قیمت کفش مردانه مجلسی ایرانی

03 دی 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه مجلسی ایرانی به سبب داشتن کیفیت بالا و قابل رقابت با تولیدات خارجی توانسته است رضایت افراد بسیاری را در کشور بدست آورد به ویژه اینکه این کارها با قیمت های عمده بسیار مناسب تری در ایران ارائه می گردند.


کفش های مردانه مجلسی به پوشش و ظاهر مردان در مراسم و مهمانی های وقار خاصی می دهد و به عبارتی نوع کفش انتخابی او مهم ترین چیز برای قضاوت نوع شخصیت او به شمار خواهد آمد.
میزان توجهات زمانی بیشتر خواهد شد که فرد مدل چرم اصل را انتخاب نماید هر چند که امروزه تمام افراد به راحتی نمی توانند از کفش های چرم اصل یا تمام چرم استفاده نمایند و مجبور به استفاده از مدل های مشابه یا تنها با رویه چرم می باشند.
کفش های چرم مجلسی مردانه هر چند کارایی و دوام بیشتری می توانند داشته باشند اما اگر شخص سرشته ای در انتخاب آنها نداشته باشد و یا از مراکز غیر معتبر اقدام به خرید نماید شاید نتواند مدل اصل و با کیفیت واقعی را خریداری نماید چرا که در مواردی تشخیص مدل های اصل از واقعی بسیار مشکل می باشد.

تولید کفش مردانه مجلسی در ایران

تولیدکنندگان مختلف در کشور نیازها و توانایی های مالی افراد مختلف را در جامعه در نظر می گیرند از این رو یک تولیدی ممکن است که تنها به ارائه کارهای لوکس و گران قیمت برای قشر مرفه جامعه بپردازد و تولیدی دیگر سبک های معمول و یا حراجی را با جامعه عرضه کند.
اما در کل اگر شخصی بخواهد یک جفت کفش مردانه مجلسی با کیفیت بالا تهیه نماید مدل های ایرانی گزینه بسیار مناسب تری خواهند بود چرا که قابل رقابت با سبک های وارداتی بوده و از دیگر سو در مقایسه با هزینه تمام شده آنها در داخل با قیمت بسیار پایین تری به دست مصرف کننده نهایی خواهند رسید.
شهرهای نظیر تبریز و تهران سرآمد تولید کفش های مردانه مجلسی با درجه های کیفی بسیار بالا می باشند و مقصد اصلی تاجرانی است که به دنبال بهترین تولیدات برای فروشگاه ها و مراکز پخش خود می باشند.

قیمت کفش مردانه مجلسی
قیمت عمده کفش مردانه مجلسی

فعالیت اصلی این مرکز فروش کفش به شکل عمده می باشد از این رو قیمتی که قسمت های مختلف سایت برای برخی از محصولات خود اعلام می نماید به شکل عمده خواهد بود.
کفش های مردانه مجلسی می توانند دارای رویه بند دار ساده، بنددار طرح دار، بدون بند ساده و بدون بنده طرح دار باشند که به نظر می رسد مدل های با رویه های بدون طرح هم اصالت بیشتری دارند و هم متانت و مردانگی خاصی را به ظاهر مردان می دهند.
از جمله این سبک ها که می توان به آن اشاره نمود سبکی نظیر زیر است که به شکل تمام چرم تولید می شود و زیره آن از جنس پلی یورتان اصل می باشد که با کد 330 عرضه می شود.
این کار در دو رنگ مشکی و قهوه ای ارائه می شود و قیمت عمده آن 122 تومان می باشد که در مقایسه با کیفتی که دارد بسیار مناسب می باشد و در سایزبندی 40تا44 ارائه می گردد.

قیمت کفش مردانه مجلسی
فروش کفش مجلسی راحتی مردانه

نوعی از کفش های مجلسی هستند که به سبب ساختاری که دارند بسیار راحت و قابل استفاده در محیط های اداری و روزمره می باشند این سبک ها به جهت کاربری بالا و طراحی زیبایی که دارند بسیار مورد استقبال خریداران قرار می گیرند.
از جمله ویژگی های دیگر این کفش ها دارا بودن زیره نرم ،سبک و انعطاف پذیر از جمله پیو می باشد که با کف طبی ارائه می گردد و به جهت اینکه دارای پنجه مناسبی می باشند کمتر به پاها در طول روز فشار می آورند و فرد می تواند مدت زمان بیشتری را با کفش در بیرون سپری کند.
از جمله این کفش ها نمونه ای با کد 603 می باشد که با قیمت مناسب به خریداران ارائه می شود.

قیمت کفش مردانه مجلسی

کانال فروش کفش مردانه مجلسی

کانال های فروش به به شکل یکجا انواع مدل های کفش را به نمایش می گذارند و خریداران به سادگی تنها با عضویت در آن می توانند اقسام انتخابی خود را با ارسال به آیدی فروشنده انتخاب و ثبت نمایند این عوامل سبب محبوبیت کانال های فروش کفش در بین تاجران و فروشندگان کفش در کشور شده است.
برای دیدن مدل های مجلسی کفش مردانه خریداران می توانند به کانال کفش چرم تبریز وارد شوند و مدل های بیشتری از آنها را مشاهده نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا