خرید بهترین کفش صندل های مجلسی

02 ارديبهشت 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

امکان انتخاب و خرید بهترین کفش صندل های مجلسی زنانه از جمله مزایای همکاری با یک مرکز پخش عمده معتبر و فعال در سطح کشور و منطقه می باشد که با داشتن تولید کنندگان برتر و متخصص پاسخگوی مناسبی برای تمام نیازها فراهم آورده است.


زنان با کفش صندل های مجلسی استایل های جذاب تری در مراسمات و مهمانی های خود می توانند برای خود فراهم نمایند این قبیل کفش ها هم بسیار سبک هستند و هم در روزهای گرم سال به خوبی می توانند با تسهیل جریان هوا در میان پاها آنها را به خوبی خنک نمایند و از کلافگی گرمای هوا بکاهند.
بسیاری از زنان در هنگام انتخاب صندل مجلسی تنها به زیبایی آنها توجه می نمایند و راحتی در اولویت بعدی آنها قرار دارد که این امر تولید کنندگان را به رقابت بر سر طراحی سبک های جذاب تر و خاص واداشته است.
بهترین کفش صندل های مجلسی علاوه بر داشتن ویژگی های زیبا شناختی از راحتی مناسب تری برخوردار می باشند و از متریال های با کیفیتی در تولید آنها استفاده شده است و تولید کننده در طراحی آنها حساسیت و دقت کافی دارد و سلامتی مشتریان خود را در اولویت قرار می دهد.

مشخصات بهترین کفش صندل مجلسی

پاشنه

 پاشنه در کفش صندل های مجلسی اهمیت فراوانی دارد و بسیار مهم است که از چه نوع پاشنه ای در تولید آنها به کار می رود در صورتی که سازنده آنها بخواهند کفش راحت و سبک طبی باشد معمولا از پاشنه های پیو درجه یک استفاده می نماید.
نوع دیگر پاشنه در این قبیل کفش ها دافوس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد اما از در مقایسه با پیو از راحتی کمتری برخوردار می باشد که که این مشکل را می توان با قرار دادن کف طبی در صندل تا حدی مرتفع نمود.
زیره های دافوس جذابیت خاص تری به کفش ها می بخشد و هر چند در مقایسه با پیو راحتی کمتری دارد اما در عوض به جهت داشتن زیبایی بیشتر مورد انتخاب بسیاری از بانوانی است که به دنبال صندل های ویژه برای جشن ها و مراسمات خود می باشند.
کفش صندل های مجلسی اغلب پاشنه بلند می باشند و در مواردی نیز پاشنه متوسط و تخت نیز ارائه می شوند که مناسب ترین آنها از نظر راحتی مدل های لژ دار می باشند.
منعطف و طبی

 کف طبی و نرم می تواند از فشاراتی که از جانب پاشنه و کف کفش به پاها وارد می شود بکاهد و فرد در طول مدت استفاده از آنها کمتر احساس خستگی داشته باشد.
صندل های استاندارد منعطف می باشند و به خوبی فرم پاها را به خود می گیرند بدون اینکه فشاری به قسمت های مختلف ایجاد کنند و یا اینکه شل و بد فرم باشند.
داشتن قابلیت تنظیم

 یکی از ویژگی های بسیار خوبی کفش های صندل دارا می باشند داشتن امکان تنظیم پاها بر اساس فرم آنها می باشد.
روش بسته شدن صندل ها می تواند با بند یا سگک باشد و یا دارای کش و یا بی بند باشد که هر کدام بر اساس سلیقه و نیاز خاصی طراحی شده اند.

بهترین کفش صندل مجلسی
معرفی انواع کفش صندل زنانه


کفش صندل های زنانه را می توان بر اساس نوع پاشنه، کاربرد، جنس، شکل بسته شدن، طراحی رویه و قیمت دسته بندی نمود که متداول ترین نوع دسته بندی ها بر اساس کاربرد و نوع پاشنه می باشد.
اصولا مدل های پاشنه بلند به جهت اینکه از راحتی کمتری دارند و در زمان های محدودتری قابلیت استفاده دارند به عنوان کفش های مجلسی معرفی می نمایند اما مدل های لژدار آنها در اقسام اسپرت نیز طراحی می شوند که در صورت داشتن ارتفاع مناسب می توانند به شکل روزمره و در موقعیت های دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرند.
ما در این قسمت به معرفی چند مدل از اقسامی که بسیار پرفروش بوده و از کیفیت و طراحی زیبایی برخوردار می باشند می پردازیم.

مدل کفش صندل مجلسی پاشنه کوتاه

خرید کفش صندل مجلسی پاشنه کوتاه

بیاله از جمله جنس های است که ورود آن به صنعت کفش سازی تحول گسترده ای را ایجاد نموده است و به تولید کنندگان امکان تولیدات را با مناسب ترین قیمت ها و رنگ بندی های گسترده فراهم نموده است.
کفش های مجلسی پاشنه کوتاه اصولا به جهت راحتی که دارند بسیار متوجه بانوان می باشند به ویژه اینکه اگر آنها بخواهند از این نوع کفش ها در موقعیت های دیگری نظیر محیط های بیرون و یا مهمان های دورهمی استفاده نمایند.
از جمله این مدل ها که نظیر آنها را در عکس مشاهده می نمایید مدل صندل پاشنه دار رکابدار با کد 548-5 ارائه می شود رویه کار از سوئیت و زیره کار پیو می باشد. سوئیت بودن کار امکان تولید آن را در رنگ بندی های مختلف فراهم می سازد.


مدل کفش صندل مجلسی پاشنه بلند

خرید بهترین کفش صندل زنانه

هر چه پاشنه کفش افزایش پیدا می کند از راحتی آن نیز کاسته می شود اما کفش های پاشنه بلند مورد درخواست بانوانی است که می خواهند قد کشیده تری در مراسمات و محافل خود داشته باشند و از لباس های شب بلند و خاص تری استفاده نمایند.
از این رو برخی از تولید کنندگان برای اینکه بتوانند راحتی بیشتری را در این کفش ها ایجاد نمایند از پاشنه های ضخیم تر استفاده می نمایند و در پنجه آنها نیز یک لژ کوتاه برای کاهش ایجاد اختلاف ارتفاع بین پنجه و کف کفش تعبیه می نمایند.
از جمله این سبک ها که کفش مرکز پخش کفش وانیا ارائه می دهد مدلی با کد 557-3 می باشد که به جهت داشتن رویه بیاله در رنگ های مختلفی تولید می شود وجود زیره در لژ و پیو بودن پاشنه و طبی بودن کف سبب می شود که پاها در این صندل راحتی فوق العاده ای پیدا کنند و در مدت زمان بیشتری خسته شود.

مدل کفش صندل مجلسی تخت

خرید کفش صندل مجلسی تخت

کفش های صندل مجلسی تخت در چند ساله اخیر تغییرات بسیار گسترده ای به خود دیده اند. کفش های تخت زنانه شاید جذابیت مدل های پاشنه بلند را نداشته باشند اما راحتی آنها سبب می شود که انتخاب بسیاری از زنانی باشند که آرامش و راحتی کافی مهم ترین اصل در انتخاب یک کفش برای آنها می باشد.
صندل های مجلسی بدون رکاب و پشت باز بسیار جالبی توسط تولید کنندگان حرفه ای در تهران به مشتریان ارائه می شوند که گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مراسمات و مهمان های داخل منزل می باشد. این صندل ها که بیشتر به صندل های روفرشی معروف می شوند در اقسام جلو باز و جلو بسته تولید می شوند.
رویه به کار رفته در این سبک مدل ها می تواند چرم، بیاله، سوئیت، چرم صنعتی و.. باشد و زیره کار می تواند از پی وی سی، مواد نو و پلیمر باشد.

خرید عمده کفش صندل مجلسی ایرانی

کفش های صندل مجلسی که در کفش وانیا ارائه می گردد در اقسام زنانه و دخترانه می باشند. سعی می شود که این صندل ها در کیفیت بالایی به مشتریان ارائه می گردد.
این صندل های مجلسی اغلب از تولیدات شهرهای نظیر تبریز و تهران می باشد و به جهت تولید در کارگاه ها و کارخانجات معتبر با ضمانت کیفیت و به شرط فروش ارائه می شود.
برای خرید عمده کفش صندل های مجلسی نیاز است که خریداران وارد کانال و صفحات این مرکز شده و بعد از دیدن مدل های مد نظر نسبت به انتخاب و ثبت سفارش از طریق بخش مدیریت اقدام نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا