خرید عمده انواع کفش مردانه تابستانی

11 فروردين 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +


موقع رسیدن فصل گرما بازار پر می شود از انواع کفش تابستانی مردانه و زنانه برای سلایق و سبک های مختلف از این رو بسیاری از خریداران به هنگام مراجعه به یک مرکز عمده انتظار عرضه متنوع ترین طراحی ها را دارند.


کفش های تابستانی مردانه به دلیل سبکی و راحتی که در پوشیدن دارن بسیار مورد توجه مردان در روزهای گرم سال می باشد. این کفش ها در اقسام مدل های چرم و غیر چرمی با انواع رویه ها و زیره ها تولید می شوند که هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارا می باشند. این کفش ها در مراکز خرید عمده به سبب استقبال بالایی که در روزهای گرم سال دارند با فروش قابل توجهی روبرو می شوند.

خرید کفش مردانه تابستانی
خرید انواع کفش مردانه تابستانی

کفش مردانه صندل
کفش مردانه تابستانی منفذ دار
کفش اسپرت مردانه
کفش راحتی مردانه
به عبارتی در فصل تابستان سبک های بسیاری می توان یافت که معمول ترین و مشهورترین آنها مدل های صندل می باشند اما با این حال عده ای هستند که کفش های دیگری را برای این فصل ترجیح می دهند از این رو تولید کنندگان کفش هایی را برای این قشر تولید می نمایند که منافذ بیشتری داشته و دارای وزن کمتری باشند.
کفش اسپرتی که به عنوان کفش تابستانی تولید می شود از نظر زیره و رویه با کفش اسپرتی که در فصل زمستان تولید می شوند فرق بسیاری دارا هستند به عنوان مثال مدل های بافتی کفش اسپرت تابستانی دارای رویه های نازک تری هستند و هوا در داخل کفش جریان بیشتری دارد تا پاها در فصل گرما کمتر دچار گرمازدگی شود.

خرید کفش مردانه تابستانی
ویژگی کفش های مردانه تابستانی

کفش های مردانه تابستانی برای خود مزایا و معایب مختلفی را دارا می باشند که مهم ترین مزایای آنها خنک نگه داشتن پاها و مانع شدن از عرق کردن می باشد به عبارتی در این کفش ها هوا به خوبی در جریان می باشد و مانع از ایجاد بیماری های قارچی و پوستی می شود.
بهترین و با دوام ترین جنس برای کفش های مردانه تابستانی چرم می باشد که هم به خوبی عرق پاها را جذب می نماید و هم از راحتی و نرمی خاصی برخوردار می باشند.
اما در کل این کفش ها برای خود معایب مختلفی را دارا می باشند از جمله اینکه به خوبی نمی توانند پاها را در برابر ضربات حفظ کنند و زودتر از دیگر کفش ها خراب می شوند و گردو خاک به راحتی وارد کفش ها می شود. این معایب در کفش های صندل ببیشتر از سبک های دیگر مشهود می باشد.

خرید کفش مردانه تابستانی
خرید عمده کفش مردانه تابستانی

راه ها و مکان های مختلفی برای خرید عمده کفش های تابستانی پیش روی مشتریان قرار دارد از جمله مراجعه حضوری به تولیدی ها و بنکداران می باشد و روشی که این روزها بازار خوبی بدست آورده و خریداران با استفاده از آنها سرعت عمل بیشتری دارند استفاده از مرکز خرید عمده ای می باشد که به شکل اینترنتی به فعالیت می پردازد.
تولید کنندگان به دلیل داشتن قالب های محدود در تولید همواره نمی توانند تمام نیازهای خریداران را مرتفع سازند از این رو مشتریان برای یافتن سبک های مد نظر خود باید به تولید کنندگان بسیاری مراجعه نمایند تا بتوانند اقسامی که مد نظر آنها می شود را بیابند که این کار برای همه افراد امکان پذیر نمی باشد.
فروشندگان آنلاین به دلیل نداشتن محدودیت مکانی این توانایی را دارند انواع کفش مردانه و زنانه را در سبک های جدید و به روز در هر هفته به مشتریان خود معرفی نمایند و آنها به راحتی و در کمترین زمان به سفارش موارد مد نظر خود اقدام نمایند.

خرید کفش مردانه تابستانی

کانال تلگرام کفش عمده مردانه تابستانی

کانال تلگرام به دلیل داشتن مزایای نظیر دسترسی سریع، قابل نصب بودن بر روی گوشی ها، نداشتن محدودیت در عرضه و معرفی بی نهایت مدل مورد استقبال بسیاری از مشتریان در ایران قرار گرفته است.
با استفاده از این مجرا کافی است که مشتریان به بررسی مدل ها بپردازند و با وسواس و دقت بیشتری به انتخاب اقدام نمایند و با مقایسه قیمت ها به انتخاب موارد مورد نیاز خود اقدام نمایند. وانیا نیز بدین منظور کانال های مخصوصی را تدارک دیده است و با فرا رسیدن فصل گرما به معرفی انواع کفش های تابستانی مردانه و زنانه می پردازد

خرید عمده کفش مردانه تابستانی

فروش کفش های تابستانی مردانه که اغلب به شکل صندل یا با رویه کاملا تنفس پذیر و خنک کننده است در مرکز پخش کفش وانیا به صورت عمده صورت می پذیرد و با طراحی های بسیار متفاوتی در فصل بهار آغاز می شود.
فروشندگان برای اینکه بتوانند انبار محصولات خود را سریع تر تکمیل نمایند و از بازار فروش رقابت جا نمانند پیش از فصل تابستان و از ماه فرودین اقدام به خرید می نمایند.
کفش ها بسته به نوع کاری که دارند به شکل 12 جفتی یا 10 جفتی ارائه می گردد. بهترین نوع جنس برای این قبیل کفش ها چرم طبیعی است که سبب می شود که پاها از عرق کردن محفوظ بماند.
خرید عمده کفش های مردانه تابستانی از سراسر کشور با مناسب ترین قیمت امکان پذیر است مدل های تابستانی با رویه های لیزری یا باز به شکل رکابدار و بدون رکاب تولید و عرضه می شوند. تولیدات این مرکز از کارگاه های حرفه ای در تبریز، تهران و مشهد است که این سطح از تنوع در تولیدات قدرت انتخاب مشتریان را بالا می برد و برای آنها در انتخاب مدل مد نظر خود امکان مقایسه بیشتری فراهم می شود.

.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا