کانال پخش کفش مردانه چرم

17 مرداد 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

در کانال پخش کفش چرم مشتریان می توانند تصاویر انواع تولیدات مردانه را به همراه قیمت های آنها ملاحظه و بررسی نمایند و به شکل آنلاین و از راه دور ثبت سفارش آنها را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام دهند.


مردانی که به فکر سلامتی و راحتی پاهای خود هستند و همیشه به دنبال با کیفیت ترین محصولات می باشند بدیهی است که باید کفش های خود را از بین اقسام چرم انجام دهند.
در واقع کفش چرم علاوه بر کیفیت خوبی که دارد پرستیژ بالایی نیز دارد و می تواند معرف وضع درآمدی و سلایق و سبک تفکر آنها باشد.
کفش های چرم  در ایران در هر سبک و سیاقی تولید می شوند اما در این بین برخی از آنها دارای کارایی بیشتری می باشند و شهرت جهانی دارا می باشند که در زیر به معرفی مشهورترین آنها می پردازیم.

کانال کفش مردانه چرم

آشنایی با انواع کفش مردانه چرم

کفش آکسفورد: کفش رسمی با رویه ساده و بند دار که برای پوشش های رسمی طراحی شده است که زادگاه آن ایرلند و اسکاتلند می باشد این کفش در زمره مدل های کفش کلاسیک قرار می گیرد.
کفش بروژ: کفش بروژ همان کفش آکسفورد است با این تفاوت که بر روی آن طراحی ها و تزئینات مختلفی کار شده است.
کفش دربی: شبیه همان آکسفورد می باشد با این تفاوت که قسمت وصله بند ها یا همان ابرو کفش جدا و آزادانه کار شده است و از مدل های آکسفورد رسمیت کمتری دارد.
کفش سگک دار: این کفش را می توان جزو کفش های نیمه رسمی یا کمتر رسمی به شمار آورد که با روی آن به جای بند یک یا دو سگک کار شده است.
کفش کالج: کفش های کالج به انگلیسی کفش لوفر نیز می نماید در ایران به مدل های مختلفی نظیر قایقی و موکازین نیز کفش کالج می گویند اما آنها در کشورهای دیگر با نام های مخصوص به خود معرفی می شوند.
مدل های موکازین شبیه به کالج هستند اما در رویه آنها یک تکه چرم اضافه کار شده است و در مدل های قایقی نیز در کنار و و روی کفش ها از بند استفاده می شود و برای روزهای گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند.
از دیگر کفش های معروف مردانه که در ایران می توان مدل های مختلفی از آنها را یافت سبک های سرکلاهی، اسنیکر، صندل و انواع مدل های بوت و نیم بوت می باشد که در یک کانال پخش کفش مردانه چرم می توان سبک هایی از آنها را مشاهده نمود.

کانال کفش مردانه چرم

تولید کفش مردانه چرم تبریز

هر کفشی کاربرد و جایگاه مخصوص به خود را دارد و از این رو باید در موقعیت مخصوص به خود استفاده شود از این رو در ایران به ویژه در تبریز نیز برای موقعیت های مختلف کفش هایی متفاوتی از اقسام چرم مردانه برای مراسماتی نظیر عروسی، جلسه های کاری مهم، محیط های کاری و تجاری، دانشگاه، کارهای روزمره، پیاده روی، کارگری و... تولید می شوند.
وجود استادکاران و تولید کنندگان توانا و با تجربه سبب شده است که هر ساله انواع مدل های مختلفی از انواع کفش مردانه چرم راهی بازارهای داخلی و خارجی در گستره وسیعی شود به طوری که بتوانند در هر سال بالاترین جایگاه را در زمینه تولید و فروش انواع کفش چرم از آن خود نماید.

کانال کفش مردانه چرم

کانال کفش مردانه چرم

برای اینکه مشتریان انواع کفش مردانه چرم را از طریق کانال خریداری نمایند نیاز است که در کانال پخش کفش وانیا عضو گردند در این کانال مدل هایی از کفش های مرغوب و با کیفیت در کاربرهای مختلف گذاشته می شود.
بدیهی است که هر چقدر کفش کیفیت بالایی داشته باشد و در اجزای مختلف آنها از چرم بیشتری استفاده گردد به همان اندازه قیمت آن بالاتر می رود اما تجربه نشان داده است که کفش های تمام چرم نیمه دست دوز زیره تزریق به دلیل اینکه سال ها می توانند مورد استفاده قرار گیرند می توانند جای چند جفت کفش را در سال پر نمایند و بدین ترتیب برای خریداران آنها از نظر اقتصادی با صرفه باشند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا