قیمت عمده فروشی کفش چرم طبیعی

04 بهمن 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

قیمت عمده فروشی کفش های چرم طبیعی همواره یکی از چالش های بازار کفش می باشد که نرخ تمام شده آنها بسته به درجه کیفی و میزان چرمی که در آنها به کار رفته است مشخص می شود.


کفش های چرم طبیعی در سبک های مردانه و زنانه به دلیل برخورداری از کیفیت بالا همیشه مورد انتخاب خریدارانی است که به دنبال بهترین موارد می باشند.
همواره تغییرات در شرایط اقتصادی جامعه سبب افزایش یا کاهش قیمت کفش های چرم می باشد که متاسفانه در سال های اخیر با افزایش قیمت بالای چرم خام و مواد اولیه کفش و در نتیجه بالا رفتن قیمت کفش ها مواجه شده ایم.
کفش های چرم طبیعی جزو مدل های لوکس بازار کفش می باشند که مدل هایی که در تمام اجزای آنها چرم به کار رفته است و به شکل دست دوز تولید شده است جزو بالا نشین های این گروه به شمار می آیند.

کفش چرم طبیعی

قیمت عمده کفش چرم زنانه

کفش های چرم زنانه همانند سایر جنس ها در اشکال و با کاربری های مختلفی تولید می شوند.
اما اغلب آنها دارای ساختار طبی می باشند و از این رو بسیار نرم و راحت می باشند و از وزن مناسبی برخوردار هستند.
طبی بودن ساختار کفش های چرم سبب می شود که حتی کفش های مجلسی آنها در مقایسه با مدل هایی از جنس دیگر و شبیه به خود راحتتر باشند.
قیمت عمده فروشی این کفش ها بر اساس کیفیت و نوع زیره بین 60 تا 120 هزار تومان می باشد که این قیمت ها با توجه به شرایط اقتصادی ممکن است کاهش یا افزایش یابد.

کفش چرم طبیعی

قیمت عمده کفش چرم مردانه

کفش های چرم مردانه از جمله متداول ترین مدل هایی تولیدی در شهرهایی نظیر تبریز می باشد که در کیفیت های بسیار بالایی تولید می شوند.
مدل هایی که از قیمت های پایین تری برخوردار می باشند معمولا از زیره پی وی سی برخوردار می باشند و یا تنها در رویه آنها از چرم استفاده شده است.
در کل تولید کنندگان کفش های چرم زمانی که می خواهند قیمت خود را پایین آورند و در عین حال کفش ظاهر و زیبایی خود را حفظ نمایید در مواد داخلی آن از مواد غیر چرم استفاده می نمایند.
قیمت عمده کفش های چرم مردانه که به شکل متداول در بازار وجود دارد بین 40 تا 150 تومان می تواند متغیر باشد که این قیمت ها بسته به مواردی نظیر نوع چرم و زیره کاهش یا افزایش یابد.

کفش چرم طبیعی

سفارش خرید کفش چرم طبی

سفارش کفش های چرم طبیعی از طریق مرکز وانیا از طریق ارتباط تلفنی، ایمیلی و یا از طریق پیام رسانی هایی نظیر تلگرام  امکان پذیر می باشد. مشتریان بعد از ملاحظه های مدل های مربوطه در سایت و کانال تلگرام می توانند مدل ها را به بخش مدیریت ارسال نموده و از این طریق کسب اطلاعات بیشتری راجع به محصولات نمایند.
مدل های کفش چرم در مدل های متنوع و به روزی در کانال مربوط به خود به شکل اختصاصی در اختیار خریداران عزیز قرار گرفته است تا آنها سریع تر و راحتتر نسبت به انتخاب و خرید اقدام نمایند.
کفش های چرم اغلب از شهر زیبای تبریز به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا