فروشگاه عمده فروشی کفش اسپرت تهران

09 آبان 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های اسپرت تهران بخش مهمی از بازار کفش های ایران را به خود اختصاص داده اند. مشتریان برای دسترسی سریع تر به اقسام متنوعی از آنها می توانند با فروشگاه عمده فروشی وانیا در ارتباط باشند.


کفش های اسپرت تهران هم از نظر کمی و هم کیفی سرآمد کفش های بسیاری از شهرهای ایران هستند همه روزه مدل های بسیار متنوعی از انواع کفش اسپرت زنانه، مردانه و بچه گانه تولید و روانه بازارهای مختلف کشور می شوند.
اغلب کفش های اسپرت شیک و جذابی که در تهران تولید می شوند با الگوبرداری از طرح های مطرح دنیا هستند که در مواردی می تواند از نظر کیفی شبیه به مدل های اورجینال خود باشند.

photo ۲۰۲۲ ۰۹ ۰۴ ۰۱ ۵۹ ۲۲
فروشگاه اینترنتی کفش اسپرت تهران

فروشگاه های اینترنتی کفش اسپرت فرصتی را برای خریداران خود فراهم می نمایند که بتوانند در کمترین زمان انواع و اقسام از کفش های اسپرت را به شکل یکجا از طریق سایت و یا کانال مشاهده نمایند و به مقایسه سریع قیمت ها بپردازند.
در دسترس بودن مدل های بسیار متنوع در یک مرک زخرید و همچنین اطلاع به روز از مدل های روز و قیمت های به روز فرصت بسیار مغتنمی را برای خریداران فراهم می نماید تا بتوانند در رقابت با رقبای خود که به شکل سنتی فعالیت نمایند و در کمترین زمان موفقیت های خوبی را در فروش محصولات خود بدست آورند و با اطلاع از نیازها و سلایق روز جامعه مدل های جذاب و متناسبی را برای آنها عرضه نمایند..

مدل کفش اسپرت زمستانی

با فرا رسیدن فصل سرما مدل های اسپرت نیز رنگ روی زمستانی به خود می گیرند و کیفیت ها و زیره های آنها متفاوت تر می شود. اغلب کفش های زمستانی اسپرت به شکل ساق دار طراحی می شوند که در مواردی بر اساس همان طرح قدیمی خود با تفاوت داشتن یک ساق تولید می شوند.
زیره این کفش ها به گونه ای می باشد که مانع از لیزخوردگی بر روی سطح یخ زده می شود و همچنین گرما را به خوبی در داخل کفش محبوس می نمایند و بهترین های آنها به شکلی است که مانع از عرق کردن و افزایش رطوبت پاها می گردد.

اسپرت تهران عمده
فروشگاه کفش اسپرت شیک و ارزان

در جامع ترین فروشگاه های کفش اسپرت به راحتی می توان انواع سبک ها را به نرخ ارزان و کیفیت قابل قبولی خریداری نمود. هدف از تولید کفش های اسپرت جهت راحتی بیشتر پاها و استفاده در اغلب ساعات روز است از این رو در طراحی و تولید آنها حساسیت بیشتری به خرج گرفته می شود و لازم است در ساخت آنها از پارامتری های ویژه ای پیروی شود.
کفش های اسپرت دارای جایگاه ویژه ای در بین افراد جامعه است چرا که آنها می توانند در تمام روز از آنها استفاده نمایند و از دیگر سو سلامتی پاهای خود را تضمین نمایند و از خستگی های ناشی از پیاده روی های مختلف روزانه بکاهند.

ویژگی های کفش اسپرت مناسب

در تولید کفش های اسپرت باید از پاشنه و زیره ای استفاده شود که به خوبی بتواند ضربات مختلف داخلی و بیرونی را به نواحی مختلف پا بگیرد و از انعطاف پذیری کافی برخوردار باشد. از جمله زیره های مناسب می توان به زیره ای با تزریق پی یو اشاره کرد که علاوه بر داشتن وزن کم دارای مقاومت بسیار خوبی است و نرم و منعطف بوده و نوعی عایق حرارتی به شمار می آید
از دیگر سو لایه داخلی یک کفش اسپرت مناسب باید به شکلی باشد که پاها در آن احساس آرامش داشته باشد و به خوبی قوس پا را پر کند به عبارتی دارای کفی طبی و نرمی باشد.
مناسب ترین رویه و آستری برای چنین کفش هایی رویه و آستری چرم طبیعی است البته در مواردی ترکیب چرم طبیعی و مصنوعی و یا مصنوعی به کار می رود که مدل های ارزان تر آنها از رویه مصنوعی استفاده می نمایند که نوع اعلا آنها می تواند گزینه مناسب تری به شمار آید.

photo ۲۰۲۲ ۱۰ ۲۸ ۲۱ ۳۲ ۲۵

کفش اسپرت ارزان

همان طور که بیان شد هدف تولید کفش های اسپرت راحتی بیشتر پاها در طول روز و تضمین سلامتی آنها است از این رو نباید تنها معیار ارزان بودن را برای انتخاب آنها در نظر داشت و سلامتی را فدای قیمت پایین تر نمود و متحمل هزینه های بیشتری در آینده گردید.
قیمت ارزان در کنار کیفیت قابل قبول و طراحی استاندارد می تواند یک جفت کفش پسرانه را به یک جفت کفش مناسب تبدیل نماید. خرید کفش های ارزان استاندارد تنها از فروشگاه های معتبر که بی واسطه محصولات خود را در اختیار خریداران قرار می دهند می توانند میسر گردد.

فروش اینترنتی انواع کفش مردانه و زنانه اسپرت

کفش های مردانه اسپرت امروزه در اولویت اول مردان و زنان در بین دیگر پای افزارها قرار دارد و از جمله سبک های پر فروش سایت های اینترنتی به شمار می آیند.در اولویت قرار گرفتن راحتی و سلامتی پاها سبب شده است که کفش های اسپرت برای مردان و زنان از اهمیت بالایی برخوردار باشد و در بسیاری از موقعیت ها مورد استفاده قرار بگیرند.
کفش های اسپرت برای زمان هایی که نیاز است که پا مدت زمان زیادی در کفش قرار گیرد و یا مسافت های طولانی با آن طی شود بهترین گزینه است و می تواند مانع از خستگی سریع پاها گردد.
استفاده از فروش اینترنتی امکان حذف واسطه ها و دسترسی مستقیم به انواع کفش مردانه اسپرت با قیمت های رقابتی را برای خریداران عمده آنها فراهم نموده است.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا