قیمت انواع کفش مردانه صندل

04 خرداد 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

لیست قیمت انواع کفش مردانه صندل در سبک ها و کیفیت های گوناگون از طریق کانال در اختیار خریداران عزیز قرار می گیرد و سفارش آنها به دلیل امکان ثبت آنلاین در کمترین زمان ممکن قابل انجام است.


تامین کنندگان زیادی در زمینه کفش صندل های مردانه در ایران وجود دارند که در این بین شهرهای نظیر تهران و تبریز دارای فعالیت بیشتری می باشند و مشتریان بسیاری برای تامین اجناس فروشگاه خود به این شهرها مراجعه می نمایند.
بازار کفش صندل های مردانه قبل از شروع کامل روزهای گرم سال رونق می گردد و فروش آنها تا شهریور ماه ادامه پیدا می کند. البته نوعی از صندل ها هستند که به دلیل استفاده در ایام مختلف سال در هر زمانی قابل خرید می باشند.
این روزها مردم به دنبال اجناسی می باشند که کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب داشته باشد و افراد کمتری به دنبال مدل های لوکس و گران قیمت می باشند.

انواع کفش صندل مردانه

معرفی انواع کفش صندل مردانه

کفش های صندل مردانه را می توان بر حسب جنس، نوع بسته شدن ، سبک و برند طبقه نمود که در این میان مدل های تولید تبریز به جهت داشتن دوخت و کیفیت بالا از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند
بر حسب جنس می توان آنها را به اقسام چرم مصنوعی، چرم طبیعی، نبوک، هورس و.. طبقه بندی نمود و بر حسب بسته شدن به انواع رکابدار، چسبی، بدون رکاب، و... دسته بندی می شوند.
نوع سبک و کاربرد آنها شامل انواع کلاسیک، راحتی، طبی و انگشتی می باشد.
تنوع در طراحی صندل های مردانه در مقایسه با صندل های زنانه بسیار کم می باشد اما در عوض بیشتر مدل هایی که در این زمینه تولید می شوند .

انواع کفش صندل مردانه

قیمت عمده انواع کفش صندل مردانه

موارد بسیاری بر قیمت تمام شده صندل های مردانه تاثیر گذار می باشد از جمله مهم ترین آنها جنس رویه و زیره آنها می باشند و همچنین هر چه مراحل کار تولید آنها بیشتر قیمت های آنها افزایش می یابد.
در ایران بیشتر صندل های مردانه با کیفیت با زیره پیو و رویه چرم طبیعی تولید می شوند که دارای بالاترین قیمت می باشد. مدل هایی از آنها که دارای آستری غیر چرم می باشند از قیمت های پایین تری در مقایسه با سبک هایی با آستری چرم برخوردار می باشند.
به دلیل اینکه قیمت ها در هر ماه و هر سال تغییرات بسیاری دارند از این رو اعلام یک قیمت ثابت در این بخش از مقاله کمی مشکل می باشد از این رو برای دریافت آخرین قیمت ها مشتریان می توانند در کانال مربوطه این مرکز با نام کفش تبریز وانیا عضو شوند.

انواع کفش صندل مردانه

خرید اینترنتی کفش صندل مردانه

استفاده از کانال برای خرید اینترنتی کفش صندل های مردانه راهی سریع تر و راحتتری برای مشتریان می باشد و استقبال بسیاری از آن صورت گرفته است.
از این رو این مرکز برای راحتی مشتریان خود از کانال تلگرام به منظور معرفی محصولات خود استفاده می نماید خریداران در صورت تمایل می توانند از طریق پیام رسان های دیگری نیز با این مرکز در ارتباط باشند.
سفارش تنها با انتخاب مدل ها و فاکتور نمودن آنها ثبت شده و در مدت زمان مقرری به محصل درخواستی از طریق باربری ارسال می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا