خرید اینترنتی کفش طبی لژدار

29 اسفند 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های طبی لژدار زنانه از جمله سبک هایی می باشند که به داشتن دو ویژگی در کنار هم از جمله پاشنه دار بودن و راحتی بیشتر دارای طرفداران بسیاری در بین زنان می باشند قابلیت خرید اینترنتی این سبک ها به شکل عمده، امکان سفارش آن را در سراسر نقاط کشور برای مشتریان فراهم نموده است.


بسیاری از افراد که به نوعی دارای مشکلاتی در ناحیه پا و کمر می باشند ترجیح می دهند که از کفش های راحتی با ساختار طبی استفاده نمایند. مدل هایی تخت راحتی بی پاشنه شاید در ابتدا به نظر کفش های راحتی جلوه نمایند اما به جهت نداشتن پاشنه مناسب و ایجاد فشار به ناحیه های مختلف پا به ویژه پاشنه و کمر در طولانی مدت می تواند آسیب های مختلف در قسمت های مختلف پاها و کمر ایجاد نماید.
کفش های طبی لژدار که دارای پاشنه کوتاه می باشند به جهت اینکه کمر را در وضعیت عادی خود نگه می داند مدل مناسب تری می باشند و فرد با استفاده از آنها کمتر دچار خستگی و فشار در ناحیه پاهای خود می گردد.
کفش های طبی لژدار اغلب در سبک های زنانه در ایران تولید می شوند و به همین دلیل این مرکز نیز عمده خدمات خود را در زمینه فروش کفش های لژدار از کفش های زنانه انجام می دهد.

تولید کفش طبی چرم لژدار

تولید کفش طبی لژدار چرم

یک کفش طبی برای اینکه به عنوان یک کفش ایده ال شناخته شود لازم است که ویژگی های خاصی داشته باشد از جمله آنها استفاده از متریال های با کیفیت و استاندارد در تولید می باشد که در این میان رویه های چرم طبیعی گاوی حرف اول را در این زمینه می زنند.
کفش هایی با رویه و آستری چرم امکان تنفس پذیری را به کفش می دهند و و درنتیجه مانع عرق نمودن و بیماری های پوستی می شوند و از دیگر سو باعث افزایش راحتی فوق العاده کفش می شوند و فرم پاها را به خود می گیرند و پاها در آنها در مقایسه با کفش های مشابه با جنس چرم آرامش بسیار بیشتری را احساس می کند.
کفش های طبی لژدار چرم شاید قیمت های بالاتری در مقایسه با اقسام غیرچرم خود داشته باشند اما کیفیت و دوام بالای این قبیل کفش ها این امکان را می دهد که فرد زمان بیشتری را بتواند از کفش استفاده نماید و به جای خرید چند جفت کفش کم دوام یک جفت کفش با دوام را برای روزهای مختلف سال خریداری نماید.

خرید کفش چرم لژدار از تبریز

کفش های تبریز از نظر کیفیت و طراحی بسیار مورد توجه مشتریان خرد و عمده در کشور می باشند و بسیاری از کسانی که به دنبال مدل های چرم برای فروشگاه خود می باشند ترجیح می دهند که از تولیدات شهر تبریز استفاده نمایند.
کفش های چرم لژدار تبریز در درجه های کیفی تمام چرم و نیمه چرم تولید می شوند که میزان استفاده از چرم و درجه کیفی بر قیمت تمام شده آن تاثیر می گذارد.

کفش چرم لژدار تبریز
مدل کفش چرم کد 106
این مدل کفش از جمله کفش های طبی راحتی بسیار شیک و جوان پسند می باشد و در رنگ بندی های دلخواه مشتری نظیر مشکی، عسلی، زرشکی، قهوه ای و... تولید می شود.
قالب کار استاندارد بوده و داری کفی طبی می باشد که می تواند از فشار وارد بر پاها بکاهد و از دیگر جزو کفش های تمام چرم حساب می شود که به دلیل داشتن زیره پیو درجه یک بسیار سبک و منعطف می باشد.
قیمت کفش چرم بسیار وابسته به شرایط ارزی و اقتصادی روز می باشد از این رو ممکن است که در هر ماه قیمت جدیدی ارائه شود بدین منظور لازم است که مشتریان جهت اطلاع از قیمت ها و موجودی با بخش مدیریت فروش تماس حاصل فرمایند.

قیمت کفش لژدار زنانه چرم مصنوعی

مدل دیگری که قصد معرفی آن به شما را داریم نیز از تولیدات کارگاه های تبریز می باشد که جزو مدل های ارزان قیمت به حساب می آید اما با این حال از کیفیت بسیار قابل قبولی برخوردار می باشد و بسیار پرفروش بوده و سال هاست که مشتریان بسیاری به جهت داشتن ساختار مناسب آن را خریداری می نمایند.
این مدل با نام B به مشتریان عرضه می شود و در رنگ های مشکی، عسلی، قهوه ای و سرمه ای قابل سفارش می باشد و از دیگر ویژگی های خاص این محصول مناسب بودن آن برای افراد بزرگ پا می باشد.

خرید کفش طبی زنانه شیک
مشخصات کفش طبی B
• سایز 37 تا 42
• سری 12 تایی
• زیره پیو تزریق مستقیم
• دارای کف طبی
• رویه چرم مصنوعی
• قیمت عمده(فعلی): 79000 تومان
برای سفارش این مدل و دیدن سبک های کفش لژ می توانید از طریق تماس تلفنی و پیام رسان های اجتماعی با مجموعه وانیا در تماس باشید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا