فروش عمده کفش صندل مردانه

05 ارديبهشت 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

فروش کفش صندل های مردانه به قیمت عمده در سبک ها و کیفیت های مختلف از جمله اقسامی است قبل از رسیدن ایام گرما در این مرکز به مشتریان سراسر کشور ارائه می شود


کفش صندل های مردانه به دلیل داشتن انواع کیفیت با قیمت های عمده متفاوتی در بازار یافت می شود و خریدار ممکن است در خرید یک کفش با کیفیت با مشکل روبرو شود که در این حالت بهترین راه حل همکاری با فروشندگان معتبر است.
دغدغه بسیاری از خریداران همکاری با مراکزی است که در عین ارائه جنس های با کیفیت ، دارای قیمت های مناسبی بوده و در عین حال دارای از تنوع کافی برخوردار باشد.
وجود تنوع کافی در جنس ها این امکان را به خریدار می دهد که بتواند مدل های بیشتری از آنها را به شکل یکجا خریداری نموده و به عبارتی پراکنده کاری نکند.

فروش کفش مردانه صندل

فروش عمده انواع کفش صندل مردانه

صندل مردانه راحتی
صندل مردانه اسپرت
صندل مردانه بدون بند

جنس های کفش ها می تواند از چرم طبیعی، مصنوعی، پشت چرمی هورس یا گاوی تولید می شوند اما مدل چرم طبیعی به دلیل سازگاری بیشتر با پوست و محیط زیست سالم ترین نوع جنس برای صندل های مردانه است.

خرید عمده صندل مردانه جدید

کفش صندل های مردانه راحتی یا اسپرت به دلیل استفاده های فراوان در محل های کار و استفاده های روزمره فروش بسیار بالایی را دارا هستندو
این روزها مدل های جالب تری از آنها عرضه شده است که بسیار جوان پسند هستند و در سبک های نظیر کلارک، سوراخ دار، لیزری و... ارائه می شوند.
این مدل ها معمولا بنددار، کشی یا چسبی هستند که هر شخصی بر اساس راحتی و نیازی که دارد مدلی از آنها را انتخاب می نماید.

فروش کفش مردانه صندل

بهترین کفش صندل مردانه

بهترین کفش صندل های مردانه از راحتی بسیار خوبی برخوردارند و از دیگر سو دارای دوام و طول عمر بالایی هستند و پاهای فرد در هنگام استفاده از آنها به راحتی عرق نمی کند.
یک تولید کننده برای اینکه بتواند چنین صندل هایی را تولید نماید معمولا از جنس چرم طبیعی استفاده می نماید جنس چرم در آستری و رویه سبب می شود که پاهای فرد در مقایسه با دیگر کفش ها خنک تر بماند و فرد آرامش بیشتری در استفاده از آنها داشته باشد.
کف طبی در استفاده از این صندل ها از خستگی پاها بسیار می کاهد و در نتیجه به فرد امکان استفاده بیشتری از آنها را در طول روز می دهد. کف های طبی خارپاشنه ای نیز از دیگر صندل های راحتی طبی به حساب می آیند.

فروش کفش مردانه صندل

فروشگاه کفش صندل تابستانی راحتی مردانه

مهم ترین ویژگی کفش های صندل تابستانی مردانه که در یک فروشگاه عرضه می شود راحتی و نرم بودن آنها و داشتن قیمت مناسب است..

کفش های تابستانی راحتی مردانه دارای طراحی ها و سبک های مختلفی هستند و بیشترین فروش آنها در فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد هوا است که این بیشتر مربوط به صندل های رکابدار است که در اغلب موارد برای بیرون از منزل طراحی شده اند.
مدل هایی که بدون رکاب و ساده می باشند به دلیل اینکه در محیط بسته نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند در تمام فصل ها فروش خوبی را دارا می باشند و گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های کاری و در کل مکان هایی است که نیاز است ساعات ها پاها در داخل کفش ها بماند.

مهم ترین ویژگی که کفش های صندل مردانه باید داشته باشند راحت بودن آنها است چرا که بسیاری از افراد برای فرار از گرما و فضای بسته کفش ها به استفاده از صندل ها رو می آورند.
کفش مردانه تابستانی عمده

فروش کفش صندل مردانه ارزان

کفش های صندل های مردانه ارزان از جمله پرفروش ترین های صندل در مقایسه با مدل هایی نظیر جنس های چرم هستند و علت آن پایین بودن قدرت خرید بسیای از اقشار جامعه از خرید مدل های قیمت بالا است.
این کفش ها معمولا دارای زیره های نظیر پلیمر، مواد نو و رویه های چرم مصنوعی هستند. مدل هایی باکیفیت تر آنها دارای زیره های سبک تری نظیر پیو هستند که برای بسیاری که به دنبال مدل های مرغوب تر قیمت مناسب تر هستند گزینه بسیار مناسبی است.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا