فروشگاه پخش اینترنتی انواع کفش

07 آبان 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

فروشگاه پخش اینترنتی کفش به جهت نداشتن محدودیت همکاری با تولید کنندگان مختلف در کشور امکان بیشتری جهت ارائه انواع مدل های متنوع تر و به بروزتر و مطابق با سلایق مشتریان در مقایسه با مراکز عرضه کننده سنتی دارا می باشد.


فروشگاه های پخش سنتی در کشور برای عرضه مدل های متنوع و گسترده نیازمند به مکان و انبار بزرگ تری هستند و از دیگر سو یک خریدار به ویژه خریدار شهرهای دیگر امکان مراجعه پی در پی به آن برای دیدن مدل های به روز را ندارد.
فروشگاه های پخش سنتی در زمان هایی از سال از جمله آخر فصل مدل هایی را به عنوان حراج و برای انبارگردانی با قیمت های بسیار پایین به خریداران خود ارائه می دهند که عدم اطلاع رسانی کامل و یا امکان نداشتن حضور در محل سبب از دست رفتن فرصت های بسیاری برای آنها می شود.
اما این جریان در یک فروشگاه پخش کفشی که به شکل اینترنتی و به روز کار می کند برعکس می باشد خریدار در هر روز می تواند مدل های جدید مشاهده نماید و به راحتی به مقایسه قیمت ها بپردازد و با فراغ بال بیشتری تصمیم به خرید بگیرد بدون اینکه نیاز به مراجعه حضوری داشته باشد.

فروشگاه پخش کفش
معرفی انواع کفش ایرانی از نظر کاربرد

زمانی که می خواهیم کفش ها را به دسته بندی مختلف تقسیم کنیم و بدین شکل به معرفی دقیق تر آنها بپردازیم در ابتدا باید مشخص کنیم که می خواهیم از چه نظر یا جنبه ای آنها را طبقه بندی نماییم.
کفش های به شکل کلی به دست های دسته زنانه، دخترانه، مردانه، پسرانه و بچه گانه تقسیم می گردند که تقسیم بندی هر کدام از آنها از نظر کاربرد متداول ترین نوع می باشد.
کفش مجلسی: این کفش ها در انواع مهمانی ها و جشن ها مورد استفاده قرار می گیرد.
کفش رسمی: کفشی است که می تواند در مواردی شبیه به کفش های مجلسی نیز باشد اما با ظاهر رسمی تر که برای بیزینس و جلسات کاری مهم بهترین گزینه می باشد.
کفش اسپرت: این نوع کفش جزو کفش های غیر رسمی می باشد و برای استفاده های روزانه و برای پوشش های آزاد و جوان پسند مورد استفاده قرار می گیرد.
کفش کار: کفشی مناسب برای کسانی است که کارهای نظیر کارهای ساختمانی را انجام می دهند که گاها به کفش کارگری نیز اطلاق می شود.
از دیگر کفش ها از نظر کاربرد می توان به کفش های ایمنی، طبی، دمپایی، صندل، رانندگی و... اشاره نمود.

فروشگاه پخش کفش

پخش جدیدترین کفش های زنانه

یکی از مهم ترین انتظارات خریداران عمده از یک فروشگاه پخش عمده کفش این است که در بیشتر روزهای هفته به مدل های جدیدی از انواع کفش زنانه دسترسی داشته باشند.
این فروشگاه پخش عمده نیز برای اینکه دسترسی مشتریان خود را به انواع کفش زنانه سریع تر و راحتتر نماید کانال اختصاصی را بدین منظور اختصاص داده است.
سعی می گردد که جدیدترین مدل ها بر اساس نیازهای خریداران و پوشش فصل ارائه گردد که در این قسمت ما به معرفی یک نیم بوت زنانه شیک می پردازیم.
این کفش تیمبرلند ساقدار می باشد و دارای کیفیت بسیار بالا و مرغوب می باشد کار در رنگ‌بندی های خاص و شیکی ارائه می گردد که از جمله آنها فیروزه ای، صورتی، خردلی، مشکی، زرشکی، کرم و... می باشد.

فروشگاه پخش کفش
مشخصات کفش تیمبرلند ساقدار
• در بسته بندی 12 تایی
• سایز 37 تا 40
• زیره ترمو

پخش بهترین کفش مردانه اسپرت

در بین کفش های مردانه مدل های اسپرت در صدر فروش قرار قرار گرفته اند تقریبا هر مردی به یک جفت کفش اسپرت و راحت در کمد کفش های خود نیاز دارد تا بتواند از آن در زمان های که نیاز دارد به پیاده روی های روزانه و یا گشت و گذار برای خرید و گردش بپردازد استفاده نماید.
از جمله این مدل ها که دارای کیفیت بسیار بالا مرغوب می باشد به نام اکتیو نایک می باشد که در سایزبندی 41-44 ارائه می گردد که در چهار تم رنگی تولید می شود.
کیفیت بالای کار سبب شده است که این کار از میزان فروش بالایی برخوردار باشد این کار هم اکنون در کانال وانیا برای خرید و سفارش در دسترس خریداران قرار گرفته است.

فروشگاه پخش کفش
کانال پخش انواع کفش بچه گانه

برای سهولت در دسترسی مشتریان عزیز به انواع کفش بچه گانه در اقسام دخترانه و پسرانه وانیا کانال اختصاصی بدین منظور راه اندازی شده است.
به جهت تفکیک این کانال از کانال کفش های مردانه و زنانه خریداران با فراغ بال بیشتری می توانند اقدام به بررسی و انتخاب نمایند.
در این کانال اغلب سایز بندی ها از 17 تا 35 می باشد و کفش ها در اقسام اسپرت، راحتی و مجلسی ارائه می گردد. ارائه تولیدات ایرانی با کیفیت و با قیمت مناسب سبب شده است که خریداران بسیاری تمایل به تهیه کفش های این کانال گردند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا