خرید عمده کفش صندل ارزان

31 خرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های صندل ارزان همواره دارای مشتریان بسیاری می باشد که همین امر تولید آنها را نسبت به سال های گذشته بالا برده است و خرید عمده آنها در سبک های متنوعی در فصل بهار و تابستان برای مشتریان امکان پذیر گشته است.


فرا رسیدن روزهای گرم سال سبب افزایش فروش کفش های صندل در کشور شده است که در این میان سهم اقسامی که قیمت های ارزان تری را دارا می باشند بسیار قابل توجه می باشد.
از این رو بسیاری تولیدکنندگان تولیدات خود را بر اساس نیاز این فصل برنامه ریزی می کنند و به سراغ تولید کفش های صندل می روند و بخشی از آنها با دریافت اینکه اقسام ارزان تر مشتری بیشتری دارند به سمت تولید و عرضه اقسام ارزان تر آنها روی آورده اند.
کفش های صندل ارزان اغلب مربوط به کفش های راحتی و اسپرت می باشد که قرار است تنها در روزهای گرم سال مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از افراد که می خواهند در هر سال صندل جدیدی را خریداری نمایند ترجیح می دهند که اقسام ارزان تری را خریداری نماید.

خرید عمده کفش صندل ارزانمعرفی مدل کفش صندل ارزان زنانه

کفش های صندل ارزان زنانه از نظر میزان تولید بالاتر از سبک های مردانه قرار دارند و هم از نظر رنگ بندی و هم تنوع طرح، بی نظیر می باشند.
از جمله مدل های که در سال 99 فروش بالایی را به خود تجربه کرده است مدل تخت رویه کشی در سبک زیر می باشد که دارای رنگ بندی هایی نظیر مشکی، مسی و نقره ای می باشد که رنگ مشکی همانند دیگر رنگ ها در صدر جدول فروش قرار دارد.
این صندل از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و در سری 12 تایی ارائه می گردد و معمولا در عرض سه روز بعد از سفارش تحویل آنها انجام می شود.
تولید صندل رویه کشی زنانه به سبب اینکه در دسته مدل های راحتی قرار می گیرد تنها در فصل تابستان فروش آنها انجام می شود.

خرید کفش صندل ارزانخرید کفش صندل ارزان مردانه

کفش های صندل ارزان مردانه همانند مدل های زنانه در سبک های راحتی و اسپرت می باشند و در اقسام رکابدار و بدون رکاب ارائه می شوند.
مدل های بدون رکاب که در قالب های دمپایی ارائه می شوند معمولا در فصل های دیگر هم به سبب اینکه در محیط بسته نیز امکان استفاده نیز دارند عرضه می شوند اما اوج تولید و فروش آنها در بهار و تابستان می باشد.
از جمله شهرهایی که در زمینه کفش صندل مردانه ارزان بسیار فعال عمل می کند شهرهای تهران و مشهد و بعد از آن تبریز می باشد. قیمت کفش صندل های مردانه ارزان تبریز در مقایسه با دو شهر دیگر اندکی بالاتر می باشد.
در کل مدل هایی که در زمینه کفش های صندل مردانه عرضه می شود راحتی و اسپرت می باشند که می توان آنها در در دو سبک کلاسیک و امروزی دسته بندی نمود.

خرید کفش مردانه ارزانتولید کفش صندل مجلسی زنانه

بسیاری از کفش صندل های مجلسی زنانه به سبب داشتن تزئینات و قالب های خاص تر قیمت های به نسبت بالاتری در مقایسه به اقسام راحتی دارند اما با این حال سبک هایی از تولیدات کارخانه های مختلف وجود دارند که با قیمت های رقابتی تر و معقولانه تری ارائه می شوند.
از جمله صندل های ارزان مجلسی می توان به مدل هایی اشاره کرد که در بازار تهران و مشهد تولید می شوند مدل های لوکس و خاص تر این صندل ها اغلب در تبریز و باغ سپهسالار و برخی از کارگاه های مطرح مشهد تولید می شوند.

خرید عمده کفش صندل بچه گانه

کفش های صندل بچه گانه ای که این روزها در ایران تولید می شوند هم از نظر تنوع و هم کیفیت دارای رتبه قابل قبولی می باشند صندل های بچه گانه دخترانه همچون دیگر اقسام از مدل های پسرانه آنها هم متنوع تر و هم جذاب تر می باشند.
کارگاه هایی که در زمینه کفش های بچه گانه فعالیت می نمایند معمولا از کارگاه های زنانه و مردانه متفاوت تر می باشند اما بخشی از کارگاه ها و کارخانجات به منظور گسترده نمودن خط تولید خود و ایجاد هماهنگی و جذابیت بیشتر بین محصولات خود خط جداگانه ای را به منظور تولید کفش های بچه گانه راه اندازی نموده اند.
بسیاری از این کارخانجات متناسب با فصل اقدام به تولید کفش های بچه گانه می نمایند که در روزهای گرم سال اوج تولید صندل های بچه گانه در ماه خرداد و تیر می باشد که بعد از آن از میزان سفارشات در این زمینه تا حدودی کاسته می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا