مرکز پخش کفش عمده تهران

12 مرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

پا به عنوان قلب دوم بدن، یکی اعضای مهم برای ما به شمار می رود و بهتر است برای خرید و ثبت سفارش کفشها که حکم محافظ برای این قلب دوم مشتریان ما را ایفا می کنند، نهایت دقت را به عمل آوریم. هم اکنون می توانید کفشهای با کیفیت و مناسب را از مرکز پخش کفش عمده تهران میتوانید خریداری کنید.

کفش ها بعد از گذشت چندین قرن، با پشت سر گذاشتن انواع تغییر و تحولات مختلف، از شکل های ابتدایی که صرفا نقش محافظت کننده را برای پا ایفا می کردند، تبدیل به کالای پرمصرفی شدند که علاوه بر وظیفه همیشگی شان، نقش بسزایی در ایجاد زیبایی و هماهنگی در ساختار پوششی انسان ها بوجود آورند و تبدیل به صنعت تولید کفش شد.
شرکت هایی که علاوه بر توجه به کیفیت و ماندگاری کفش، به طراحی زیبا و جذابیت ظاهری کفش هم توجه کردند، به مرور زمان محصولاتشان علاوه بر مشتری پسند بودن در محدوده جغرافیای خودشان؛ توجه افراد در دیگر کشورها و قلمروهای جغرافیایی را با وجود تفاوت های فرهنگی ، به خود جلب کردند و به این ترتیب به غول های تولید کیف و کفش در جهان تبدیل شدند.

مرکز تولید و پخش انواع کفش در تهران

در ایران نیز تولیدات شرکت های مختلف وطنی ، کم نیستند. البته اگر سازوکارهای مربوط به واردات بی رویه کفش های بی کیفیت از کشورهایی همچون چین، ساماندهی شوند، میزان تولیدات داخلی رو به افزایش خواهد گذاشت.

تهران، به عنوان پایتخت ایران معمولا به عنوان مرکز تولید و پخش کفش به سراسر کشور محسوب می شود. مرکز پخش کفش عمده تهران را به صورت خرید حضوری یا آنلاین با جستجو در شبکه سراسری اینترنت و شبکه های ارتباطی مجازی ، براحتی میتوان یافت. برای آشنایی بهتر و بیشتر با مرکز پخش کفش عمده تهران، با ادامه این بحث همراه باشید.

مرکز پخش کفش تهران
چگونگی فعالیت مرکز پخش کفش عمده تهران:

قبل از هر چیز بهتر است با خرید عمده آشنا شویم. به چه تعداد خریدی عمده می گویند؟ نحوه خرید و دادو ستد مالی در خریدهای عمده چگونه است؟
معمولا صاحبان مغازه ها و فروشگاههای خرده فروش کفش ، برای تهیه محصولات و کفشهای کسب وکار خود، به تهران مراجعه می کنند . اصلی ترین مرکز پخش کفش عمده تهران، بازار بزرگ تهران و مخصوصا باغ سپهسالار است. البته در برخی موارد این نوع خرید مشکلاتی را نیز به همراه دارد.
مورد اول این است که خرده فروشانی که از شهرستانها مراجعه می کنند، به دلیل کمبود وقت، مجبور هستند فقط با تعداد کمی از عمده فروشان معامله داشته باشند. آن هم برای زمان طولانی. و همین دلیل سبب می شود که از همه مدل ها و یا همه شرایط خرید، نتوانند دیدن کنند. و یا قیمت تمام شده کفش و همچنین ازدیاد مراجعات و زمان پاسخگویی طولانی توسط عمده فروشان، از مسائل بعدی است که میتوان به آنها اشاره کرد.
به طور معمول، در مرکز پخش کفش عمده، خریدها به صورت چکی می باشد و این نوع سیستم معامله به خرده فروشان اجازه تنفس را می دهد و همین امر به گردش مالی بهتر هم برای صاحبین کسب و کار و همچنین شرایط فروش مناسب تر برای مشتری منجر خواهد شد.
البته با این روش خرید، درصدی به قیمت ها اضافه خواهد شد. برای اولین خریدها، بهتر است خرده فروشان به صورت نقد اقدام به خریداری بکنند و بعد از گذشت چند بار خرید، اقدام به خرید چکی بکنند. در اینصورت برای عمده فروش حکم خریدار دائمی پیدا میکند و در زمانهای اوج شلوغی بازار ، مانند بازار شب عید، به قول معروف دستشان در پوست گردو نمی ماند.

پخش کفش مردانه تهران

نکات مهمی که در هنگام خرید کفش از مرکز پخش کفش، باید به آنها توجه شود:

بسیاری از خرده فروشان در هنگام خرید برای مغازه و یا فروشگاه خود، با نادیده گرفتن و عدم توجه به برخی مسائل ، بازار فروش را به رقبایشان به آسانی واگذار می کنند.
مهمترین مسآله این است که فروشنده باید مطابق میل همه سلیقه ها اقدام به خرید از مرکز پخش کفش، بکند و نه آن چیزی که خود می پسندد و یا تصور میکند مورد اقبال مشتریان قرار می گیرد!
مساله بعدی که هنگام خرید باید در نظر داشت کیفیت کفش است. عرضه محصولات بی کیفیت به مرور زمان مشتری ها را کم و کمتر می کند.
تطابق خرید عمده کفش با نیاز بازار منطقه، مورد بعدی است. به این معنی که اگر در منطقه ایی قدرت خریدها خیلی بالا نیست، و قیمت نسبت به کیفیت حرف اول را میزند، اگر مغازه دار اولویت را جور دیگری لحاظ کند، ضرر خواهد کرد.
هنگام خرید عمده از مرکز پخش کفش ، از معیوب نبودن خریدهایتان اطمینان حاصل کنید و به عبارتی ضمانت خرید داشته باشید.
با طراحی ها ومدل های زیبا و منحصر به فرد انواع کفش باید آشنایی داشت تا سلیقه بازار را به دست آورد. با گشت وگذار در وب سایتهای کمپانی های تولید کفش، میتوان از چند و چون طراحی های جدید کفش ها و نیز ویژگی هایشان مطلع شد.
تعداد خرید از مرکز پخش کفش عمده تهران، معمولا به صورت 12 جفت برای هر مدل کفش به صورت تکرنگ، و 24 جفت برای هر مدل به صورت دورنگ ، می باشد. با توجه به این عدد خرید کفش برای هر مدل توجه به این نکته که چه مدل کفشی خریداری بشود تا دچار هدررفت سرمایه صاحب مغازه نشود، بسیار بسیار ضروری به نظر می آید.
نکته آخر تعهداتی است که عمده فروش بعد از فروش کالا، باید بپذیرد. مثلا تحویل به موقع، و پذیرش نقص های فنی احتمالی، بعد از خرید محصول.

بهترین کفش تولیدی در تهرانانواع کفش در مرکز پخش کفش عمده تهران:

کفشها به طور کلی به کفشهای مردانه، زنانه، بچه گانه، تقسیم بندی می شوند.
هر کدام از این شاخه ها ، به زیر شاخه هایی نیز تبدیل می شوند.
کفشهای مردانه به کفشهای: رسمی یا کلاسیک ، اسپرت ، راحتی و صندل تقسیم می شوند.
کفشهای زنانه هم به کفشهای: مجلسی و پاشنه دار، راحتی و اسپرت، صندل تابستانه تقسیم می شوند.
کفشهای بچه گانه هم بنا بر دخترانه یا پسرانه بودن، مانند کفش بزرگسالان تقسیم بندی می شوند.
هر کدام از این تقسیم بندی ها بنابر مدل و طراحی و جنس به کار رفته، انواع و اقسام خواهند داشت.
برای خرید عمده کفش، از مرکز پخش کفش عمده تهران، و یا مناطق دیگر حتما نکات گفته شده بالا را مورد توجه قرار دهید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا