فروش عمده کفش چرم تابستانی

12 خرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های چرم تابستانی از جمله سبک های جذاب و زیبایی هستند که قبل از ورود کامل به روزهای گرم سال فروش عمده آنها به صورت گسترده شروع می گردد و به سبب ارائه آنلاین محدودیتی در عرضه به شهرهای مختلف برای آنها وجود دارد.


جنس چرم از جمله موادی است که به دلیل سازگاری مناسبی که با پوست بدن انسان دارد مانع از عرق نمودن پاهای او در هنگام گرم و یخ زدن در هنگام سرما می شود.
از دیگر سو این جنس دوام بسیار خوبی دارد و از این رو بهترین نوع ماده برای استفاده در کفش می باشد. مناسب ترین نوع چرم برای رویه کفش، شکل چرم گاوی یا بوفالو می باشد که در ایران نوع گاوی آن متداول می باشد.
و مناسب ترین متریال برای آستری کفش، چرم بزی و گوسفندی به سبب داشتن لطافت و نرمی بالا می باشد تا پاها در آنها احساس آرامش کافی داشته باشد.
نوع جنس چرم چون به خوبی عرق پاها را به خود جذب می نماید از این رو برای تولید کفش های چرم تابستانی یکی از بهترین گزینه می باشد که در تابستان با پوشیدن آنها پاها خنک و خشک بماند.
انواع کفش های چرمی که در ایران تولید می شوند اغلب از سایزهای 36 یا 37 تا 45 یعنی اقسام زنانه و مردانه می باشند و برای سبک های بچه گانه موارد چرم کمتر مشاهده می شود.

 

فروش کفش چرم تابستانی عمده
فروش کفش چرم زنانه تابستانی

سبک های تابستانی چرم زنانه در اقسام راحتی، مجلسی و اداری می باشند از جمله مدل هایی که به شکل اختصاصی برای این فصل طراحی می شوند سبک های راحتی، اداری و طبی می باشند.
کفش های چرم تابستانی که در وانیا ارائه می گردند از تنوع بالایی برخوردار می باشند تا بدین طریق قدرت انتخاب مشتریان بالا رفته و هر خریداری بتواند بر اساس سلیقه ی خود نسبت به انتخاب آنها اقدام نماید.
از جمله مدل های جدید و خاص کفش های چرم تابستانی که در پخش وانیا در رنگ بندی های بسیار متنوعی ارائه می شود مدل سلنا لیزردار می باشد.
این کفش دارای رویه چرم طبیعی گاوی درجه یک و آستری چرم بزی درجه یک است و دارای کفی پلی یور و زیره Pu می باشد و دارای 12 ماه ضمانت فروش است.
به شکل تمام دست دوز تولید می شود که همین امر عامل اصلی بالا بودن جذابیت و خاص بودن آن می باشد این مدل دارای رنگ بندی های اصلی و جذابی از جمله مشکی، عسلی، قهوه ای، خردلی، سرخ آبی، زرشکی و... می باشد.

فروش کفش چرم تابستانی زنانه
فروش عمده کفش چرم تابستانی مردانه

از جمله متداول ترین مدل های کفش چرم مردانه تابستانی مدل های صندل می باشد و بعد از آن سبک هایی با رویه های سوراخ دار یا منفذدار که این سبک کمتر متداول می باشد.
کفش های چرم مردانه ممکن است که از قیمت بالایی برخوردار باشند اما در عوض دارای کیفیت و زیبایی قابل توجهی می باشند که می تواند دارای دلیل کافی برای خرید بسیاری از افرادی باشد که به دنبال مدل های خاص و متفاوت تری برای خرید می باشند.
از جمله این مدل ها کفش تابستانی مردانه منفذدار در طراحی زیر می باشد که در سایزبندی 40 تا 45 ارائه می شود و دارای دو رنگ اصلی مشکی و قهوه ای می باشد.
رویه مورد استفاده در این کفش از نوع چرم اشبالت و زیره آن پیو تزریق می باشد و از تولیدات با کیفیت شهر تبریز می باشد کیفیت و قیمت مناسب این کار سبب شده است که بسیاری از خریداران را برای خرید آنها ترغیب نماید.

فروش کفش چرم تابستانی مردانه
خرید عمده انواع کفش چرم تابستانی تبریز

تولیدات در زمینه کفش های چرم تابستانی در تبریز از تنوع کافی برخوردار می باشند و داشتن کیفیت بالای چرم و دقت تولید کنندگان در تولید و مسئولیت پذیر بودن آنها و... از جمله عواملی است که کفش های این شهر را به یک برند محبوب تبدیل نموده است.
این مرکز امکان خرید عمده انواع کفش چرم را به صورت اینترنتی برای مشتریان خود فراهم ساخته است. مزیت این روش فروش در این است که خریداران برای تامین جنس فروشگاه خود نیازی ندارند که مسافت های طولانی در سفر به این شهر طی کنند و یا زمان زیادی را صرف نمایند تا بتوانند مدلی مناسب برای خود تهیه نمایند.
با ورود به کانال این مرکز خریداران می توانند جدیدترین سبک ها را در زمینه کفش های چرم تابستانی مشاهده نمایند و به سادگی و با دریافت راهنمایی های کافی به انتخاب و ثبت سفارش آنها اقدام نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا