چاپ کردن این صفحه

فروش عمده کفش بچه گانه اسپرت ارزان

27 آذر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

فروش عمده کفش های بچه گانه اسپرت ارزان به صورت اینترنتی و غیرحضوری است علت بالای فروش این مدل ها داشتن قیمت های بسیار پایین و کیفیت مناسب و درخور است. این سبک ها در سایزبندی های 17 تا 36 در سری های ده و دوازده تایی بسته بندی می شود.


فروشندگان کفش بچه گانه ای که در پایین شهر هستند و یا صاحب مغازه و سایت ارزان فروشی هستند نیاز به یک مرکز فروش عمده کفش بچه گانه ارزان دارند.
امروزه بسیاری می دانند که تولیدات کفش های اسپرت ارزان چینی بسیار نامرغوب هستند به شکلی که با اولین تماس با آب چسب های آن باز می شود بنابراین فروش آن در فروشگاه سبب نارضایتی مشتریان و در نتیجه عدم مراجعه مجدد و کاهش مشتریان در طول زمان می شود.
خوشبختانه امروزه تولیدات کفش های بچه گانه ارزان در کشور با کیفیت قابل قبولی انجام می شود. تهران و مشهد یکی از مراکز اصلی برای خرید محسوب می شوند برای تهیه کفش بچه گانه از این شهرها خریداران می توانند به شکل حضوری و اینترنتی اقدام نمایند.
علاوه بر بر بچه گانه سبک های مردانه و زنانه ارزان قیمت متنوعی نیز در این کلانشهرها تولید می شوند.

photo ۲۰۲۱ ۱۲ ۰۲ ۲۰ ۲۸ ۵۸

کفش اسپرت بچه گانه ارزان کاج

کفش های اسپرت بچه گانه ارزان کاج دارای طراحی خلاقانه هستند زیره این مدل کفش دو رنگ جذاب است و از مواد اولیه و با کیفیت بوده است و نرمی و سبکی مناسبی دارد.
کیفیت بالای اینکار با وجود داشتن قیمت ارزان آن را به یکی از پرفروش ترین مدل های کفش در کشور تبدیل نموده است. جعبه و کارتن مناسبی دارد و به شکل 12 جفتی در سایزبندی 22.25 ارائه می شوند.
در حال حاضر این محصول در کارگاه های حرفه ای شهر مشهد تولید می شود و به سبب عرضه اینترنتی خرید آن از نقاظ مختلف کشور برای همه مشتریان میسر است.
رنگ بندی اینکار نیز جذاب است و شامل رنگ های مشکی زرد، مشکی قرمز، طوسی زرد، طوسی قرمز است و هم برای دختران هم پسران قابل استفاده است.

کفش اسپرت کاج در چهار رنگ
ارزان ترین کفش اسپرت بچه گانه بندی

یکی از ارزان ترین کفش های بچه گانه اسپرت بندی که به شکل طرح دار و یا ساده تولید می شوند مدلی است که عکس نمونه آن را مشاهده می نماید این مدل کفش به دلیل داشتن طراحی ساده و خلاقانه و مواد اولیه با درجه کیفی پایین بسیار ارزان تولید می شود. همه روزه به تعدا محدودی نزدیک 120 جفت از این کفش در ایران تولید می شود.
زیره این مدل کفش نرم و محکم است و در سری 12 تایی تک رنگ و گاها الوان بسته بندی می شود سایزبندی کار 21.24 است البته سایزبندی نوزادی از اینکار یعنی 17 تا 20 نیز تولید می گردد که بسیار مورد استقبال خانواده ها برای خرید سیسمونی قرار گرفته است.

کفش بندی بچه گانه
کفش ونس ارزان و شیک

کفش های ونس زیرمجموعه کفش های اسپرت محسوب می شود. ونس نام یک برند خارجی مشهور است که به علت داشتن شهرت جهانی تولیدکنندگان بسیاری از سبک های آن الگوبرداری کرده و نام آن را نیز بر روی آن قرار می دهند.
کفش های ونس شیک و جذاب هستند و مدل های دو چسب و سه چسب آن با زیره های نازک و نرم جزو پرفروش ترین ها به حساب می آید.
از جمله پرفروش ترین ونس های بندی مدل لبخند هولوگرامی است که شامل سایزبندی 25.30 بوده که در وانیا هم اکنون قابل سفارش است. این سبک همان طور که مشاهده می کنید دارای رنگ بندی جذابی است و در سری 12 تایی بسته می شود.
کانال وانیا آماده همکاری با خریداران عمده در سراسر کشور است و سعی می نماید که ثبت سفارشات را در کمترین زمان ممکن برای مشتریان خود انجام دهد.

ونس بندی لبخند شیک

لینک کفش بچه گانه عمده

برچسب :

درباره نویسنده

admin