کفش بچه گانه عمده ارزان و شیک

17 بهمن 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

طراحی کفش های بچه گانه ارزان امروزه در مقایسه با گذشته تغییرات بسیاری نموده است. به گونه ای که با سبک های شیک تر و جذاب تری می توان آنها را از یک مرکز خرید عمده و با مناسب ترین قیمت ها خریداری نمود و متناسب با سلیقه مشتریان عرضه آنها را انجام داد.


پاها به عنوان یک عضو اصلی بدن نقش بسیاری در حفظ سلامتی ایفا می نمایند. در پاها استخوان های بسیاری در مقایسه با سایر اعضای بدن است به همین دلیل به عنوان قلب دوم انسان شناخته شده است.
انتخاب یک کفش مناسب که بتواند پاها را در برابر خطرات محیطی همچون مواد تیز و برنده حفظ نماید و از دیگر سو بتواند فشار بدن را با استفاده از آن بکاهد اهمیت بسیاری دارد.
با توجه به اینکه کودکان در سنین رشد هستند پاهای آنها حساسیت بیشتری در مقایسه با بزرگسالان دارد به همین دلیل لازم است که در تولید کفش های آنها رعایت استانداردها با دقت بیشتری انجام شود.
امروزه جزئییات در کفش های بچه گانه اهمیت بسیاری دارد و والدین در هنگام خرید کفش های بچه گانه برای کودک دلبند خود حساسیت بیشتری به خرج می دهند همین رقابت را در این بازار بیش از هر زمان دیگری کرده است.
در فصل مدرسه و اواخر زمستان فروش عمده کفش های بچه گانه یکی از داغ ترین روزها را تجربه می کند و بیشترین میزان تولید و فروش در این زمان ها انجام می شود.

کفش بچه گانه ارزان کالج
مناسب ترین کفش های بچه گانه کدام است؟

پسران بیشتر از دختران در بیرون و مدرسه جست و خیز دارند به همین دلیل کفشی باید برای آنها تولید شود که تحمل فشار اضافی را داشته باشد و پاهای کودک عرق نکند به همین دلیل کفش های چرمی و چرم مصنوعی نمی تواند انتخاب خوبی برای کفش های پسرانه باشند.
بهترین گزینه برای کفش های بچه گانه پسرانه های اسپرت با رویه های نظیر پارچه ای و زیره های نرم و منعطف نظیر پیو و ایوا هستند. رویه هایی که امکان تهویه هوا در آنها میسر باشد و پاها به راحتی دچار بوی بد نشود.
قالب کفش باید به شکلی باشد که مانع فعالیت خود نشود و آزادی عمل بهتری داشته باشد و باید کفشی انتخاب شود متناسب با شکل پا و پنجه باشد.

مدل کفش بچه گانه ارزان قیمت

کفش های بچه گانه ارزان قیمت تفاوتی از نظر ظاهری با دیگر کفش ها ندارند تنها تفاوت آنها استفاده از مواد اولیه با قیمت مناسب است که سبب می شود که کفش با نرخ پایینی به دست مصرف کننده برسد.
کفش های ارزان قیمت در مقایسه با مدل های که قیمت بالاتری دارند معمولا کیفیت های پایین تری دارند اما به هر حال به جهت داشتن قیمت پایین نظر بسیاری از خانواده ها را جلب نموده است چرا که امروزه آنها با توجه به بودجه و توان مالی خود اقدام به خرید می نمایند.
از جمله کفش های بچه گانه ارزان قیمت می توان به مدل هایی با نام آل استار یا ونس های بی بند اشاره نمود که به جهت استفاده از مواد اولیه کمتر و ارزان تر با قیمت های بسیار پایینی ارائه می شوند.

کفش ونس مجلسی پاپیونی
کفش مجلسی ارزان قیمت دخترانه

کفش های مجلسی بچه گانه در سایزهای 21 تا 36 تولید می شوند و اغلب بدون پاشنه و با رویه های ساده یا سگک دار و با تزئیناتی نظیر گل، پروانه و حیوانات ارائه می شوند.
زیره کفش های ارزان قیمت از مواد نو، پی وی سی و یا پلیمر است و رویه ها شامل پارچه، فوم، بیاله و لمه است. مدل بسته شدن کفش های مجلسی معمولا با یک رکابی است که چسبی یا با سگک بسته می شود.

کفش مجلسی لمه ای

روش خرید عمده کفش بچه گانه ارزان به صورت اینترنتی

خرید عمده مدل های کفش بچه گانه ارزان قیمت از کفش وانیا به صورت اینترنتی از طریق کانال کفش فراهم شده است بدین صورت که مشتریان مدل های مربوطه را از کانال کفش بچه گانه انتخاب می نمایند و بعد از آن برای بررسی موجودی به آیدی که زیر عکس هامعرفی شده است ارسال می کنند تا بعد از آن تایید نهایی فاکتور مربوطه ارسال شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا