قیمت جدیدترین کفش صندل مجلسی

15 ارديبهشت 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

جدیدترین سبک ها از انواع کفش صندل مجلسی در اقسام تخت، پاشنه دار، راحتی و روفرشی با مناسب ترین قیمت ها ارائه می شود و دارا بودن امکان خرید اینترنتی دریافت آنها را از سراسر نقاط کشور امکان پذیر نموده است.

کفش های صندل مجلسی زنانه و دخترانه نوعی پاافزار هستند که دارای رویه باز می باشند و ممکن است دارای پاشنه های کوتاه تا بلند باشد و یا بدون پاشنه و تخت عرضه شوند.
مدل های پاشنه دار برای استفاده در مراسمات و جشن هایی عروسی بیشتر متداول می باشند و مدل های تخت و پاشنه کوتاه تر برای مهمانی های و مراسمات نیمه رسمی کاربرد بیشتری دارند.
کفش های صندل های مجلسی اساسا تنها برای زنان و دختران طراحی می شوند و مدلی با نام صندل مجلسی مردانه یا پسرانه در جهان به ندرت به چشم می خورد.
علت محبوبیت بالای صندل های مجلسی، جذاب نمودن پاها می باشد و زنان با آن می توانند تزئینات پاهای خود را بهتر نمایان سازند و لباس و پوشش خاص تری را برای خود برهم زنند.
تولید کنندگان هر سال با سبک های جدیدی از کفش های صندل مجلسی از مشتریان خود استقبال می نمایند و به خوبی می دانند که هر چه سبک های آنها به روزتر و متفاوت تر باشد و بسیاری از فاکتورهای زیباشناسی را در خود داشته باشد در کمترین زمان ممکن می توانند به بیشترین میزان فروش دست یابند.

بهترین کفش صندل مجلسی

بهترین کفش صندل مجلسی

زنان و دختران امروزه به خوبی به قضیه پی برده اند که بهترین کفش های صندل های مجلسی مدل هایی هستند که راحتتر می باشند و در صورت پاشنه دار بودن به سبکی هستند که فرد در آن راحت بوده و می توان از آن در شرایط و موقعیت های بیشتری استفاده نماید.
از همین روز این روزها بخش بسیاری کفش صندل هایی مجلسی که در بازار مشاهده می شود دارای پاشنه های ضخیم تری می باشند که در کنار مدل هایی با پاشنه های نازک تر به فروش می رسند.
در صورتی که صندل های پاشنه بلند شیب بیشتری داشته باشند پنجه باز این سبک ها مانع از این می شود که به انگشتان پاها فشار کمتری وارد شود و به قسمت جلو سخت کفش برخورد نداشته باشد.
در کل بهترین کفش صندل ها از مواد اولیه مرغوب تری تهیه می شوند و استاندارد و فاکتورهای سلامتی در آنها بیش از سایر مدل ها رعایت می گردد.

قیمت عمده کفش صندل زنانه

قیمت عمده کفش صندل زنانه

بخش اعظمی از جستجوهایی که در فضای مجازی در زمینه کفش ها یا هر محصول دیگری صورت می گیرد راجع به مطلع شدن از قیمت ها برای سنجش و تصمیم گیری بهتر برای خرید می باشد.
زمانی که سبک ها و مدل ها مدام در حال تغییر باشند ارائه یک لیست قیمت ثابت کار سختی خواهد بود چرا که ممکن است یک نوع صندل در ماه تولید شود و در ماه بعد تولید آن متوقف شود.

اما در کل ما سعی می کنیم در برخی از مقالات خود به معرفی و اعلام قیمت مدل های پرفروشی از اقسام کفش و صندل بپردازیم تا مشتریان با محصولات این مرکز آشنایی بیشتری پیدا کنند.
از جمله مدل های خاص و زیبا که دارای طراحی اسپرت می باشند و می توانند در مهمانی ها و موقعیت های بسیاری استفاده شود سبکی با کد 557-3 می باشد که در رنگ بندی های بسیار متنوعی ارائه می شود.
زیره و کف اینکار طبی می باشند و پاشنه ضخیم و وجود لژ در پنچه صندل سبب کاهش ارتفاع بین پاشنه و پنجه می شود و در نتیجه با وجود پاشنه بلند بودن به پاها فشار کمتری وارد می شود.
قیمت عمده اینکار در حال حاضر 79000 تومان می باشد که کیفیت بالای کار به خوبی ارزش این کار زیبا را مشخص می سازد.

قیمت انواع صندل مجلسی بچه گانه

بهترین کفش صندل مجلسی

کفش های بچه گانه دخترانه مجلسی که تماما دخترانه می باشند دارای متنوع ترین سبک ها و طراحی ها می باشند و تولید آنها به شکل گسترده با آغاز فصل بهار شروع می شود و از اواخر فروردین فروش و پخش آنها به شکل گسترده در سراسر ایران انجام می گیرد.
از جمله این مدل های پرفروش که در شهر زیبای تبریز با کیفیت بالایی تولید می شوند سبکی با کد 545-5 می باشد که در دو سایزبندی 25.30 و 31.35 تولید می شود و قیمت عمده آنها به ترتیب 55000 و 57000 تومان می باشد.
رنگبندی متنوع کار و کیفیت و زیبایی از جمله عوامل موفقیت این سبک صندل دخترانه می باشد. این کار در خط تولید بوده و در صورتی که رنگ مورد نظر مشتریان موجود نباشد در ظرف زمانی مقرر مورد نظر تولید و از طریق پست یا باربری به محل مورد نظر ارسال می گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا