پخش کفش بچه گانه دخترانه و پسرانه زمستانی

24 آبان 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

با نزدیک شدن به روزهای سرد سال تعداد بالایی از فروشگاه داران جهت خرید انواع کفش دخترانه و پسرانه زمستانی به مرکز پخش آنها مراجعه می نمایند و انتظار دارند که مدل های جدید و متفاوتی از سال های قبل به آنها معرفی شود. هر چه به اواخر پاییز نزدیک می شویم میزان تولیدات در زمینه مدل های زمستانی افزایش پیدا می کند.


لازم است پاهای کودکان در روزهای گرم سال از گزند سرما به خوبی حفظ شود و به همین دلیل بسیاری از والدین قبل از وارد شدن به روزهای سرد و بارانی دغدغه خرید کفش های زمستانی را برای کودکان خود دارند.
یک فرد بزرگسال ممکن است که از یک کفش زمستانی خود چند سال استفاده نمایند چرا که سایز پای او همیشه ثابت است و لازم نیست هر سال کفشی با سایز متفاوت خریداری نمایند. اما برعکس پای کودکان در هر فصل تغییر می نماید و والدین مجبور می شوند که برای هر فصلی کفش جدید با سایز متناسب با پاهای کودک خود خریداری نمایند.
از دیگر سو بالا بودن جنب و جوش در کودکان سبب می شود که کفش های آنها زودتر از بزرگسالان دچار فرسایش و آسیب شود این عامل در کنار عامل تغییر سایز سریع میزان فروش کفش های بچه گانه را بالا برده است. حتی والدین کم درآمد ترجیح می دهند که به جای خرید کفش برای خود کفش های نو و متناسبی را برای فرزندان خود تهیه نمایند.

انواع کفش زمستانی ساق بلند

انواع مدل های کفش زمستانی دخترانه و پسرانه

وجود تولیدکنندگان مختلف و حرفه ای در زمینه تولید کفش های بچه گانه دخترانه و پسرانه باعث شده است که همه روزه جدیدترین مدل ها وارد ویترین های فروشگاه های سراسر کشور شود. تولیدات جدید این فرصت را برای یک مرکز پخش فراهم نموده است که بتواند متنوع ترین سبک های ممکن را به مشتریان خود معرفی نماید.
کفش های زمستانی دخترانه و پسرانه شامل ساق بلند و ساق کوتاه می باشند که البته سهم تولیدات در بخش اقسام ساق بلند قابل توجه می باشد. کفش های زمستانی مرغوب دارای رویه های نفوذناپذیری می باشند و به عبارتی آب به راحتی داخل آنها نمی شود و از دیگر سو این مدل کفش ها دارای زیره های نشکن و ضدلغزش می باشند و بهترین های آنها دارای وزن پایین و با انعطاف کافی می باشند.

عرضه کفش های ساق بلند زمستانی در مرکز پخش وانیا

کفش های ساق بلند پاها را گرم تر نگه می دارند و از پیچ خوردن پاها در هنگام لغزندگی و بارندگی جلوگیری می نمایند. همچنین کفش های ساق بلند جلوه و زیبایی بیشتری دارند به همین دلیل انتخاب بسیاری از والدین برای کودکان خود می باشند.
کفش های ساق بلند در اقسام اسپرت، فانتزی و کلاسیک تولید می شوند. همانند سایر پوشش های دختران تنوع طراحی در کفش های زمستانی دخترانه بیشتر از پسران می باشد. از جمله رویه های مناسب برای کفش های زمستانی فوم، چرم طبیعی و مصنوعی، بیاله، ورنی و... می باشند که مانع از نفوذ آب به داخل کفش می شوند.

انواع بوت خزدار شیک
پخش کفش های ساق کوتاه زمستانی بچه گانه


کفش های ساق کوتاه زمستانی اغلب سبک های اسپرت بندی یا چسبی بندی می باشند که دارای رویه های نفوذناپذیر در برابر سرما و زیره های عاج دار دارند این مدل ها کفش ها معمولا در فصل بهار، پاییز و زمستان قابل استفاده می باشند و در مقایسه با اقسام ساقدار از قیمت پایین تری برخوردار می باشند از این رو دارای طرفداران بسیاری می باشد و معمولا جزو پرفروش های فصل مدارس به شمار می آیند.

مدل کفش اسپرت صورتی دخترانه
فروش اینترنتی و عمده کفش زمستانی بچه گانه

پخش کفش های دخترانه و پسرانه زمستانی در وانیا از ماه شهریور آغاز و تا دی ماه ادامه پیدا می کند. در روزهای مختلف هفته و ماه سعی می شود که متنوع ترین مدل های متناسب با هر فصل ارائه شود. اکنون زمان عرضه کفش های زمستانی است کفش هایی که با نرخ های مختلفی به فروش می رود تا هر توان مالی بتواند مدلی از آن را برای خریداری نماید.
خدمات پخش وانیا به شکل اینترنتی می باشد بدین شکل که فاکتور به صورت آنلاین صادر و به شماره مشتریان ارسال می شود و بعد از پرداخت فاکتور مدل های انتخابی از طریق باربری های مجاز بین یک تا دو روز ارسال می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا