قیمت کفش مردانه چرم طبیعی

21 خرداد 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های چرم طبیعی با کیفیت های بالا و طراحی های زیبا و چشم نواز مورد نیاز افرادی است که همواره به دنبال کفش های اصیل و استاندارد می باشند. دسترسی به لیست قیمت عمده فروشی این کفش ها با عضویت در کانال مربوطه در هر زمان امکان پذیر است.


این روزها تولید کنندگان بسیاری هستند که در زمینه کفش های مردانه چرم کار می کنند اما بر اساس یک ضرب المثل معروف هر گردی که گردو نمیشه!
کسانی که به دنبال کفش های چرم طبیعی اصل می باشند می دانند یکی از جایگاه های اصلی آنها شهر تبریز مهد استادکاران ماهر و مجربی است که سال ها است این هنر خانوادگی را نسل به نسل برای مردمان خود به یادگار گذاشته اند.
با ورود دستگاه ها و تکنولوژی های مدرن به این عرصه اغلب کفش های تمام دستدوز جای خود را به مدل های نیمه دستدوز صنعتی داده اند که این امر برای مصرف کنندگان دارای مزایای مختلفی می باشد که مهم ترین آنها کاهش قیمت تمام شده این قبیل کفش ها می باشد.

کفش چرم مردانه طبیعی

قیمت عمده کفش مردانه چرم طبی

قیمت های عمده کفش های چرم ممکن است که هر چند وقت یکبار دارای تغییراتی باشد که این امر نوشتن یک قیمت مصوب را در هر قسمت مقاله در سایت برای ما دچار مشکل می نماید بدین منظور برای دسترسی به لیست قیمت های به روز کفش مردانه چرم بهترین راه حل مراجعه به کانال کفش چرم تبریز وانیا می باشد.
از جمله مدل های جدید و بسیار خاص و با کیفیت مدل طبی به نام ارنست می باشد که دارای طراحی ساده و در عین حال شیک و زیبا می باشد.
علاوه بر رویه آستری و کفی کفش نیز از چرم طبیعی می باشد و دارای زیره پیو تزریق مستقیم است که سبب می شود که کفش بسیار منعطف و نرم شود..
این قبیل کفش به دلیل داشتن پنجه پهن برای پاهای انحراف دار گزینه مناسبی می باشد و فرد ساعت های طولانی تری را می تواند با آن سرپا باشد و مسیرهای بیشتری را با خستگی بسیار کمتر طی نماید.

قیمت کفش چرم مردانه

خرید کفش مردانه چرمی تابستانی

می توان گفت چرم بودن کفش های تابستانی یکی از مزایای بسیار مهم این قبیل کفش ها می باشد چرا که پاها در روزهای گرم بسیار عرق می نماید و از این رو نیاز به کفشی است که پاها را خنک نگه داشته و از عرق نمودن آنها خوداری نماید.
از جمله این مدل ها سبک های صندل روباز یا نیمه باز و یا سوراخ دار هست که هر کدام از آنها مشتریان خاص خود را دارند. مدل های منفذدار به دلیل اینکه بیشتر حالت کفش را دارند و از پاها در برابر ضربات بیشتر از صندل ها محافظت می نمایند گزینه مناسب تری برای کسانی می باشند که می خواهند کفش های استاندارد تابستانی به پا داشته باشند.

قیمت کفش چرم مردانه

کانال تلگرام کفش چرم مردانه

کفش های چرم مردانه طبیعی در سبک ها و مدل های مختلف با کیفیت های مرغوب از جمله مواردی است که این مرکز به شکل اختصاصی به عرضه آنها می پردازد.
متفاوت بودن مشتریان کفش های چرم این مجموعه را بر آن داشته است که کانال تلگرام دیگری را جدا از کانال اصلی برای رفاه حال مشتریان خود راه اندازی نمایند که کار بررسی و انتخاب را برای آنها سریع تر و راحتتر نماید.
برای عضویت در کانال کفش چرم وانیا می توانید بر روی لینک کانال کفش چرم وانیا کلیک نموده و وارد شوید که این امر امکان اطلاع رسانی جدیدترین مدل ها را راحتتر و سریع تر می نماید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا