فروش عمده کفش طبی ارزان

19 آبان 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

فروش عمده انواع کفش های طبی ارزان زنانه در این مجموعه با نام های مختلفی انجام می شود که در این قسمت قصد داریم مدلی با برند ارس را معرفی نماییم که در دو رنگ سفید و مشکی و در دو سایزبندی ثبت سفارش می شود و دارای کیفیت بالا و زیبایی قابل قبولی است.


کفش های طبی زنانه ارزان از آن دست سبک هایی است که همه زنان می توانند آنها را خریداری نمایند. این کفش ها کمک می نمایند که کمر و پاها در وضعیت درستی قرار بگیرند و بازگشت انرژی و حفظ تعادل بدن با استفاده از آنها بهتر انجام می شود.
کفش های طبی زنانه در مقایسه با دیگر مدل ها از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و اغلب مراحل تولید آنها شبیه سایر کفش ها است و امروزه مدل های صنعتی آنها بیشتر توسط ماشین آلات مدرن ساخته می شود.
کفش های طبی زنانه ارزان که در وانیا ارائه می شود اغلب دارای درجه کیفی بالایی می باشند و در طرح های کلاسیک و مدرن تولید می شوند. بخش اعظمی از تولیدات کفش طبی زنانه در این مرکز متعلق به کارگاه های حرفه ای شهر تبریز است.
کفش طبی ارس دارای اقسام کلاسیک است که در این مرکز رنگ های مشکی و سفید آنها ارائه می شود اما در کل بیشترین رنگ درخواستی رنگ مشکی است که این ویژگی را دارند که استفاده از آنها در محیط های مختلف امکان پذیر می باشد. مدل های سفید رنگ که یشتر توسط پرسنل بیمارستان ها و کلینک ها خریداری می شوند به کفش پرستاری شناخته شده اند.

کفش طبی زنانه ارس
مشخصات کفش طبی زنانه ارس

کفش طبی زنانه ارس دارای تنوع طرح بالایی است و دارای دو سایزبندی معمول 37 تا 41 و سایزبندی مخصوص بزرگ پا یعنی 39 تا 42 است. در واقع مهم ترین ویژگی کفش های طبی این است که افراد با پاهای بزرگ یا مشکل دار می توانند از آن استفاده نمایند.
زیره کفش: جنس زیره کفش های طبی ارس پیو به روش تزریق مستقیم است به همین دلیل نرم و انعطاف پذیر است. تزریق مستقیم یعنی زیره کفش توسط دستگاه زیره پیو به کف کفش متصل می شود و به همین دارای استحکام و طول عمر بالایی است.
رویه و آستری کفش: استفاده از رویه طرح چرم در این کفش آن را در دسته کفش های ارزان قیمت طبی دسته بندی نموده است. در واقع هدف اصلی از رویه چرم در تولید کفش ها کاهش قیمت تمام شده آن و همچنین امکان تولید بیشتر برای اقشار کم درآمد و متوسط جامعه است. آستری این مدل نیز از نوع طرح چرم با کیفیت است.
کفی کفش: از مهم ترین ویژگی کفش های ارس داشتن کفی طبی ماساژوری و قابل تعویض است. کفی ماساژوری از شدت فشار زیره کفش به کف پاها می کاهد و همچنین با انجام ماساژ کف پاها در هنگام راه رفتن خون رسانی و در نتیجه خستگی را کاهش می دهد.
سایز مشخصات: کفش طبی ارس در سری 12 تایی تولید می شود و مرکز اصلی تولید کننده آن نیز تبریز است و به شکل اینترنتی امکان فروش آن برای مشتریان فراهم شده است. قیمت عمده این کفش با توجه به نوسانات اخیر در طول فصل متغیر است که در حال حاضر بین 145 تا 155 قیمت گذاری می شود.

کفش طبی زنانه ارس مشکی

فروش اینترنتی کفش طبی زنانه ارس

کفش طبی ارس و سایر کفش های طبی زنانه در مرکز کفش وانیا به صورت عمده عرضه می گردد و معرفی محصولات به همراه سایر ویژگی ها و قیمت در کانال مربوطه بارگذاری می شود تا خریداران در هنگام خرید با دقت بیشتری خرید خود را انجام دهند.
در کنار کفش های طبی زنانه انواع مدل های کفش طبی مردانه نیز معرفی و عرضه می شود که سعی بر این شده است مدل ها به شکل هفتگی از جدیدترین و بهترین سبک ها عرضه شود.

کانال تلگرام انواع کفش

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا