فروش عمده کفش بچه گانه ایرانی

16 ارديبهشت 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

امروزه با تلاش تولیدکنندگان ایرانی انواع کفش بچه گانه با قیمت های عمده مناسبی تولید می شود و از همین رو در میزان متنوعی در مرکز پخش عرضه آنها انجام می شود. کفش های بچه گانه در تمام سبک ها و سایزبندی های در رنگ بندی به فروش می رسد.


با ورود دستگاه های پیشرفته و نیروی کارآموخته در این زمینه کفش های بچه گانه ایرانی با کیفیت بالایی تولید می شوند به گونه ای که کفش ایرانی کودک توانسته است جایگاه خوبی در بین مشتریان در کشور پیدا کنند. فروش عمده کفش بچه گانه در سبک هایی نظیر مجلسی، اسپرت، راحتی و طبی در اقسام زمستانه و تابستانه در مرکز پخش وانیا انجام می شود.
انتخاب کفش های بچه گانه در رشد جسمانی کودکان تاثیر فراوانی دارد. کودکان با پوشیدن کفش به فعالیت های روزانه و بازی و دویدن می پردازند بنابراین در صورتی که کفش کیفیتی مناسبی نداشته باشد به راحتی می تواند به پاها و مفاصل بدن آنها آسیب وارد کند.
در نتیجه انتخاب یک کفش مناسب برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است و والدین در هنگام انتخاب کفش نباید تنها به قیمت و زیبایی کار توجه داشته باشند و کیفیت و استاندارد بودن را نیز مد نظر داشته باشند.

فروش کفش بچه گانه دخترانه

انواع کفش بچه گانه ایرانی

کفش های بچه گانه ایرانی همانند سبک های دیگر کشور دسته بندی می شود با این تفاوت که آنها در برندهای ایرانی تولید می شوند و از نظر کیفی و طراحی ممکن است با یکدیگر بسیار متفاوت یا در مواردی شباهت بسیاری با یکدیگر داشته باشند.
پرفروش ترین مدل کفش بچه گانه ایرانی اقسام کفش های اسپرت در انواع بندی، بی بند و چسبی است که در زیره های نظیر پیو، ایوا و پلیمر تولید می شود و دارای رویه های نظیر فوم، بیاله، چرم مصنوعی، پارچه و... است.
کفش اسپرت به جهت مقاومت بالا و همچین کاربرد در موقعیت های مختلف طرفداران بسیاری در بین خانوارها دارد. کفش اسپرت را به راحتی می توان با انواع پوشش ها هماهنگ نمود. پرفروش ترین فصل کفش های بچه گانه قبل از بازگشایی مدارس است که والدین اقدام به خرید کفش های اسپرت می نمایند چرا که بهترین مدل برای مدرسه فرزندان مدل اسپرت است.
بعد از آن پرفروش ترین مدل هایی در مرکز عمده وانیا کفش های مجلسی دخترانه تخت یا پاشنه کوتاه است که با طراحی های زیبا و چشم نواز تولید و عرضه می شوند.

کفش بچه گانه اسپرت شیک

فروش کفش بچه گانه تابستانی

با شروع فصل بهار فروش عمده کفش های بچه گانه تابستانی در سطح متنوعی در مرکز پخش وانیا آغاز می شود و تا اواسط تابستان ادامه پیدا می کند. کفش های تابستانی شامل انواع صندل های اسپرت و مجلسی دخترانه و پسرانه است که در سایزبندی های مختلف به شکل تک رنگ و الوان عرضه می شوند.
اغلب بسته بندی های کفش های بچه گانه به صورت تک رنگ است و تنها در مواردی به شکل الوان عرضه می شود که در زیر محصولات برای تصمیم گیری برای خرید ذکر می شود.

وضعیت فروش عمده کفش بچه گانه ایرانی

فروش عمده کفش بچه گانه ایرانی در سال های اخیر به دلیل محدودیت در واردات کفش های خارجی رونق خوبی گرفته است هر چند که با تورم بالایی که جامعه در حال تجربه آن است چند مدتی است که خرید و فروش در بازار فروش کفش های بچه گانه کمی کاهش یافته است.
در این میان تاجران کشورهای مختلفی از جمله عراق و افغانستان تمایل دارند که کفش های بچه گانه ارزان قیمت با کیفیت را از ایران برای کشور خود خریداری نمایند تا بدین صورت بتوانند سود خوبی را نصیب خود نمایند. از دیگر سو تنوع در تولیدات ایرانی امروزه به گونه ای است که می تواند علاوه بر نیازهای داخلی بخشی از نیازهای خارجی نیز برآورده سازد.

کفش صندل دخترانه
فروش اینترنتی کفش بچه گانه ایرانی

کفش های بچه گانه ایرانی در وانیا به صورت اینترنتی به فروش می رسند بدین طریق لازم است که مشتریان وارد کانال کفش بچه گانه وانیا شوند و بعد از بررسی و انتخاب از طریق آیدی ثبت مدیریت سفارش های خود را ثبت نمایند.
بعد از اینکه مدل های انتخابی به آیدی مدیریت ارسال شد موجودی موارد انتخابی چک می شود و بعد از آن در صورت موجود بودن و درخواست مشتریان ثبت سفارش انجام می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا