تولید بهترین کفش زنانه چرم

29 خرداد 1399
(1 رای)
اندازه قلم +

با بهره گیری از متدهای روز دنیا در زمینه طراحی کفش های چرم این روزها کفش های زنانه چرم بسیار شیک و خاصی با بهترین کیفیت در شهرهایی نظیر تبریز تولید می شوند و حتی به سایز نقاط جهان نیز صادرات می شوند.


بخش بسیاری از کفش های زنانه چرم با کیفیت در کارگاه های کوچک توسط استادکاران ماهر در تبریز تولید می شوند و کارگاه های مدرن و امروزی نیز با بهره گیری از تجارب آنها و کسب علم و ترکیب آنها با یکدیگر توانسته است تحول بزرگی در صنعت چرم کشور به وجود آورند.
زیبایی که چرم های زنانه امروزی دارا می باشد مرهون طراحی های روز تولید کنندگان جوان و متخصص این دیار می باشد که بخشی از آنها از ژورنال های مطرح خارجی اقتباس می گردد و بخشی نیز حاصل تفکر و خلاقیت خود تولید کنندگان می باشد.
در واقع آنچه که کفش های چرم زنانه را در مقایسه با دیگر جنس ها متفاوت می کند کیفیت و ویژگی های خاص متریال چرم مورد استفاده در کفش ها می باشد و کیفیت این سبک ها در صورتی چند برابر می شود که در تمام اجزای رویه تا کفی کفش از چرم اصل استفاده شود.

 

تولید کفش زنانه چرم
تولید کفش زنانه تمام چرم

استفاده از چرم طبیعی در زیره کفش شاید ارزش کفش را بالا ببرد اما سبب می شود که قیمت کفش بسیار بالا رود و توان خرید آن را از بسیاری سلب نماید و در عین حال امکان استفاده از آن در شرایط مختلف میسر نباشد چرا که در صورت استفاده در مدت طولانی می تواند به راحتی ساییده شود و از دیگر سو دارای وزن بالایی می باشد.
اما در عوض استفاده از زیره های با کیفیتی نظیر پیو یا همان پلی یورتان به روش تزریق مستقیم هم سبب می شود که کفش از وزن کمتری برخوردار باشد و هم مقاومت بسیار بالا رود و فرد در ساعت های طولانی تری بتواند از کفش ها استفاده نماید و زیره به راحتی از کف کفش جدا نشود.
در ایران به کفش هایی که در تمام قسمت های آن به جز زیره چرم استفاده شده باشد نیز تمام چرم می گویند که برخی از آنها به شکل دستدوز و بخش زیادی به شکل نیمه دستدوز و صنعتی تولید می شوند.

مدل کفش زنانه چرم پاشنه بلند

بخش بسیاری از کفش های چرم پاشنه بلند زنانه دارای ساختار رسمی می باشند به شکلی که می توان از آنها در مراسمات رسمی، نیمه رسمی و جشن ها و اعیاد استفاده نمود.
کفش های چرم پاشنه بلند با کیفیت نیز از زیره هایی نظیر پیو تزریق برخوردار می باشند و تولید کننده برای اینکه بتواند راحتی این قبیل کفش ها را برای مصرف کنندگان آنها افزایش دهد پاشنه آنها را ضخیم تر تولید می کند و از کفی طبی ماساژوری در کف آنها استفاده می نماید.
روش بسته شدن این قبیل کفش ها به شکل رکابدار و بغل زیپ، پیشت زیپ یا ساده می باشد و در مواردی نیز به شکل صندل تولید می شوند که بیشتر حالت مجلسی یا تابستانی پیدا می کند.

تولید کفش چرم پاشنه بلند زنانه

تولید کفش چرم زنانه کالج 

از جمله کفش های پرفروش زنانه مدل های کالج می باشد این کفش ها معمولا تخت یا دارای یک پاشنه کوتاه می باشند که همین امر سبب شده است که نسبت به سبک های پاشنه دار زنانه بسیار راحتتر باشند.
بیشتر کفش های کالج چرم دارای ظاهر جوان پسند می باشند هر چند که برای تمام گروه های سنی قابل استفاده می باشند مدل هایی چرم کالج های زنانه ساختار رسمی تری دارد و برای استفاده در محیط های دانشگاه و محل کار گزینه مناسبی می باشد.
از جمله این مدل ها سبکی در عکس زیر است که دارای رویه طبی گاوی و زیره پیو می باشد و دوخت و کیفیت بسیار خاصی را دارا می باشد و از تنوع رنگبندی برخوردار می باشد و در دو سبک ساده و منگوله دار تولید می شود.
سایزبندی این کارها 36 تا 40 می باشد و با کد 162 از مرکز کفش وانیا قابل سفارش می باشد.

تولید کفش چرم زنانه کالج
پخش عمده انواع کفش چرم زنانه

فعالیت اصلی این مجموعه پخش انواع کفش از جمله کفش های چرم زنانه به شکل عمده می باشد و تک فروشی در حال حاضر در این مجموعه میسر نمی باشد.
سعی می شود انواع کفش های چرمی که در این مجموعه عرضه می شود دارای کیفیت بالایی باشند و با تضمین کیفیت به مشتریان ارائه گردند و تنوع کافی در بین محصولات وجود داشته باشد.
کارها با رنگبندی های اصلی همچون مشکی، عسلی، زرشکی ، کرم و... تولید می شوند و برای ایجاد جذابیت بیشتر در کارها بخشی از کارها نیز در رنگبندی های خاصی نظیر آبی نفتی، سبز، قرمز و... نیز تولید می شوند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا