پخش کفش دخترانه اسپرت شیک

02 دی 1402
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تنوع بالا در عرضه کفش های اسپرت دخترانه امکان ارائه مدل های شیک و خاص را متناسب با نیازها و سلایق دختران جوان را در مرکز پخش آنها ساده تر از گذشته نموده است و روز به روز نیز شاهد ارائه مدل های جدید و زیباتری از این نوع سبک در بازار هستیم.


وجود این همه تنوع در تولید کفش های دخترانه اسپرت انتخاب را برای بسیاری از افراد مشکل ساخته است و آنها را به چالش بیشتری در انتخاب مناسب ترین نوع کفش کشانده است اما یک فروشنده دقیق و هوشیار با بررسی علایق و نیازهای مشتریان خود می تواند مدل های مناسبی را برای فروشگاه خود انتخاب نماید.
کفش های اسپرت دخترانه در یک مرکز پخش معمولا در سایزهای بچه گانه و میانه ارائه می شوند که در مواردی طراحی آنها به شکلی است که تنها در سایز بچه گانه یا میانه تولید می شود و یا تولید کننده بنا به دلایلی همچون افزایش فروش خود آن یک طرح را در دو یا سه سایزبندی متفاوت ارائه می کند.
کفش های اسپرت دخترانه در ایران بر خلاف سبک های خارجی در بسته بندی های 10 تایی یا 12 تایی ارائه می شوند و معمولا مدل هایی از آنها که قیمت بالاتری دارند به شکل نیم سری قابل خریداری هستند.

خرید اینترنتی کفش دخترانه اسپرت

انواع مدل کفش دخترانه اسپرت

شکل و شمایل کفش های اسپرت در هر فصل از سال تغییر می کند در فصل های گرم و بهاری معمولا رویه کفش ها بازتر و دارای منافذ بیشتری هستند اما در فصل های سرد و زمستانی رویه ها کاملا بسته و به شکل نیم ساق یا ساق بلند تولید می شوند.
برخی مدل های زمستانی برای حفظ کامل پاها از سرما در داخل آنها خز کار می شود که این خز معمولا تا بالای ساق کفش کار می شود که علاوه بر حفظ پاها از سرما نقش محافظتی را نیز ایفا می نماید.
از جمله مدل های مشهور این روزهای کفش های اسپرت در بازار می توان به مدل های هولوگرامی، لژدار، پولکی، شب نما و...اشاره نمود.

پخش کفش اسپرت دخترانه چراغ دار
قیمت عمده کفش اسپرت جدید

از جمله کفش های دخترانه اسپرت جدیدی که در سایزهای میانه تولید می شود و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است مدل دو نایک زیر که کاربری زنانه و دخترانه دارد.
زمینه این کفش در دو رنگ مشکی و سفید می باشد اما رنگ های علامت نایک آن در رنگ بندی های مختلفی نظیر صورتی، سبز، بنفش، طوسی و قرمز است. قیمت عمده کفش های اسپرت جدید به دلیل اینکه در آن از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است با نرخ بالایی عرضه می شود اما در کل قیمت آن رقابتی بوده و امکان خرید راحتتر را برای مشتریان فراهم می نماید.

قیمت عمده کفش بچه گانه
پخش عمده کفش اسپرت دخترانه بچه گانه

کفش های بچه گانه دخترانه که معمولا از سایز 17 تا 36 تولید می شوند البته سایز بندی 30 تا 35 اغلب رنج سنی نوجوانان را نیز شامل می شود اما ما برای دسته بندی راحتتر آنها را در قسمت کفش های بچه گانه قرار می دهیم.
کفش های بچه گانه اسپرت دارای طرح های فانتزی تر و جذاب تری نسبت به مدل های بزرگسالان می باشد و تولید کنندگان از رنگ بندی های شادتر و جذاب تری می توانند در تولید آنها استفاده نمایند.
از جمله مدل های کفش اسپرت دخترانه که برای تمام فصول مناسب است ونس های دخترانه فانتزی است که در بین کفش های دخترانه این روزها دارای بیشترین میزان فروش است که هم کاربری مجلسی و هم کاربری روزانه دارد.

فروش عمده کفش دخترانه
خرید اینترنتی بهترین کفش دخترانه اسپرت

برای خرید بهترین کفش های دخترانه اسپرت از طریق فضای اینترنتی به شکل عمده خریداران استفاده از خدمات کانال ترجیح می دهند چرا که هم دسترسی به آن شبانه روزی است و هم به دلیل نصب روی گوشی به سادگی می توان از آخرین مدل هایی که در کانال گذاشته می شود مطلع شد و به شکل آنی نیز مدل آن را به بخش مدیریت ارسال نموده و نسبت به استعلام موجودی به راحتی اقدام نمود.
کسانی که به دنبال مدل های کفش دخترانه اسپرت با کیفیت های بالا و به روز هستند می توانند در کانال های وانیا عضو شده و با بررسی قیمت و کیفیت به خرید آنها اقدام نمایند.

فروش عمد کفش اسپرت دخترانه نقلی

 


گالری کفش دخترانه اسپرت شیک

در گالری وانیا کفش های دخترانه اسپرت شیک با قیمت های مناسب و رقابتی عرضه می شوند و در اغلب ایام هفته مدل های جدید و به روزی از آنها به مشتریان معرفی می شوند.
طراحی کفش های اسپرت بر اساس نوع فصل متفاوت است به شکلی در بهار ساق کوتاه ، در تابستان دارای منافذ بازتر و در زمستان بسته تر و ساق دار تولید می شود.
البته بسیاری از آنها دارای ساختاری هستند که تمام فصل می توانند مورد استفاده قرار گیرند. کفش های دخترانه اسپرت در مرکز تولیدی آنها با طراحی های زیبا و جذاب ترین نسبت به گذشته طراحی و عرضه می گردند و مرکز پخش عمده وانیا با ارائه سبک های مختلفی از آنها می تواند پاسخگوی نیازهای متنوع در کشور باشد.
کفش دخترانه اسپرت در میان کودکان و نوجوانان دارای محبوبیت بسیاری است به ویژه اینکه امروزه مدل هایی از آنها تولید می شوند که علاوه بر راحت بودن بسیار جذاب و خاص هستند و برای مراسمات و مهمانی های نیمه رسمی نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند.
این کفش ها کاربردهای بسیاری دارد و اغلب آنها را می توان در بسیاری ایام سال مورد استفاده قرار داد از این رو خرید آنها برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه تر است.

گالری کفش بچه گا نه اسپرت فانتزی
مزایای خرید اینترنتی کفش دخترانه

در مقایسه با گذشته بازار خریدهای اینترنتی کفش پررونق تر شده است و افراد بسیاری نیز همه روزه برای انجام معاملات خود وارد این فضا می شوند چرا که می دانند می توانند بسیاری از مدل هایی که به شکل سنتی نمی توانند به راحتی تهیه آنها بپردازند در این فضا می توانند انتخاب و خریداری نمایند.
خریدهای اینترنتی دارای مزایای مختلفی است که می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• صرفه جویی مناسب در زمان و هزینه های رفت و آمد
• بررسی و مراجعه به فروشگاه آنلاین در هر زمان و مکانی
• سفارش بدون محدودیت مکانی خاص
• مشاهده سریع لیست قیمت
• دریافت مشاوره های به روز و سریع
• آگاهی از به روزترین و جدیدترین مدل ها به شکل روزانه
• و...

نحوه خرید اینترنتی کفش

خرید اینترنتی انواع کفش زنانه، مردانه و بچه گانه از طریق سایت وانیا بسیار سریع و ساده است کافی است که بنکداران و فروشگاه داران به کانال های مد نظر خود را مراجعه نمایند و به مشاهده کفش هایی که در کانال قرار داده شده است بپردازند و بعد از انتخاب آنها را به مدیر مربوطه ارسال نموده تا نسبت به دریافت موجودی آنها اقدام شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا