فروشگاه پخش کفش حراجی و ارزان

08 دی 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های حراجی و ارزان به جهت سودآوری مناسب و نیاز داشتن به سرمایه کمتر در مقایسه با دیگر سبک ها دارای تقاضای بیشتری در فروشگاه های پخش آنها در نقاط مختلف کشور می باشند و این مجموعه بدین منظور مدل های مناسبی را برای خریداران خود تدارک دیده است.


تجربه ها و آمارها به خوبی نشان می دهد که زنان بیشتر از مردان برای موقعیت ها و شرایط مختلف خود کفش خریداری می نمایند در حالی که ممکن است که یک مرد برای موقعیت های مختلف خود تنها دو جفت و نهایت سه جفت کفش در کمد خود داشته باشد که یک جفت آن که اغلب مجلسی می باشد را نیز سال ها استفاده نماید.
این سبب شده است که کارگاه های بسیاری در کشور در زمینه تولیدات کفش زنانه فعالیت نمایند چرا که به خوبی می دانند سودآوری و تقاضای بازار در این بخش بسیار بالاتر می باشد و در نتیجه گردش مالی و برگشت سرمایه خوبی دارا می باشد
بعد از کفش های زنانه مدل های بچه گانه دخترانه و پسرانه از میزان تولید و تقاضا بالاتری برخوردار می باشند که شامل سایزبندی 17 تا 36 می باشد و به نظر می رسد هر چقدر که قیمت تولیدات پایین تر باشد میزان خرید آن نیز افزایش می یابد که همین نوع بازخورد، کارگاه های بسیاری را به تولید کفش های ارزان قیمت هرچند کیفیت پایین واداشته است.

فروشگاه پخش کفش
مدل ارزان ترین کفش ها در ایران

ارزان ترین کفش ها در ایران اغلب در سبک های ونس و راحتی تولید می شوند این کفش ها دارای زیره ها و رویه های نازک تری می باشند و تولید آنها مراحل و پروسه کمتری را می طلبد این عامل و بالا بودن تقاضای این قبیل پای افزارها سبب شده است که تولید کنندگان بتوانند آنها را با تیراژهای بالاتری تولید و انبار نمایند.
در مواردی که فصل ارائه کفش ها رو به پایان باشد و موجودی انبار پایان نپذیرفته باشد در این صورت تولید کنندگان برای خالی نبودن انبار برای تولید کفش های بعدی اقدام به حراجی و فروش آنها با پایین ترین قیمت ممکن می نمایند که تجربه نشان داده است که این روش عرضه همواره با موفقیت به همراه بوده است و استقبال خوبی از آنها صورت می گیرد.
تولید کنندگان مدل های کفش ارزان در تهران و مشهد دارای فعالیت بیشتری می باشند و برخی از آنها سعی می نمایند که مدل های ارزان تر را با کیفیت های معقول تری ارائه نمایند.

 

 

فروشگاه پخش کفشفروشگاه پخش کفش


پخش انواع کفش ارزان و حراجی

کفش های ارزان و حراجی را از نظر قیمتی می توان دسته بندی نمود به عنوان مثال کفش های زیر ده هزار، کفش های زیر بیست هزار، کفش های زیر سی هزار و کفش های زیر چهل هزار و مدل های زیر پنجاه هزار که معمولا تا پنجاه هزار در بازار را می توان سقف قیمت کفش های ارزان قلمداد نمود.
این دسته بندی متناسب با هر کفش فرق می کند به عنوان مثال یک کفش اسپرت خارجی با کیفیتی که در بازار بالای 90 هزار فاکتور می شود در صورتی که تولیدی مشابه آن را در ایران آن را با قیمت 60 هزار تولید نماید می توان آن را جزو کفش های ارزان قلمداد نمود.
تمام تلاش این مرکز بر این می باشد که با در نظر گرفتن نیازهای مخاطبان خود و همکاری با تولید کنندگان مختلف در کشور به عرضه متنوع ترین کفش های ارزان و حراجی بپردازد.

فروشگاه پخش کفش
فروشگاه پخش اینترنتی کفش های ارزان

تولید کنندگان بیشماری در کشور هستند که به امر تولید کفش های ارزان اقدام می نمایند اما بیشتر آنها فرصت فعالیت در فضای مجازی را نداشته و یا تنها به فروش به شکل سنتی اعتقاد دارد از این رو اگر خریداری بخواهد مدل های متنوعی از کفش های حراجی را یکجا ببیند و انتخاب نماید نیاز دارد به تولید کنندگان مختلفی مراجعه نماید که این امر در مواردی مستلزم سفر و صرف وقت و هزینه بیشتری می باشد که در همه حال و در فصل های مختلف سال برای همگان ممکن نیست.
فروشگاه های اینترنتی که در زمینه پخش کفش های ارزان فعالیت می نمایند فرصت های خوبی را برای خریداران فراهم می نمایند که در هر روز در جریان مدل های جدید تولیدکنندگان مختلف قرار بگیرند و با دیدن آنها در یک مجموعه به بررسی سریع تر و انتخاب راحتتر بپردازند.
در این نوع فروشگاه محصولات با قیمت ها و مشخصات قرار داده می شود و در صورتی که مرکز معتبری باشد خریداران می توانند به راحتی از لحاظ کیفی به آن اعتماد کرده و در هر زمان به خرید جدیدترین و بهترین مدل های کفش های حراجی بپردازند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا