چاپ کردن این صفحه

مرکز پخش کفش ارزان در تهران

13 اسفند 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه ارزان قیمت در تهران بخش قابل توجهی از محصولات تولیدی کارگاه های این شهر را به خود اختصاص داده اند به طوری که با مراجعه به مرکز پخش عمده آنها می توان به مجموعه گسترده ای از انواع مدل ها در آن دسترسی پیدا نمود.


تولیدات فراوان در زمینه کفش های ارزان در تهران این شهر را به مقصد اصلی بسیاری از خریداران در کشور تبدیل نموده است و روزانه سفرهای متعددی به این شهر از نقاط مختلف ایران و حتی کشورهای همسایه صورت می گیرد.
کفش های ارزان در تهران در بخش های مختلف مردانه، زنانه و بچه گانه تولید می شوند و سبک های متنوعی از اقسام مجلسی، راحتی و اسپرت را در برمی گیرند.
در بخش حراجی در کفش وانیا مدل های اسپرت و راحتی زنانه و مردانه و اقسام مدل های مردانه و بچه گانه از طریق کانال های مربوطه به شکل گسترده ای در کشور عرضه می شوند که ما در اینجا به معرفی برخی از سبک هایی که در حال حاضر در وانیا ارائه می شوند می پردازیم.

مدل کفش زنانه ارزان در تهران

در رتبه بندی تولید کفش های ارزان و حراجی به جرئت می توان گفت که مدل های زنانه در صدر اول این لیست قرار دارند و این نشان دهنده تقاضا بالا در نقاط مختلف کشور می باشد.
از جمله مدل هایی که کفش وانیا چند سالی است که به ارائه آن می پردازند مدلی راحتی اسکیچرز با رویه بافتی می باشد که به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب و طراحی زیبا جزو پرفروش کفش های زنانه ارزان در کشور تبدیل شده است.
زیره کار از مواد نو و با کیفیت می باشد که سبب می شود که کفش راحت و سبک باشد و به راحتی دچار استهلاک نشود قیمت اینکار بسته به شرایط تغییر می نماید که برای آگاهی از آخرین قیمت بهترین راه حل تماس با مرکز فروش وانیا می باشد.

پخش کفش تهران
مشخصات کفش اسکیچرز زنانه ارزان

• سایزبندی 37 تا 40
• سری ده تایی
• رویه بافتی با کیفیت
• زیره مواد نو مرغوب
• قیمت فقط 20500تومان

پخش کفش مردانه ارزان و شیک

کفش های مردانه ارزان بسیاری در تهران تولید می شوند که علاوه بر داشتن کیفیت بالا از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار می باشند از جمله مدل های شیک و زیبایی که در کفش وانیا ارائه می شود مدلی با نام کلوین زیره سه رنگ می باشد.
همان طور که ملاحظه می کنید اینکار از کیفیت قابل قبول و طراحی جذابی برخوردار می باشد و این کار را می توان جزو ونس های مردانه دسته بندی نمود.
رنگ بندی این کار مشکی، سفید و سرمه ای می باشد که در سری ده تایی عرضه می شوند و دارای کارتن و بسته بندی مناسبی می باشند.
برای دیدن مدل های بیشتری از کفش های حراجی مردانه وانیا شما مشتریان عزیز به عضویت در کانال هایی که در قسمت پایین یا بالای سایت معرفی شده است دعوت می نماید.

پخش کفش تهران
پخش کفش بچه گانه ارزان ایرانی

تقریبا تمام محصولاتی که کفش وانیا در زمینه انواع کفش های بچه گانه ارائه می نماید تولیدات ایرانی به ویژه سبک های تولیدی تهران می باشد این امر این امکان را برای این مرکز فراهم می سازد که بتواند با قیمت های بسیار پایین تری در زمینه فروش کفش های بچه گانه خدمات رسانی نماید.
کیفیت مناسب و قیمت پایین محصولات قطعا رضایت مشتریان شما فروشندگان عزیز را به همراه خواهد داشت از این رو همکاری با مراکز تولید و پخشی که محصولات خود را با قیمت های رقابتی در بازار ارائه می نمایند برای موفقیت در بازار امر ضروری به شمار می آید.
از جمله نمونه های کفش های بچه گانه ارزان ایرانی که در این مرکز ارائه آن انجام می شود مدلی با سبک راحتی با نام آدیداس بافت می باشد که در سه رنگ مشکی، سرمه ای و طوسی تولید می شود.

پخش کفش تهران
مشخصات کفش بچه گانه راحتی آدیداس
• سایزبندی 32 تا 36
• دارای قالب مناسب
• دارای رویه بافتی با کیفیت
• زیره پیو نرم و سبک
• قیمت به روز فقط 25000 تومان
این کار به جهت داشتن رویه بافتی و زیره پیو بسیار سبک و نرم بوده و در رشد پاهای کودکان اختلالی ایجاد نمی کند و او می تواند مدت های بسیاری با آن در بیرون از خانه به بازی و فعالیت بپردازد و از دیگر سو به جهت اینکه کار قیمت پایینی دارد در صورت آسیب به هر دلیل به آن والدین نگرانی کمتری بابت این قضیه خواهند داشت.

برچسب :

درباره نویسنده

Admin