عمده فروشی کفش پسرانه اسپرت

11 خرداد 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

در عمده فروشی کفش پسرانه انواع مدل اسپرت با سایزبندی متنوع تولید و عرضه می شود و تعداد در کارتن آن بسته به مدل و صلاحدید تولیدی مشخص می شود. مشتریان عزیز با توجه به نیاز و سلیقه شهر و منطقه محل فروشگاه خود می توانند مدل های جذاب و مناسبی را خریداری نمایند.


عمده فروشی کفش پسرانه اسپرت در وانیا سبک های ارائه می نمایند که در طراحی های متنوع ساخت ایران هستند. نحوه طراحی این کفش ها به گونه ای است که می تواند نیاز پسران کوچک و بزرگ به مدل های اسپرت برطرف سازد.
کفش های پسرانه اسپرت از سایزبندی 21 تا 44 را شامل می شوند به عبارتی می توان سایزبندی ها را به دو دسته بچه گانه و پسرانه دسته بندی نمود. امروزه مشتریان از یک عمده فروشی کفش پسرانه اسپرت انتظار دارند مدل هایی را عرضه نمایند که قیمت رقابتی داشته باشند چرا که امروزه بسیاری از خانواده ها توان خرید مدل های گران قیمت را ندارند و ترجیح می دهند که بودجه خود را صرف موارد ضروری تری نمایند.
ما در اینجا به معرفی دو سبک از کفش پسرانه یعنی در سایزبندی پسرانه و مردانه می پردازیم تا شما عزیزان با محصولاتی که در مرکز عمده فروشی وانیا عرضه می شود آشنا شوید.

کفش ونس پسرانه شیک
انواع مدل کفش پسرانه اسپرت در وانیا

• اسکیچرز بافتی بندی
• اسکیچرز بافتی بی بند
• اسپرت دو چسبی
• اسپرت بند دار
• صندل اسپرت چسبی
• صندل اسپرت کشی
• ونس دو چسبی یا سه چسبی

مدل کفش پسرانه اسپرت آدیداس

اسکیچرز بندی مورد اشاره در این قسمت ساخت کارگاه حرفه ای در تهران است که با رنگ بندی ترکیبی جذاب و بسیار متنوعی تولید می شود و ترکیبی چسبی و بندی است. رنگ بندی این کار به نحوی است که قابلیت استفاده پسرانه و دخترانه را دارا است بنابراین خرید این مدل برای فروشگاه شما می تواند بسیار با صرفه باشد.
زیره ضخیم و لژدار این سبک راحتی کار را دو چندان نموده است و ضربات ناشی از زمین و محیط را به خوبی به خود جذب می نماید و مانع از آسیب به کمر و مفاصل پای پسران می شود.
سایزبندی این کار بین 32 تا 35 در کارتن 12 تایی است و شامل کارتن و جعبه مناسب برای حمل راحت است. زمانی که کار با جعبه و کارتن مناسب عرضه می شود در هنگام باربری فشاری به کفش ها وارد نمی شود و همچنین کار فروش را نیز ساده تر می نماید.
جنس زیره: زیره این کار از نوع ایربولینگ با بهترین مواد ایتالیایی است. برخی از زیره های سفید موجود در بازار به شکلی است که بعد از مدتی زرد می شوند و جلو خود را از دست می دهند اما این مدل به سبب استفاده از مواد اولیه با کیفیت در زیره تغییر رنگ نمی دهد.

کفش اسپرت آدیداس چسبی در رنگ بندی

 

مشخصات زیره ایربولینگ (Air blowing)

زیره ایربولینگ از نظر ویژگی هایی که دارد بسیار شبیه به زیره PVC است با این تفاوت که نسبت به آن وزن کمتری دارد. نحوه تزریق این کفش نیز متفاوت و همراه با باد است. این زیره در طرح بندی هایی بسیار متفاوتی قابلیت تولید دارد یعنی به راحتی در قالب به شکل های مختلف درمیاد.
امروزه از این نوع زیره کمتر تولیدکننده ای استفاده می نماید و علت آن کم بودن تعداد تولیدکنندگان این زیره در بازار و از دیگر سو گران بودن قیمت آن است. این کار از اصطکاک نسبتا مناسبی نیز برخوردار است.

مدل اسپرت پسرانه رسا

این مدل کفش اسپرت پسرانه با سایزبندی 40 تا 45 عرضه می شود. این کار از تولیدات شهر تبریز با تنوع رنگ بندی است. رویه کار از نوع طرح چرم یعنی چرم مصنوعی است.
رویه کار بسیار شبیه به چرم طبیعی است که دارای لایه از پلیمر است که سبب شده است که قیمت کفش کاهش پیدا کند اما در عوض استحکام و مقاومت رویه را افزایش داده است. رویه اینکار به دلیل چرم مصنوعی ضدآب است و ضخامت و استحکام کشی مناسبی را نیز دارا است.
زیره کفش اسپرت پسرانه رسا از نوع پیو است و به دلیل چگالی پایین که دارد کم وزن است و از دیگر سو ضدسایش و انعطاف پذیر بوده و به راحتی دچار شکستگی نمی شود از دیگر سو دوردوخت بودن آن مقاومت کفش را افزایش داده است و مانع از جدا شدن زیره از کف کفش در طول زمان می شود چرا که پیو امکان چسبندگی کمی به کف کفش دارد و بهترین حالت برای وصل نمودن آن به کفش دوردوخت کردن یا تزریق به شیوه مستقیم است.

کفش اسپرت پسرانه رسا در رنگ بندی
کفش پسرانه رسا به جهت رویه چرم مصنوعی و زیره پیو از مقاومت و درنتیجه طول عمر بالایی برخورد است و شما می توانید آن را به عنوان یک کفش زیبا و مناسب به مشتریان خود معرفی نمایید.
نکته: به دلیل فراوان بودن کارخانه جات تولیدی زیره پیو و فراوانی آن در بازار و از دیگر سو وزن پایین و نرم بودن کافی این زیره پرکاربردترین در تولید کفش های با کیفیت در کشور است.


خرید انواع کفش اسپرت از عمده فروشی وانیا

خرید از عمده فروشی کفش پسرانه اسپرت می تواند مزایای مختلفی برای مشتریان داشته باشند از جمله اینکه شما می توانید مدل های متنوع چندین تولیدی را یکجا خریداری نمایید و تنها با یک شخص طرف حساب شوید.
از دیگر سو به دلیل نیاز به عدم حضور در مرکز فروش در زمان و هزینه های خود صرفه جویی می نمایید. این مرکز سعی می نماید مدل های کفش اسپرت پسرانه را با مناسب ترین قیمت و کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه دهد تا با فروش آن بتوانید مزایای رقابتی خوبی نسبت به رقبای خود کسب نمایید.
نحوه خرید کفش های اسپرت پسرانه و مردانه از وانیا به شکل اینترنتی و از طریق عضویت در کانال عمده فروشی کفش وانیا برای شما فراهم شده است.

لینک کانال تلگرام
کانال عمده فروشی کفش اسپرت ارزان

پرفروش ترین و پرتیراژترین مدل های کفش ارزان در عمده فروشی کفش وانیا مدل های اسپرت در اقسام پسرانه و دخترانه هستند که با توجه به فصل در اقسام مختلفی تولید می شوند.
انواع کفش های اسپرت پسرانه در فصل گرما رویه های نازک تری دارند و یا به صورت صندل و روباز تولید می شند و مدل های اسپرت در فصل سرما اغلب ساقدار هستند و یا دارای ضخامت بیشتری هستند و کاملا رویه پاها را می پوشانند تا پاها از گزند سرما و آب برف و باران به خوبی حفظ شود.
در کانال عمده فروشی کفش وانیا انواع سبک های اسپرت ارزان با تنوع مناسبی در هفته بارگذاری می شوند. فروش مدل های ارزان اسپرت قدرت خرید را برای اغلب اقشار جامعه فراهم می کند و آنها می توانند سبک های دلخواه خود را به راحتی خریداری نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا