حراجی اینترنتی انواع کفش اسپرت تهران

16 اسفند 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

انواع کفش های اسپرت تهران به عنوان پرفروش ترین سبک های ایرانی در کشور شناخته شده اند و بخشی از آنها با قیمت های ارزان و یا تخفیف خورده در حراجی اینترتنی این مجموعه با قمیت های مناسب و بر اساس فصل تولید به مشتریان عرضه می گردد.


در بسیاری از شهرها و روستاها می توان ردپایی از کفش های اسپرت تهران مشاهده نمود و این نشان دهنده حجم بالای تولید این سبک ها در این کلانشهر می باشد. شهرستان های بسیاری در استان تهران مشغول کار تولید کفش هستند و تجمع بالای کارگاه ها و کارخانه ها در آن این شهر را به یک منبع ایده آل برای تامین محصولات مورد نیاز تبدیل نموده است.
با رسیدن به آخر فصل یا نیاز به خالی کردن انبار برای تولید کفش های جدید سبب می شود که برخی از تولیدکنندگان محصولات خود را با قیمت های بسیار پایین تر از قیمت بازار ارائه نمایند. بخش بسیاری از محصولات در حراجی اینترنتی متعلق به کفش های اسپرتی است که دارای کیفیت های متوسط یا پایین تری می باشند اما در عوض دارای قیمت های بسیار پایین و طراحی های جذابی هستند که همین امر سبب فروش بالای آنها در کشور شده است که تهران در این زمینه بسیار پیشتاز عمل نموده است.

حراجی اینترتنی کفش اسپرت

حراجی کفش زنانه اسپرت

کفش های زنانه اسپرت ارزان قیمت یا حراجی سهم ویژه ای را از نظر میزان تولید در کشور را دارا می باشند همه روزه اقسام مختلفی از آنها در طرح بندی های جدید تولید می شوند و توسط باربری های مختلف به نقاط مختلف کشور ارسال می شوند.
در حراجی کفش های زنانه اسپرت هم می توان مدل های با کیفیت مناسب و هم با کیفیت پایین خریداری نمود که هر کدام برای قشر خاصی از جامعه و توانایی های مالی مختلف طراحی شده است.
در کل کفش های حراجی با کیفیت های قابل قبول و طراحی های زیبا در بین بسیاری از افراد با درامد پایین یا متوسط طرفداران بسیاری دارد و آنها ترجیح می دهند که به جای خرید یک جفت کفش گران قیمت چند جفت کفش برای موقعیت ها و لباس های مختلف خود خریداری نمایند.

کفش زنانه اسپرت نایک زوم

از جمله کفش های زنانه اسپرت که در حراجی اینترنتی کفش وانیا قابل سفارش می باشد مدل اسپرت نایک زوم می باشد که در رنگ بندی های سفید، مشکی و سرمه ای تولید می شود این کفش را می توان در زمره سبک های راحتی اسپرت دسته بندی نمود که برای پیاده روی و انجام کارهای روزمره گزینه مناسبی به حساب می آید. از ویژگی های بسیار بارز این مدل این کفش داشتن کیفیت بالا در کنار قیمت بسیار مناسب آن است که توانسته این مدل کفش را به یکی از سبک های پرفروش در سال تبدیل نماید.

کفش اسپرت زنانه راحتی زوم

مشخصات
• سایزبندی 37 تا 40
• دارای رویه بافتی با کیفیت
• زیره پیو (تزریق مستقیم)
• دارای 6 ماه ضمانت زیره
• سری ده تایی
قیمت (فعلی): 79500 تومان

حراجی کفش مردانه اسپرت

کفش های مردانه اسپرت با قیمت های ارزان قیمت و مناسب بخش مهمی دیگری از محصولاتی می باشند که در مرکز پخش عمده وانیا ارائه می شوند برخی از کفش های حراجی مردانه در طول سال و سال های بعد نیز تولید می شوند اما برخی از آنها تنها برای مدت محدود عرضه می شوند و بعد از آن بنا به شرایط جای خود را به تولید محصولات دیگر می دهند. کفش های مردانه اسپرت ارزان نیز همانند زنانه در طرح بندی های متنوعی در کارگاه های تهران تولید می گردند و برای خود درجه های کیفی با قیمت های متفاوت دارا هستند.

در بین مدل های تولیدی کفش مردانه اسپرت سبک های حراجی به جهت داشتن قیمت های بسیار پایین دارای مشتریان بسیاری هستند که اکثر آنها روستانشینان و یا کسانی است که دارای تمکن مالی پایینی هستند و توانایی خرید کفش های گران قیمت را ندارند.

کفش مردانه اسپرت آدیداس ارزان

از جمله مدل های جذاب و دوست داشتنی که مشتریان می توانند سفارش آنها را از وانیا انجام دهند مدل اسپرت آدیداس سه خط در سایزبندی 41 تا 44 است و دارای طراحی بسیار جوان پسندی بوده و در مقایسه با قیمتی که دارد کیفیت بسیار قابل قبولی را داراست این کفش اسپرت دارای ترکیب رنگ بسیار زیبایی است که متناسب با بسیاری از سلیقه پسران و مردان جوان است. این مدل از جمله سبک های چاپی است یعنی طراحی که بر روی آن است به شکل چاپی است و توسط دستگاه های مخصوص چاپ بر روی رویه آن انجام می شود این مدل و مشابه آن در سال به شکل انبوهی تولید می شود و به جهت 4 فصل بود دارای صرفه اقتصادی بالایی است.

کفش اسپرت مردانه شیک

مشخصات
• سایزبندی 41/44
• رویه مواد خارجی با کیفیت
• زیره مواد نو سبک و نرم
قیمت (فعلی): 68000 تومان

برای خرید این مدل کفش و یا دیدن سایر مدل های شبیه به آن و دریافت اطلاعات کافی از قیمت نهایی مدل های موجود لازم است که به کانال عمده فروشی کفش ارزان وانیا به آدرس @vaniawear4 مراجعه فرمایید و از طریق تلگرام یا واتس با این مرکز در تماس باشیدا با عضویت در کانال های وانیا همواره می توانید از جدیدترین محصولات در اسرع وقت مطلع شوید و با تماس با مشاوران اطلاعات لازم در زمینه خرید را کسب نمایید.

حراجی کفش اسپرت بچه گانه

کفش های بچه گانه همانند کفش های زنانه دارای آمار قابل توجهی از نظر میان تولید دارا می باشند. در تولید کفش های بچه گانه تولیدکنندگان آزادی عمل بیشتری دارند و می توانند از انواع طرح ها و ترکیب رنگ ها در تولید این قبیل کفش ها استفاده نمایند.
بیشترین تنوع در کفش های بچه گانه در شهر تهران به چشم می خورد از این رو این شهر به عنوان یک مرکز اصلی برای خرید کفش های بچه گانه در انواع کیفیت ها شناخته شده است.
کفش های بچه گانه اسپرت با نام ها و طرح های همچون کتانی، ونس، راحتی، ورزشی، طبی و... عرضه می گردند که با توجه به فصل ممکن است اشکال مختلفی داشته باشند.

58

سفارش کفش های ارزان قیمت از وانیا

مراحل سفارش کفش های ارزان قیمت از وانیا بسیار ساده می باشد کافی است که مشتریان وارد کانال کفش ارزان فروشی کفش وانیا شوند و بعد از عضویت در آن به مشاهده سبک هایی که در این کانال قرار داده شده است بپردازند.
برای سفارش بهتر است که از مدل های 3 تا 6 ماه اخیر انتخاب شود چون بسیاری از مدل ها با تغییر فصل تولید نمی شوند. بعد از انتخاب لازم است که جهت بررسی موجودی و ثبت سفارش مدل ها به مدیریت کانال ارسال شود تا بعد از تایید فاکتور مربوطه صادر گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا