شده است فروش آنها با آمار قابل توجهی روبرو شود از جمله این مدل ها که چندسالی است تولید و عرضه آنها در وانیا انجام می گیرد مدلی در دو سایز نوزادی و 21.24 است.این کفش دارای زیره محکم و نرمی است که به شکل اختصاصی تولید می شود که دارای رنگ بندی متنوعی است.
مشخصات کفش بچه گانه بندی
• مدل: بندی ساده
• سایزبندی: 17.21 و 21و24
• سری:12 تایی
• زیره: نرم و محکم
• قیمت عمده: 20500 تومان
مشتریان جهت دیدن مدل های بیشتر به همراه قیمت ها و آخرین محصولات معرفی شده می توانند به کانال بچه گانه وانیا مراجعه کنند و در جریان جدیدترین های فصل قرار گیرند که در بیشتر روزهای هفته در کانال بارگذاری می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا