مرکز خرید کیف و کفش مجلسی

10 فروردين 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

با بهره گیری از فناوری و علم روز دنیا و همکاری با تولید کنندگان حرفه ای در زمینه تولید انواع کیف و کفش مجلسی ست و غیرست این مرکز به عنوان یک مرجع تامین کننده بزرگ توانسته است امکان خرید سبک های گسترده ای از آنها را بر اساس مدل های روز کشور به خوبی برای خریداران خود فراهم آورد.


کیف و کفش های مجلسی در دسته بندی های زنانه سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند و از جمله جذاب ترین آکسسوری های زنانه شناخته می شوند.
در مرکز خرید کیف و کفش وانیا امکان سفارش مدل های متنوعی در تنوعی از کیفیت و قیمت برای مشتریان فراهم شده است.
در زمینه کیف می توان به کیف دستی زنانه، کیف مجلسی زنانه، کیف دوشی، کوله پشتی، کیف پول، کیف دوشی دخترانه و... اشاره نمود و در دسته کفش ها اقسام کفش پاشنه بلند زنانه، صندل اسپرتی زنانه، کالج دخترانه، صندل تابستانی زنانه، کفش تخت زنانه بخش مهمی از محصولات این مرکز خرید را در زمینه اقسام مجلسی به خود اختصاص داده اند.
امکان خرید عمده انواع کیف و کفش مجلسی بخش اصلی خدمات وانیا می باشد و به سبب اینکه فروش کفش و کیف به شکل آنلاین برای مشتریان فراهم شده است از این رو آنها در تهیه مدل هایی که مد نظر آنها باشد نیازی به سفر و طی مسافت طولانی نداشته و در هر زمان های اداری به راحتی می توانند نسبت به ثبت موارد مورد نیاز خود در این مرکز اقدام نمایند.

خرید کیف کفش مجلسی
خرید کیف و کفش ست مجلسی

هماهنگی بین لباس، کیف و کفش از اصول مهم برای داشتن یک ظاهر و پوشش جذاب و مناسب در مجالس ها و مهمانی ها می باشد و زمانی که کیف و کفش ها آنها از یک جنس و طرح یعنی به شکل ست باشند این جذابیت و هماهنگی دوچندان می گردد.
ممکن است یک کفش یا کیف به تنهایی زیبایی یا جذبه خاصی نداشته باشد اما زمانی که به شکل ست با یک کیف یا لباس تولید می گردد به جهت هارمونی که ایجاد می کند خود به خود بسیار جذاب و خاص می شود و خریداران را به تهیه آنها بیشتر تشویق می کند.
پرطرفدارترین مدل های مجلسی ست شامل انواع پاشنه دار با کیف های پاسپورتی و دستی می باشند که دارای رویه هایی با تزئینات ساده در جنس های نظیر بیاله و سوئیت می باشد که در رنگ بندی هایی بسیار متنوعی ارائه می گردند که از جمله پرطرفدارترین رنگ ها می توان به مشکی، کرم، قرمز، رزگلد، طلایی و... اشاره نمود.

کیف کفش ست مجلسی
خرید اینترنتی کیف و کفش مجلسی

با گذشت زمان و تغییر شرایط و روی آوردن بسیاری از مردم ایران و جهان به استفاده از خدمات اینترنتی به تدریج کسب و کارهای مرتبط با محصولات زنانه از جمله کیف و کفش نیز وارد این فضا شده اند تا جایی که امروز حتی بسیاری از فروشندگان نیازهای خود را برای تامین محصولات مرکز فروش خود را از این فضا تامین می نمایند.
دسترسی همگانی و لحظه ای، نداشتن محدودیت مکانی و زمانی، امکان مقایسه سریع و بی دردسر، داشتن حق انتخاب بسیار گسترده، کسب اطلاعات به روز در حوزه کیف و کفش، آگاهی یافتن از آخرین تخفیفات و مدل های به روز و... بخشی از مزایای هستند که بسیاری از خریداران را به استفاده از فناوری روز ترغیب می نماید.

خرید اینترنتی کفش مجلسی
تولید انواع کفش صندل مجلسی

کفش صندل های مجلسی جزو سبک ها و استایل های خاصی می باشند که در آنها پاها جلوه خاصی پیدا می کنند و با ورود مدل های جدیدتر و به روز تر آنها طرفداران آنها نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است.
از جمله رویه هایی که در این سالها برای تولید آنها استفاده می شود شامل اقسامی از جمله چرم طبیعی، چرم صنعتی، بیاله، سوئیت، لمه، رویه های ترکیبی و... است و بهترین زیره ها برای این قبیل کفش ها مواردی نظیر دافوس و پیو می باشند.
باید توجه نمود که هر گونه ست کیف و کفش مجلسی نمی تواند جذاب باشد به عنوان مثال یک کیف سایز بزرگ در کنار یک کفش نگین دار گزینه مناسبی نیست.
اگر گزینه مناسبی از ست برای کیف و کفش نباشد می توان با انتخاب رنگ های مناسب و هماهنگ با هم یک ست کیف و کفش مناسب آنها را به مشتریان خود عرضه نمود.
از جمله ابتکارات جذابی که این روزها مراکز و بوتیک های فروش انجام می دهند انتخاب لباس های مناسب و هماهنگ با کیف و کفش و روسری می باشد که می تواند آمار فروش و خرید از مرکز را افزایش دهد.

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا