فروش عمده کفش چرم مردانه تبریز

08 بهمن 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های چرم مردانه تبریز بر اساس کیفیت و زیبایی که دارند مورد توجه خریداران قرار می گیرند فروش عمده این کفش ها با توجه به میزان درخواستی که دارند انجام می گیرد و تولید سبک های لوکس آنها به هنگام ثبت سفارش انجام می گیرد.


بخش اصلی از کفش های چرم مردانه طبیعی در تبریز از چرم های گاوی مرغوب تولید می شوند چرم هایی که بر روی این کفش ها مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است ساده یا طرح دار باشد.
از جمله مدل های طرح دار این کفش ها می توان به طرح های پوست ماری و کروکودیلی اشاره داشت که دارای مشتریان مخصوص به خود می باشند اما در کل سبک های رویه ساده در کشور دارای بیشتری میزان استفاده در کشور می باشند.
از جمله قالب های پرطرفدار کفش چرم مردانه در کشور قالب های ایتالیایی می باشد که مناسب برای کفش های اداری و مجلسی می باشد و در رویه های مات، نیمه مات و ورنی تولید می شود.
معمولا آستری مورد استفاده در کفش های تمام چرم آستری بزی می باشد که این به سبب لطافت و نرمی این نوع چرم می باشد که آن را برای داخل کفش مناسب تر می نماید تا پاها در داخل آن احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشد.

فروش کفش مردانه مجلسی چرم

ساختار و قالب زیبای کفش های مردانه مجلسی همواره مشخص کننده تفاوت آنها با سبک های راحتی و طبی می باشد تولید کننده در ساخت این قبیل کفش ها حوصله و حساسیت بیشتری را به خرج می دهد چرا که به خوبی می داند مهم ترین عامل انتخاب در کفش های مردانه مجلسی زیبایی و کیفیت بالا و چشم نواز آن می باشد.
در واقع هر چه چرم مورد استفاده در تولید کفش ها با کیفیت تر و بی نقص تر باشد به همان اندازه بر ارزش و جذابیت آنها افزوده می شود از جمله اقسام مردانه مجلسی که در این مرکز با قیمت مناسبی به شکل عمده ارائه می شود مدلی همانند عکس زیر می باشد که در سه رنگ اصلی و پرفروش مشکی، قهوه ای و عسلی ارائه می گردد.
این کفش در سایزبندی معمول 44 تا 40 ارائه می گردد و دارای زیره پیو به شکل تزریق مستقیم می باشد که سبب می شود که هم کفش سبک و منعطف شود و هم از وزن کم و دوام کافی برخوردار باشد و زیره به سادگی از کف کفش جدا نشود.

فروش عمده کفش چرم

 

فروش عمده کفش مردانه طبی چرم

از جمله کفش های ویژه و خاص که در تبریز تولید می شود مدل هایی با قالب های طبی می باشند این کفش ها در مواردی به شکلی می باشند که می توانند به عنوان مدل های پرسنلی و اداری نیز مورد استفاده قرار گیرند.
در مواردی نیز تولید کنندگان کفش های مجلسی نیز برای راحتی مشتریان خود در کف آنها از کف های طبی ماساژوری استفاده می نمایند تا افراد می توانند زمان های بیشتری را با کفش سپری نمایند.
کفش های طبی اداری به سبب قابل استفاده بودن در بسیاری از زمان ها و شرایط از جمله پرفروش ترین مدل ها به شمار می آیند زیرا هم راحتی و سلامتی را برای پاها فراهم می آورد و هم با آن می توانند ظاهر و پوشش مناسب و درخوری داشته باشند.
از جمله این سبک ها که در کفش وانیا به فروش می رسد مدل اسپورت طبی اکو می باشد که دارای رویه و آستری چرم طبیعی می باشد و در داخل آن کف طبی کار شده است و زیره آن از نوع پیو می باشد.
زیره پیو از جمله مناسب ترین زیره ها برای کفش های طبی و راحتی می باشد و از این رو استفاده بسیاری در تولید آنها دارد این کفش در دو سبک بی بند و بندی ارائه می شود که هر شخصی با توجه به سلیقه مشتریان خود می توانند مدلی از آنها را برای خود انتخاب نماید.

فروش عمده کفش چرم

پخش کفش مردانه چرم ارزان تبریز

کفش های مردانه چرم ارزان را می توان جزو پردرخواست ترین کفش های مردانه این شهر قبل از مدل های تمام چرم قلمداد نمود.
علت بالای فروش آن داشتن قیمت مناسب و ارزان تر در مقایسه با سبک های تمام چرم می باشد در این کفش های چرم معمولا تنها بر رویه آنها یه لایه چرم کار شده است و بسته به میزان قیمت کفش از درجه بندی متفاوتی برخوردار می باشد.
زیره کفش های ارزان تر پی وی سی و سبک های با کیفیت تر آنها زیره پیو می باشند این مدل ها در اقسام راحتی، طبی، مجلسی و اسپرت تولید می شوند و اغلب دارای سایزبندی 41 تا 44 می باشند.
از جمله این کفش های مردانه می توان به مدل اسپرت راحتی پارسا اشاره نمود  که با رویه چرم طبیعی و چرم اشبالت تولید می شود.این مدل دارای تنوع رنگی بالایی می باشد و با زیره پیو از نوع تزریق مستقیم تولید می شود سبک چرم اشبالت در مقایسه با چرم طبیعی از قیمت بسیار پایین تری برخوردار می باشد.

مشتریان برای خرید انواع کفش مردانه می توانند به کانال کفش چرم تبریز مراجعه نمایند تا همواره در جریان جدیدترین مدل ها قرار گیرند.

فروش عمده کفش چرم

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا