خرید عمده کفش ایرانی ارزان قیمت

15 دی 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های ایرانی ارزان قیمت این روزها به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل شده است و از این رو در این قسمت قصد داریم به بررسی خرید و فروش عمده انواع مدل هایی که دارای نرخ های ارزان تر دارد و شرایط تهیه آنها بپردازیم.


کفش های ارزان قیمتی که در بازار عرضه می شوند می توانند شامل اقسام سبک های چینی یا ویتنامی یا ایرانی باشند مدل های وارداتی اغلب از مبادی غیرقانونی وارد کشور می شوند و به سبب اینکه قیمت آنها با ارز حساب می شود قیمت بالاتری به نسبت مدل های مشابه ایرانی دارند و شاید از نظر کیفی نیز از سبک های ایرانی پایین تر باشند.
خرید کفش های خارجی دغدغه ها و مشکلات خاص خود را دارد از این رو بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای فروشگاه خود کفش های ارزان قیمت ایرانی را تهیه نمایند که هم به صنعت تولید ملی کمک کرده باشند و هم خود را درگیر مسائل حاشیه فروش کفش های خارجی ننمایند.
کفش های ارزان قیمت ایرانی معمولا دارای رویه های نظیر پارچه، مشما، طرح چرم، سوئیت و... می باشند که بسته به قیمتی که دارا می باشند دارای درجه کیفی می باشند به عبارتی مدل های خیلی ارزان از کیفیت به مراتب پایین تری برخوردار هستند و دارای زیره های نظیر پی وی سی ، پلیمر و... نازکی می باشند.
کفش های ایرانی ارزان قیمت می توانند مربوط به تولیدی های شهر تهران و مشهد و در موارد محدودی نیز تبریز باشند به نظر می رسد کفش های ارزان قیمت در تهران از نظر تنوع و طراحی بیشتر مورد پسند مشتریان در کشور واقع می شوند.

خرید عمده انواع کفش ارزان از مرکز پخش

در صورتی که فردی بخواهد به تهیه کفش های ارزان برای فروشگاه خود به صورت مستقیم بپردازد باید به چندین تولیدکننده مراجعه نماید چرا که بسیاری از تولیدکنندگان در سال می توانند چند مدل محدود را تولید نمایند و ظرفیت طراحی و تولید مدل های متنوع را دارا نمی باشند.
معمولا قیمت های کفش ارزان در تولیدی ها تفاوت کمی با یک مرکز پخش عمده آن دارد که ارزش این را دارد که مشتری به همکاری با مراکز پخشی بپردازند که از نظر تنوع در تعداد بالا می باشند و تنوع رو فدای قیمت پایین تر نکند.

خرید عمده کفش مردانه ارزان

تولید کفش اسپرت ارزان قیمت

 

بخش بسیاری از کفش های ارزان قیمت که در کشور تولید می شوند مربوط به کفش های اسپرت روزمره یا راحتی می باشند که هم از نظر تنوع و هم از نظر کیفیت و قیمت دارای دامنه گسترده بسیاری می باشند.
کفش های خارجی همانند ویتنام که وارد ایران می شوند معمولا دارای نمونه های مشابه ایرانی نیز در داخل می باشند که خوشبختانه سبک های ایرانی هم از نظر کیفی و هم از نظر قیمتی بسیار پایین تر از آنها می باشد و به خوبی می تواند با آنها رقابت کنند.
این مدل ها با عنوان مدل های های کپی شناخته می شوند که توسط تولیدی های مختلفی در کشور به ویژه در اسلامشهر تهران تولید می شوند.
بخش بسیاری از کفش های ارزان قیمت اسپرت نیز در کشور تولید می شوند که معمولا برای فروش در حراجی ها و بساطی ها طراحی و تولید می شوند و نباید انتظار یک جفت کفش استاندارد را از آنها داشت اما با این حال بسیار از آنها به گونه ای هستند که هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت مشتری را در حد خوبی اقناع نمایند.

تولید کفش اسپرت ایرانی

انواع کفش ارزان قیمت تهران

همان طور که اشاره شد تهران در زمینه تولید کفش های ارزان قیمت در کشور بسیار فعال می باشند و کارگاه های بسیاری در این شهر و حاشیه آن مشغول به کار می باشند.
کسانی که به دنبال خرید کفش های ارزان قیمت تهران می باشند و میخواهند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت خریدهای خود را انجام دهند بهتر است یک مرکز پخش عمده را بدین منظور انتخاب نمایند تا بتوانند از آن انواع سبک ها و مدل های کفش ارزان قیمت را تهیه نمایند.
در بیشتر موارد یک تولیدی در یک نوع سایز مشغول به فعالیت می باشد و کمتر در زمینه دو سبک سایز فعالیت می نمایند به عنوان مثال تولیدی کفش های زنانه تولید می کنند تمرکز خود را تنها به تولید آنها معطوف می دارد و دیگر به تولید کفش های بچه گانه اقدام نمی نماید.

بهترین کفش ارزان قیمت تهران

پخش انواع کفش حراجی مشهد

یکی از مشهورترین کفش های حراجی و ارزان متعلق به شهر مشهد می باشند که اغلب این شهر مدل های با کیفیت تری از برخی از کارگاه های تولیدی در تهران با همان طراحی و قالب ارائه می دهد. مدل های فانتزی و اسپرت دارای بیشترین سهم از نظر تولید در این شهر را دارا می باشند. از جمله سبک های پرطرفدار کفش های ارزان قیمت مشهد مدل های بزرگ پا طبی می باشند که معمولا در جنس های طرح چرم تولید می شوند که مدل های با کیفیت تر آنها دارای زیره پیو سبک و مرغوب می باشند.

خرید کفش طبی زنانه بزرگ پا

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا