چاپ کردن این صفحه

کانال پخش انواع کفش ارزان جدید

09 ارديبهشت 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های ارزان با طراحی های جدید و زیبا را می توانید در کانال پخش آنها همراه با قیمت مشاهده نموده و بدون نیاز به حضور در مرکز نسبت به ثبث سفارش آنها در خانه یا محل کار خود اقدام نمایید و هر روزه در جریان مدل های روز کشور قرار بگیرید.


یک کفش خوب می تواند ضامن سلامتی پاها باشد اما لزوما همیشه کفش های لوکس و گران قیمت از راحتی کافی برخوردار نمی باشند از این رو ممکن است یک کفش ارزان قیمت دارای ویژگی هایی باشد که پاهای فرد در آن از آرامش کافی برخوردار باشد.
کفش های ارزان قیمت در طراحی های به روز و جدید بخش قابل توجهی از فروش در صنعت کفش سازی را به خود اختصاص داده اند. بسیاری از خانوارها توانایی خرید کفش های لوکس را ندارند و یا ترجیح می دهند کفش های با قیمت مناسب تهیه نمایند و در هزینه های زندگی صرفه جویی نمایند و یا با خرید کفش های ارزان قیمت بتوانند چندین مدل به جای یک یا دو مدل خریداری نمایند.
کانال های پخش این روزها به مشتریان فرصت انتخاب های بهتری را فراهم نموده اند به شکلی که آنها وقت بیشتری برای تصمیم گیری و بررسی و مقایسه با دیگر تولیدکنندگان و پخش کنندگان دارند که همین امر محبوبیت استفاده از کانال ها را در کشور بسیار افزایش داده است.

در یک کانال پخش چه سبک هایی از کفش های ارزان عرضه می شوند؟

کانال پخش کفش ارزان

یک پخش کننده اینترنتی محدودیتی در زمینه عرضه کفش های ارزان قیمت ندارد و با همکاری با چندین تولیدکننده می تواند مدل های بسیار متنوعی را در کانال پخش خود به مشتریان معرفی نماید. با اینکار می تواند برای خریداران خود قدرت انتخاب بیشتری را فراهم نماید و آنها به جای اینکه به چندین تولیدی مراجعه نمایند با همکاری با یک مرکز پخش مدل های مد نظر خود را به صورت یکجا خریداری نمایند.
کفش های ارزان شامل اقسام زنانه، مردانه و بچه گانه در سایزبندی های مختلف می باشند که هر کدام دارای انواع سبک های اسپرت، راحتی، ورزشی، طبی، مجلسی، کلاسیک، زمستانی و تابستانی می باشند.
با عضویت در کانال پخش وانیا ارزان قیمت شما مشتریان عزیز می توانید در هر زمانی که مدل های جدید در کانال معرفی می شود به محض وصل شدن به اینترنت و وارد شدن به کانال از آن مطلع شوید. تمام سعی این مرکز بر این است که بتوانند در بسیاری از ایام هفته سبک های جدید و به روزی را به مشتریان خود در زمینه انواع کفش های ارزان معرفی نماید.
برای آشنایی بیشتری مشتریان با برخی از محصولات وانیا ما در اینجا برخی از مدل ها را به شما مشتریان عزیز معرفی می نماییم.

قیمت کفش مردانه اسپرت ارزان آف وایت

از جمله کفش های مردانه اسپرت ارزان قیمتی که در وانیا ارائه می شوند و از دیگر سو دارای طراحی های جدید و مشتری پسندی هستند مدل اسپرت مردانه آف وایت می باشد.
این سبک کفش در رنگ های تمام مشکی، مشکی سفید و طوسی سفید ارائه می گردد که این دو رنگ در بین جوانان دارای طرفداران بسیاری می باشد این نوع کفش به جهت استفاده از مواد اولیه مرغوب در مقایسه با قیمتی که دارد جزو کفش های ارزان با کیفیت دسته بندی می شود.

قیمت کفش مردانه اسپرت ارزان
مشخصات کفش آف وایت مردانه
• سایزبندی 41.44
• زیره مواد نو با کیفیت
• رویه بافتی با کیفیت
• سری ده تایی
• قیمت عمده (به روز): 72000 تومان

قیمت کفش زنانه اسپرت ارزان آدیداس

به نظر می رسد سهم تولید کفش های اسپرت و راحتی ارزان زنانه در مقایسه با دیگر سبک ها بالاتر می باشد کفش های اسپرت زنانه ارزان با طراحی های جدید و کیفیت های قابل قبول جزو پرفروش ترین مدل ها به حساب می آیند چرا که قدرت خرید بیشتری را برای مشتریان آنها ایجاد می نماید.
از جمله مدل های کفش زنانه ارزان قیمتی که در وانیا قابل خریداری می باشد مدل کفش آدیداس زنانه می باشد که در رنگ های با زمینه های اصلی مشکی و طوسی با ترکیب رنگ هایی نظیر سبز، آبی، زرد و... تولید می شود.
از جمله مزیتی که این نوع کفش دارا می باشد ضمانت زیره می باشد. زیره این کفش به شکل تزریق مستقیم پیو تولید می شود که بر مقاومت و کیفیت کفش می افزاید. ویژگی های خاص کفش زنانه آدیداس آن را برای استفاده طولانی مدت و انجام پیاده روی بسیار مناسب نموده است.

قیمت کفش زنانه ارزان
مشخصات کفش
• سایز استاندارد 37.40
• سری ده تایی
• زیره پیو تزریق نرم و راحت
• رویه با کیفیت
• قیمت عمده (به روز):82500 تومان
برای دیدن مدل های بیشتر کفش های ارزان قیمت زنانه، مردانه و بچه گانه به همراه قیمت های آنها می توانید به کانال پخش کفش ارزان وانیا مراجعه نمایید.

برچسب :

درباره نویسنده

Admin