پخش عمده انواع کفش مجلسی

01 اسفند 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

پخش عمده انواع کفش مجلسی ایرانی با سایزبندی های مختلف با دیزاین هایی به روز و مشتری پسند توسط تولید کنندگان مجرب و متخصص با کیفیت مرغوب تولید و به شکل گسترده در ایران ارائه می گردد.


کفش های مجلسی بخش مهمی از محصولات این مرکز را در بر می گیرد این نوع سبک در اقسام زنانه، مردانه و بچه گانه تولید می شود که سهم مدل های زنانه و دخترانه بیش از سایز گروه ها عرضه می شود و این به دلیل درخواست بیشتری است که در این قسمت صورت می گیرد.
کفش های مجلسی که بسیاری از افراد آنها را با هدف استفاده در مراسمات و محافل رسمی خریداری می نماید دارای ساختار بسیار متفاوتی از سبک های راحتی می باشد و از این رو لازم است که فقط در زمان های مخصوص به خود استفاده شود.
خرید کفش های مجلسی با نزدیک شدن به ایام نوروز و یا اعیاد ویژه و خاص بسیار بالا می رود و از این رو تولید کنندگان و پخش کنندگان در تولید و پخش آنها تمرکز بیشتری می کنند.

 کفش زنانه مجلسی


کفش های مجلسی زنانه به ویژه مدل هایی که از پاشنه های بلند تری برخوردار می باشند و دارای رویه های کار شده تری هستند معمولا قیمت های بالایی دارند که همین امر سبب می شود که هر شخصی نتواند از این سبک کفش خریداری کنند.
نیاز جامعه به کفش های ارزان قیمت تر سبب شده است که گروهی از تولیدکنندگان با رعایت پارامترهایی نسبت به تولید کفش های مجلسی ارزان تر اقدام نمایند.
عده ای از بانوان تمایل دارند که با توجه به سبک و رنگ های لباس های خود مدل مناسبی از کفش های مجلسی را استفاده نمایند از این رو عقیده دارند که بهترین راه برای داشتن مدل های مناسب برای پوشش های خود خرید کفش های مجلسی ارزان تر می باشد چرا که قرار است که این کفش ها تنها برای ساعات کمی استفاده شود و در نتیجه شاید راحتی و استاندارد بودن آنها چندان برای آنها اهمیت نداشته باشد.

مدل کفش مجلسی زنانه پاشنه بلند جدید

کفش های مجلسی زنانه پاشنه بلند در بالاترین رتبه از نظر میزان فروش قرار داد و انواع مختلفی از آنها با پاشنه ها و رویه های مختلف تولید می شود.
اندازه پاشنه و جنس رویه مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت کفش ها به شمار می آید به عبارتی کفش های بدون پاشنه در مقایسه با مدل مشابه خود که پاشنه دار می باشد از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار می باشد.
از جمله سبک های جدید و پر فروش کفش زنانه مجلسی می توان به مدلی نظیر زیر اشاره نمود که دارای پاشنه 7سانتی بوده و رویه بیاله می باشد.
بیاله بودن رویه این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند رنگ مد نظر خود را انتخاب نمایند.

کفش زنانه مجلسی

مدل کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه

کفش های تخت نیز برای خود طرفداران بسیاری دارند چرا که امکان استفاده از آنها به دلیل داشتن تخت تر و راحتتر در موقعیت های بیشتری وجود دارد و از نظر سلامتی و استاندارد بودن بیشتر پیشنهاد می شود.
از جمله آنها مدلی در عکس زیر است که به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد مورد درخواست خریداران بیشتری کفش در رنگ ها و جنس های مختلفی به درخواست خریدار قابل تولید می باشد.
زیره کفش ها بسته به نوع قیمتی که مورد نظر مشتری باشد می تواند پی وی سی، پیو، پلیمر و... زده شود.

کفش زنانه مجلسی

مدل کفش زنانه مجلسی ساده

از جمله مدل های مشهور در کفش های زنانه مجلسی ارزان قیمت سبک هایی با رویه و پاشنه ساده می باشند.
این کفش ها به دلیل ساده بودن کارایی بسیاری دارند و در انواع مهمان های رسمی و نیمه رسمی قابل استفاده می باشند.
در واقع ساده بودن رویه این امکان را به تولید کنندگان می دهد که مواد اولیه مرغوب تری را در تولید آنها استفاده نمایند و در عین حال کفش ها را با قیمت معقول تری ارائه دهد.
از جمله مدل های که این مرکز ارائه می دهد سبک هایی با رویه های بیاله در انواع رنگ بندی متنوع می باشد.

 

کفش زنانه مجلسی ارزان

مدل کفش مجلسی مردانه شیک

از جمله مدل های شیک و به روز کفش های مجلسی مردانه که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار می گیرند مدل هایی با رویه چرم می باشند.
این کفش ها برای خود درجه بندی دارند برخی از آنها تمام چرم و برخی از آنها تنها دارای رویه چرم می باشند.
مدل های تمام چرم در زمره کفش های لوکس و مدل های رویه چرم در زمره کفش های قیمت مناسب قرار می گیرد و از این رو از فروش بیشتری برخوردار می باشند.

فروش عمده کفش مجلسی ارزان قیمت

کفش های زنانه مجلسی و ارزان قیمت دارای اقسامی می باشند که ممکن است بسیاری از مشتریان از آن بی خبر باشند مدل هایی که در عین ارزان بودن شیک و زیبا بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

کفش های زنانه جدید و ارزان مورد توجه بسیاری از خریدارانی است که به فروشگاه های کفش مراجعه می نمایند. هر چه این جدید بودن خاص و زیبا باشد به همان اندازه در جذب مخاطبان موثرتر است.
از جمله این سبک ها مدلی است که تا بالای مچ ها را می پوشاند و دارای طراحی زیبا و لیزری بالای آن می باشد که سبب می شود که کفش ها شیک و جذاب در پاها جلوه نمایند.

کفش زنانه مجلسی ارزان

پخش آنلاین عمده کفش مجلسی

کفش های مجلسی این مرکز به شکل آنلاین قابل سفارش می باشند و دیدن مدل های به روز و جدید با عضویت در کانال های این مرکز به سادگی میسر می باشد.
کفش های مجلسی برای تمام گروه های سنی با مناسب قیمت قابل ارائه می باشد. مدل های لوکس معمولا به دلیل ریسک بالا در تولید انبوه آنها به شکل سفارشی تولید می شوند و مدل های بچه گانه اغلب آماده می باشند و معمولا در همان روز و یا روز بعد به محض سفارش مشتریان به محل مورد درخواستی آنها ارسال می شوند.

فروشگاه عمده فروشی آنلاین نیازی به داشتن انبار در یه شهر را ندارد بلکه می تواند ابنارهای مختلفی در شهرهای مختلف با تولید کنندگان بسیار داشته باشد تا بتوانند در کمترین زمان نیاز خریداران خود را تامین نماید و بر اساس سلایق و خواسته های آنها به طراحی و تولید بپردازد.
دسترسی به مدل های به روز و جذابی از انواع کفش مجلسی زنانه جدید و ارزان در کانال های کفش وانیا با عضویت در آنها به راحتی میسر می باشد و برای خریداران در بررسی سریعتر و خرید راحتتر بیشتر کمک کننده می باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا