کانال تلگرام عمده فروشی انواع کفش
مطلب ویژه

18 دی 1397
(3 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش وانیا برای بهره مندی هر چه بهتر از خدمات خرید و فروش انواع کفش اقدام به راه اندازی چندین کانال مختلف برای سرعت دهی به روند ثبت سفارشات نموده است و از همین رو مشتریان خریدهای خود را با راحتی بیشتری می توانند به انجام برسانند.

چندسالی است که شبکه های اجتماعی به عنوان یک ابزاری برای خرید و فروش های آنلاین تبدیل شده است و به عنوان یک فروشگاه می تواند نیازهای افراد بسیاری را به انواع محصولات تامین نماید.
صنعت کیف و کفش نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد و تولید کنندگان و مراکز پخش مختلفی بسیاری وارد آن شده اند و برای افزایش فروش خود از این ابزار بهره جسته اند.
کفش وانیا نیز برای سرعت بخشی به خدمات آنلاین خود و با توجه به عضویت قشر بسیاری از مردم در تلگرام این شبکه اجتماعی را برای خدمات دهی به مشتریان خود انتخاب نموده است.
اهمیت توجه به راحتی انتخاب مشتریان سبب شده است که کفش وانیا اقدام به راه اندازی چند کانال کفش جداگانه نماید که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

 

کانال تلگرام عمده فروشی

کانال عمده فروشی انواع کفش

این کانال که به عنوان کانال اصلی با نام پخش عمده کفش وانیا شناخته می شود و اولین کانالی است که در این حوزه راه اندازی شده است و شامل مدل های مختلفی از انواع کفش های مردانه و زنانه در مدل های اسپرت، راحتی، طبی و مجلسی می باشد.
در این کانال انواع کیفیت های و قیمت مشاهده می شود تنوع بسیار بالای کار سبب شده است که خریداران بتوانند سبک مناسبی را برای تکمیل محصولات فروشگاه خود انتخاب نمایند.
در بیشتر روزهای هفته در کانال پخش کفش انواع کفش در سبک ها و طراحی های مختلف قرار داد می شود و قیمت اغلب آنها در زیر آنها درج می شود که این امر این امکان را برای خریداران فراهم می آورد که بتوانند به مقایسه سریع قیمت ها و تصمیم سریع تر برای انتخاب آنها بپردازند.
هم اکنون شما عزیزان با کلیک بر لینک زیر یا وارد کردن آدرس مربوطه در تلگرام خود می توانید به عضویت در این کانال بپردازید.

https://t.me/vaniawear2

کانال عمده فروشی کفش زنانه مجلسی

کفش های مجلسی زنانه از جمله زیباترین و جذاب ترین مدل ها می باشند و تعدادی از فروشگاه ها در کشور تنها به شکل اختصاصی در زمینه فروش کفش های مجلسی کار می کنند و یا تمایل دارند که کانالی ویژه برای اینکه کارها داشته باشند.
در این کانال انواع کفش های مجلسی و صندل زنانه متناسب با فصل های مختلف قرار داده می شود. اغلب کفش ها دارای طراحی لوکس و خاصی می باشند و برای تولید نیازمند زمان می باشند.
به عبارتی در این کانال بعد از انتخاب کفش و صندل های مورد نظر ثبت سفارش صورت می گیرد و بعد از آن بسته به نوع کفش و تعداد سفارش بین یک تا دو هفته زمان تحویل محصولات به طول می انجامد.
هم اکنون شما می توانید با کلیک بر لینک زیر در این کانال عضو شوید.

https://t.me/Vaniawomen

کانال تلگرام کفش عمده فروشی


کانال تلگرام کفش چرم تبریز

کیف و کفش های چرم تبریز برای خود حوزه جداگانه ای دارند و بسیاری از مغازه ها به شکل ویژه تنها به عرضه کیف و کفش های چرم می پردازند از این رو نیاز به کانالی دارند که تنها به ارائه محصولات چرم بپردازد.
کانال کفش چرم وانیا بیشتر انواع کفش چرم تبریز مردانه و زنانه و در مواردی بچه گانه را در این کانال ارائه می دهد.
کفش های چرم نیز همانند دیگر کفش ها بسته به زمان و فصل ارائه خود عرضه می شوند.
به راحتی با کلیک بر لینک کانال می توانید در این کانال نیز به عضویت درآید.

https://t.me/vaniawear

کانال تلگرام کفش عمده فروشی

کانال تلگرام کفش بچه گانه

کفش های بچه گانه در مدل های مختلف دخترانه و پسرانه برای گروه های سنی مختلف از نوپایی تا نوجوانی در کانال کفش بچه گانه ارائه می شوند.
قرار گرفتن کفش های بچه گانه در کنار مدل های زنانه و مردانه در مواردی می تواند باعث ایجاد سردگمی خریداران شود از این رو برای کفش های بچه گانه نیز به شکل جداگانه کانالی راه اندازی شده است.
تمام تلاش این مرکز عرضه مدل های ایرانی و حمایت از تولید داخلی می باشد تنها در موارد بسیار محدود اقدام به تولیدات خارجی می پردازد.
با عضویت در کانال کفش بچه گانه امکان مشاهده مدل های به روز برای خریداران فراهم می باشد.

https://t.me/vaniakids

کانال تلگرام کفش عمده فروشی

کانال تلگرام عمده فروشی کفش حراجی

این کانال مخصوص ارزان سراها و حراجی ها راه اندازی شده است چرا که مدل هایی که چنین مراکزی نیاز دارند اغلب متفاوت از مدل های دیگر فروشگاه دارانی است که به عرضه محصولات با کیفیت تر می پردازند.
وجود یک کانال جداگانه در زمینه مدل های کفش ارزان این امکان را برای خریداران فراهم می نماید که بتوانند در ظرف مدت زمان کمی مدل های مد نظر خود را انتخاب نموده و به خرید آن بپردازند
هم اکنون با کلیک بر لینک کانال کفش ارزان می توانید در این کانال عضو شوید و از جدیدترین محصولات این مرکز مطلع شوید.

https://t.me/Vaniawear4

کانال تلگرام کفش عمده فروشی

کانال تلگرام عمده فروشی کیف

در گالری کیف وانیا کیف های با قیمت های مناسب قرار داده می شود کیف ها در انواع رنج قیمتی در کانال ارائه می شوند و اغلب در سبک های زنانه و دخترانه در انواع کاربری های مجلسی و روزانه و مدرسه می باشند.
هم اکنون با عضو شدن در کانال کفش کیف وانیا می توانید از خدمات این مرکز بهره مند گردید.

https://t.me/Vaniabags

کانال تلگرام کفش عمده فروشی

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا