تولید کفش چرم مجلسی مردانه

24 آذر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مجلسی مردانه در جنس ها و طراحی های مختلفی تولید می شوند اما سبک های از نوع چرم آنها از ساختار و کیفیت متفاوتی برخوردار هستند و از نظر زیباشناسی نیز در بالاترین رتبه ها قرار می گیرند.


تولید کفش های چرم رابطه دیرینه با فرهنگ و هنر این مرز و بوم دارد و همچنان نیز به عنوان یک هنر اصیل ایرانی به کار خود ادامه دارد و روز به روز نیز با افزایش دانش و تجربه در این حوزه شاهد عرضه مدل های بسیار متنوع تر و زیباتری از کفش های چرم مردانه و زنانه به بازار می باشیم.
در بین مدل های کفش مردانه مدل های روز و روتین مردانه بالاترین میزان استفاده را دارند و قدر مسلم است که از فروش بیشتری برخوردار باشند اما مدل های مجلسی در زمان ها و موقعیت های خاصی از جمله اعیاد و جشن های مهم استفاده می شود از همین رو مردان در هنگام انتخاب آنها حساس تر و دقیق تر می باشند و زیبایی و ظاهر کار اولویت اول آنها در انتخاب قرار می گیرد.
اهمیت زیبایی کفش های چرم مجلسی سبب شده است که طراحان و ایده پردازان همواره به دنبال ارائه طراح های دل انگیز و جذاب تر از مدل های گذشته باشند.

تولید کفش مردانه چرم
مدل کفش مردانه چرم مجلسی ایرانی

در تمام اجزای کفش های چرم مجلسی مردانه یا هر نوع کفش چرمی به عنوان مثال رویه، زبانه، زیره و... از چرم طبیعی استفاده شده است. هر چند که امروزه کفش های بسیاری در بازار ارائه می شود که ممکن است تنها در بخشی از آنها از جمله رویه چرم طبیعی به کار رفته باشد.
مراحل تولید کفش های تمام چرم پیچیده و منحصر به فرد بوده و دارای مراحل بسیاری می باشد و اگر به شکل تمام دست دوز ساخته شود بسیار وقت گیر و نیاز به دقت فراوانی دارد که همین عامل خود مهم ترین دلیل بالا بودن قیمت کفش های چرمی در ایران می باشد.
کفش های مردانه تمام چرم در کشور ایران عمدتا به شکل کارگاهی و این کارگاه در موارد بسیاری از نظر اندازه چندان بزرگ نمی باشند.

تولید کفش مردانه چرم

تولید کفش مردانه مجلسی در تبریز

از جمله شهرهای که دارای قدمت طولانی در حوزه تولید کفش چرم مردانه می باشند شهر تبریز می باشد این شهر به استادکاران حرفه ای خود مشهور می باشد استادکارانی که هنر و تجربه را با یکدیگر آمیخته نموده اند و با انتقال نسل به نسل آن بر حفظ این هنر پرارزش همت گمارده اند.

در اینجا یک نوع کفش مجلسی زیبا مردانه را با کد 333 معرفی می نماییم این نوع کفش در رنگ های اصلی و روتین بازار یعنی مشکی، قهوه ای و عسلی تولید می شود که رنگ مشکی همانند دیگر کفش ها از فروش بالاتری برخوردار می باشد.
سایزبندی کار 40-44 می باشد و در تمام قسمت های کفش به جز زیره از چرم استفاده شده است زیره کار از جنس pu با کیفیت می باشد. این کفش دارای رویه ساده در پنجه و طرح دار در قسمت زبانه می باشد که همین سادگی زیبایی بسیار خاصی را به آن بخشیده است.

تولید کفش مردانه چرم

سفارش تولید کفش مجلسی مردانه

برای سفارش تولید کفش های مجلسی مردانه لازم است که خریداران از طراحی هایی که این مرکز به آنها معرفی می نماید انتخاب نماید که بدین منظور و برای راحتی هر چه بیشتر خریداران کانال کفش چرم جداگانه ای از سایر کفش ها در مجموع کفش وانیا راه اندازی شده است.
تنها کافی است که خریداران عضو این کانال شده و در طول هفته و ماه در جریان آخرین مدل ها و سبک های انواع کفش چرم قرار بگیرند و با بررسی های لازم و دریافت قیمت در صورت مناسب دیدن نسبت به سفارش آنها اقدام نمایند.
برخی از کارها به شکل انبوه تولید می شوند که در این صورت با سفارش در همان روز یا نهایت روز بعد ارسال می گردند و در صورتی که کار از جمله کارهای لوکس و خاص باشد نیاز به تولید شدن می باشد و در نتیجه فرایند تحویل آن بسته به میزان سفارش ممکن است کوتاه یا زمان بر باشد.

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا