تولید کفش مردانه چرم در تبریز

07 دی 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولید کفش های مردانه چرم با مناسب ترین کیفیت و قیمت در تبریز توسط هنروران مجرب و متخصص این دیار صورت می گیرد و به جهت ارائه آنها به شکل آنلاین خرید آنها از هر سوی ایران زمین و حتی کشورهای مختلف به راحتی امکان پذیر شده است.


به جرئت می توان گفت که کفش تبریز یک سمبل افتخار برای این شهر تاریخی می باشد که هنر آن نسل به نسل منتقل شده و با ترکیب آن با علم، خلاقیت و تجربه روز به روز بر کیفیت و زیبای آن افزوده می شود.
از جمله مهم ترین عواملی که باعث شهرت کفش های تبریز شده است و آن را در بالاترین رتبه ها قرار داده است وجود کارخانجات بسیار در زمینه دباغی و تولید انواع چرم در این شهر با کیفیت های بالا می باشد.
وجود چرم با کیفیت در کنار استادکاران ماهر و بالا بودن دقت و مشتری مداری در کنار هم سبب تولید کفش های با ارزش و قابل قبول کیفی در بازارهای جهانی در این دیار شده است که در این زمینه کفش های مردانه بیش از سبک های زنانه و بچه گانه مورد توجه می باشند.
تولید کنندگان و برندهای پرآوازه ای در این شهر فعالیت می نمایند که همه سال خریداران بسیاری برای تهیه کفش های آنها به شکل تک و عمده به این شهر سفر می نمایند که در سال های اخیر به دلیل فروش آنلاین خرید کفش های تبریز ساده تر و راحتتر از همیشه شده است.

تولید کفش مردانه چرم
انواع رویه چرم در کفش مردانه

چرم های مختلفی در تولید کفش های مردانه چرم به کار می رود که از جمله آنها می توان به چرم صافتی، چرم بورنیش، چرم هورس و گاوی و... اشاره نمود که هر کدام دارای ساختار متفاوتی می باشند.
اما متداول ترین و بهترین نوع چرم طبیعی که در تولید کفش های مردانه با کیفیت به کار می رود چرم گاوی می باشد که با زیره های نظیر پیو، ترمو و چرم تولید می شوند.
زیره چرم معمولا برای کفش های لوکس و تمام دست دوز استفاده می شود و دیگر کفش های درجه یک اصل در تبریز با زیره های پیو تولید می شوند.

تولید کفش مردانه چرم

قیمت عمده کفش چرم مردانه

قیمت های که برای کفش های چرم مردانه اعلام می شود موارد بسیاری را شامل می شود از جمله میزان چرم مورد استفاده در تولید کفش ها، نوع جنس آستری و کفی، درجه کیفی زیره، مراحل دوخت، شرایط تولید مواد اولیه، وضعیت ارز در کشور، میزان تقاضا، زمان عرضه و... که با تغییر شرایط برای هر کدام از آنها قیمت های عمده آنها بسیار تغییر می یابد.
وانیا برای خدمات دهی بهتر برای مشتریان خود و دسترسی سریع تر آنها به قیمت های به روز انواع کفش مردانه کانال کفش چرمی را بدین منظور راه اندازی نموده است.
به عنوان معرفی از جمله کفش های چرمی که در این کانال ارائه می شود سبک کلارک هشترک بی بند با کد 913 می باشد که در سه رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی ارائه می گردد.
رویه و آستر این کار چرم و کف آن طبی می باشد و با زیره پیو و لاستیک تولید می شود و برای دریافت قیمت عمده آن می توانید با شماره های مرکز تماس برقرار کنید و یا با مدیریت فروش در کانال پیام ارسال نمایید.

تولید کفش مردانه چرم


خرید عمده انواع کفش مردانه چرم

کفش های مردانه چرم دارای دسته بندی های مختلفی بر اساس موقعیت ها و نیازها می باشند که بیشترین میزان سفارش در بین آنها مربوط به مدل های راحتی و هشترک می باشد.
مردان در مقایسه با زنان از روحیه تنوع طلبی بسیار پایین تری برخوردار می باشند از این رو کفش های مجلسی مردانه که اغلب آنها دارا می باشند محدود به یک یا دو جفت می باشد که ممکن است سال ها از آن استفاده نمایند از این رو میزان خرید کفش های چرم مجلسی در میان مردان بسیار پایین می باشد.
بخشی از کفش های چرم حرفه ای به ویژه مجلسی به جهت داشتن مشتریان محدود به شکل سفارشی تولید می شوند به عبارتی مشتری طرح را انتخاب می نماید و بر طبق درخواست آن تولید آن انجام می شود و بدین منظور خریدار می توان جهت ثبت سفارش خود بیانه ای را بدین منظور پرداخت نموده و بعد از تکمیل تولید نسبت به تسویه آن اقدام نماید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا