قیمت کفش مردانه چرم جدید تبریز

01 آبان 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

محبوبیت و جذابیت کفش های مردانه چرم تبریز سبب شده است که بسیاری از افراد صرف نظر از قیمت های تولیدات این شهر و با اعتماد بر کیفیتی که دارند در اغلب موارد آنها را انتخاب نمایند.


خرید کفش مردانه از تبریز برای بسیاری از افرادی که به دنبال مدل های خاص و با کیفیتی می باشند تجربه شیرینی می باشد کفش های مردانه تبریز با وجود تنوع و طراحی های ویژه ای که دارند این امکان را به افراد می دهند که بتواند مدلی را بر اساس سلیقه خود و به راحتی انتخاب نمایند.
به جهت بالا بودن کیفیت تولیدات کفش تبریز طبیعی است که آنها از قیمت بالاتری در مقایسه با مدل های معمول بازار برخوردار باشند بر خلاف تصور بسیای از افراد، گران خرید یک جنس خوب به جهت اینکه امکان استفاده از آن را برای سال ها فراهم می نماید می توان ارزان و مقرون به صرفه باشد.
برای یافتن و اطلاع یافتن از مدل های جدید کفش های مردانه تبریز از جمله راه های خوب ارتباط با یک مرکز خرید اینترنتی می باشد که همواره مشتریان خود را در جریان آخرین محصولات به همراه قیمت ها آنها قرار می دهد.

 

قیمت کفش مردانه چرم
قیمت عمده کفش مردانه چرم راحتی

در مواردی به ویژه برای سبک های راحتی و طبی زیبایی و طراحی کار در اولویت تولید کننده نمی باشد و او به آنچه که اهمیت می دهد راحتی و ایمنی کفش ها می باشد.
از این جهت کفش های راحتی در مقایسه با کفش های مجلسی تبریز از زیبایی کمتری برخوردار می باشند اما با این حال بسیاری از تولید کنندگان سعی می نمایند که تا جایی که امکان دارند آنها را با قالب های زیبا و بهتری ارائه نمایند.
یکی از بهترین کفش های چرم راحتی که انتخاب آن می تواند سال های سال فرد را از خرید کفش دیگری بی نیاز سازد سبک کلارک فرزین می باشد ساختار این کفش به گونه ای می باشد که می تواند در تمام فصول سال مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت کفش مردانه چرم

مشخصات کفش کلارک
رویه: چرم فلوتر طبیعی
زیره: پیو تزریق مستقیم
کف طبی و نرم
آستر و کفی چرم طبیعی
در سه رنگ مشکی قهوه ای عسلی
قیمت: 172000 تومان

قیمت عمده کفش چرم مجلسی تبریز

کفش های چرم مجلسی تبریز جایگاه بسیاری ویژه ای در بین کفش های چرم مردانه در ایران و حتی کشورهای همسایه و اروپایی دارند با توجه به شرایط ارزی در ایران کفش های چرم مردانه برای تاجران خارجی دارای مناسب ترین قیمت ها می باشند.
قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالای کفش های چرم تبریز این کفش ها را به عنوان بهترین گزینه برای خریداران خارجی تبدیل نموده است.
از جمله کفش های چرم مجلسی این مرکز با نام هشتک اسکاپ می باشد و می تواند برای پوشش های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت کفش مردانه چرم
مشخصات کفش اسکاپ

رویه چرم طبیعی مرغوب
زیره پیو تزریق
آستار و کفی کار چرم طبیعی
شیوه بسته شدن بندی
قیمت عمده 162000 تومان
این سبک از کار در رنگ های مشکی و قهوه ای

کانال کفش چرم مردانه تبریز

برای دیدن مدل های بیشتر از کفش های چرم مردانه شما مشتریان عزیز می توانید عضو کانال کفش چرم شوید و مدل های جدید و بیشتری از سبک های چرم را در هر ماه از سال مشاهده نمایید تمام تلاش این مرکز بر این است که به شکل هفتگی محصولات خود را در کانال به روزرسانی نماید.
علاوه بر مدل های مردانه چرم مدل های خاص و زیبایی از اقسام زنانه با ضمانت های شش ماهه در کانال ارائه می شود که اغلب آنها تمام چرم با زیره پیو و تزریق مستقیم می باشند.
استفاده از خدمات کانال این مزیت را دارد که خریداران در هر نقطه از کشور که باشند می توانند در هر ساعت از روز وارد آن شده و با دقت و حوصله بیشتری مدل ها را بررسی نمایند و به سادگی و با ارتباط با مدیر مرکز ثبت سفارشات خود را انجام دهند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا